Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - nu al semi gecrashed met z400

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1065 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9325 - nu al semi gecrashed met z400
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1693 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 11-5-2003 17:54 Print reply
Posts: 4326
25 kW zuigt, ik trek die dingen er al uit met m'n brommer. En top verschilt ook niet echt veel. :(
 
mikey 11-5-2003 17:56 Print reply
Posts: 2392
kheb et topic gesloten omdat et helemaal offtopic ging, op verzoek van martijn heb ik em weer geopend maar ik sluit em wel als er weer de hele tijd niks dan offtopic gelul inkomt
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Martijn 11-5-2003 23:46 Print reply
Posts: 10000
netweer gereden...ben nu wel aan de power gewend..vind et zelfs matiger geworden..maja..

op hetgras gaat ienog steeds driften..als ik alleenmaar gas geef (sorry spatie iskapot.) dus daswel eng...

verder valt hetvlgs mij welmeemetdiegaten in de uitlaat...scheeltwel veel in geluid...als ik ze dichthou dan issie netjesstil...maar metdie gatenkomterwel een bruter geluid uit...

enhet geluidboven de 6k is echt masterlijk...echt een race geluid..

maar idd...ben endurobanden gewend in de tuin...scheelt veelmet de gladdere dunlops die eronder liggen...

alsik mn licht aanzet valt ie uit...omdat de generator danteweinig stroom geeft enie dus nietmeervonkt omdat ie dan nietmeer vonkt...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blorn 11-5-2003 23:51 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

25 kW zuigt, ik trek die dingen er al uit met m'n brommer. En top verschilt ook niet echt veel. :(
ligt eraan wat voor 1 het is.. de fzr600 van een maat van me is ook begrenzd en geeft netjes 25kw aan op de bank (met een top van 165).. mijn cbr heeft evenveel vermogen (scheelt 1pk geloofk..) en zal ong. hetzelfde lopen.. (echte top zal wel iets lager liggen maja..)

'normale' 25kw motoren zijn niet zo erg snel neeh
 
Martijn 12-5-2003 0:04 Print reply
Posts: 10000
z400 haalt geloof ik net de 160...maja..vind ik hard zat...ga er toch lekker mee cruisen...

btw...als ie stationair loopt en ikgeef gas s het ff blquqqwww en dan komt ie pas op toeren..

weet iemand waardoor dat kan komen??carbs zijn niet af te stellen (luchtschroef oid) ik denk dat het komt door de carb zelf..is constant vacuum....en voordat de gasschuif omhoog wordt gezogen staat de smoorklep al open en stikt ie dus ff zegmaar denk ik...

verklaart ook waarom ze de metalen schuiven (Die ik nu heb) bij de nieuwere types (die er eerst op zaten) verwisseld hebben met rubbers...dat reageert sneller dan een brok metaal met een redelijk groot gewicht...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blorn 12-5-2003 0:11 Print reply

Posts: 13825
je had toch carbs van een ander type? zijn het wel dezelfde spoeiers?

ik heb ook constant vaccuum maar merk dr weinig van?
 
NSR JunK 12-5-2003 8:14 Print reply

Posts: 2339
en waar blijft de foto
 
Eef 12-5-2003 8:19 Print reply

Posts: 2351
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

z400 haalt geloof ik net de 160...maja..vind ik hard zat...ga er toch lekker mee cruisen...

btw...als ie stationair loopt en ikgeef gas s het ff blquqqwww en dan komt ie pas op toeren..

weet iemand waardoor dat kan komen??carbs zijn niet af te stellen (luchtschroef oid) ik denk dat het komt door de carb zelf..is constant vacuum....en voordat de gasschuif omhoog wordt gezogen staat de smoorklep al open en stikt ie dus ff zegmaar denk ik...

verklaart ook waarom ze de metalen schuiven (Die ik nu heb) bij de nieuwere types (die er eerst op zaten) verwisseld hebben met rubbers...dat reageert sneller dan een brok metaal met een redelijk groot gewicht...


Martijn, dit maakt nix uit.. dat hebben alle lichte viertakt motoren.. heb ik ook.. In het begin dacht ik ook dat er een pareltje in me bougi zat. Niet dus. Het is normaal..
 
aprilia2000 mod... :p
Hans F 12-5-2003 10:49 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
ligt eraan wat voor 1 het is..


gs500
 
Erik_N 12-5-2003 11:30 Print reply

Posts: 5360
Vriend van me met ze RS 70cc trok de GS500E van een buurjongen der ook uit trok (ding is geloof ik wel beetje kutbegrensd, waardoor die zelfs minder als 25KW had, zal niet veel zijn maargoed).

En top weet ik niet, maar zal niet veel schelen (GS500 gaat 150 ofzo?)

Ik ga trouwens wel erg offtopic valt me op

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 12-5-2003 11:31
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Martijn 13-5-2003 0:34 Print reply
Posts: 10000
ow ok...maakt me ook niet uit...kweet btw niet of het komt omdat ie nog niet helemaal warm is (vlgs motorforum moet je 20km warmrijden...lukt me nevernooitniet in de tuin ) maja...hij tikt als ie stationair loopt..boven de 2-3k is het weg en gaat ie heerlijk soepel...

damn..moet dnek ik wel nieuwe uitlaten kopen..want deze zijn binnen helemaal verroest....en daardoor zijn de gaten ook gekomen...duurt niet lang meer voordat er meer gaten komen (heb mooie lasers gezien..zal wel wat kosten)

sproeiers van de carbs die er nu op liggen zijn 110 keihin...in de andere zat 95 keihin..scheelt dus 15 maten..maar had bedacht dat dat kwam omdat het allemaal iets anders werkt...maak me er niet druk om...denk dat het wel goed is...is beide van 400cc...dus...
blok is zelfs het zelfde vlgs mij...

hij start btw in 1 kickje ...als ie koud is he...alleen rookt ie heel klein beetje uit de linker uitlaat....wss omdat ie te veel benzine krijgt omdat de luchtfilterslang op de linker carb niet helemaal flex zit..mot er ff naar kijke...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1693 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved