Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - nu al semi gecrashed met z400

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 729 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9325 - nu al semi gecrashed met z400
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1691 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 10-5-2003 23:39 Print topicpost
Posts: 10000
goed....dus de z400 liep...dus ik dacht net ( na garage opgeruimd te hebben anders kreeg k de sleutel niet van mn pa) ik dacht..ik ga em ff testen in de tuin..kijke hoe het nu met 2 cilinders rijdt ipv 1...

dus k accu laaier op de kabels...aangekicked...laaier los..hope dat ie blijft lopen...dus ik zonder licht om zo min mogelijk stroom te trekken omdat ie zonder accu enzo niet vonkt......dus ik rij zo....oprit op.......woow.....crap..dat ding heeft me een partij vermogen...liet de koppeling schieten bij 4k op het grind..en hij vlooooog weg man...gweoon eng..dus k dacht..ik ga stukkie over het gras..


ik over het gras...over geschakeld naar 2 (tuin s niet megagroot) en toen kwam ik in een drift...dus ik....kut....remmen....en toen gleed ik zowieso wel op mn bek..

snel apparaat weer overend gezet...beetje schade bekeken...tjah...knipperlichtglas lag eraf....nix afgebroken ofzo..glaasje kan ik er zo op schroeven denk ik...zat al niet geschroefd gleoof ik..

en de valbeugels hebben lekekr het gazon om geploegd...

wat heb ik er van geleerd:

ga niet in het donker over nat gras rijden met een apparaat wat te veel vermogen heeft terwijl je 70cc 2takt bent gewend..

rij rustig..

snap waarom ze licht rijbewijs hebben ingevoerd...als ik al crash met 400cc @ 30kmph...dan moet je niet op je 18e meteen op 1000cc stappen....

respect voor de regel..heb er geen commentaar meer op..

tjah...verder...eh...garage is dus weer netjes...en ik ga NIET de weg op..heb et mn pa beloofd...zou zwak zijn om et wel te doen...ook al ist maar in de straat..

eey...btw....mss gaat mn pa wel vlgd week ff rije met dat ding...kentekenplaat erop...hoppakee..kan de weg op ...
magoed..dat was et...ben wel geschrokken en heb schaafplek op mn been maja..

durf er bijna niet meer op...maar vind et een heerlijke motor...zo veel koppel en vermogen voor een 400ccer ut 1978...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

User 927 10-5-2003 23:44 Print reply

Posts: 6405
Quote:
snap waarom ze licht rijbewijs hebben ingevoerd...als ik al crash met 400cc @ 30kmph...dan moet je niet op je 18e meteen op 1000cc stappen....


Tsja, je kunt rijden of je kunt ut niet

Voelt vast lekker, zoveel power onder je reet
 
Blorn 10-5-2003 23:49 Print reply

Posts: 13825
hoeveel vermogen en koppel heeftie dan?

ik trok laatst best vlot op met de cbr, volle gewicht op de tank leunen en nog omhoog komen

en idd, 25kw regel is er niet voor niets

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 10-5-2003 23:50
 
Martijn 10-5-2003 23:53 Print reply
Posts: 10000
vergeleken met de nieuwere motoren (bijv. ook 400cc) heeft deze niet veel vermogen..

hij heeft dacht ik 26 kw ofzo..maar dat kan ook een ander model zijn..kan ook minder zijn..iig vind ik het veel omdat ik brommer ben gewend...en toen ik een stukje op de z400 reed eerst toen reed ie maar op 1 cil....das dus 200 cc...en dan had ie nog weerstand van die 'dooie' cil...en nu heeft ie gewoon echt veul power...en het was glad...maja..morge overdag nog maar ff stationair wegrijden...

vond het iig wel ff schrikken...ook omdat ik mss schade had...volges mij rijdt dat ding op de weg echt heerlijk..

remmen zijn btw ook ziek..zit een megagrote schijf voor en achter een huge trommel...ben zulke remmen ook niet gewend..

maja...morge weer ff sleutelen...of vannacht..zit nog met die kabel.:(...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
rebuild nsr 11-5-2003 0:04 Print reply
Posts: 494
jaja jongen dat was schrikken he, ik vind de 25 kw rgel ook wel goed. ik denk dat me eerste motor een nsr 125 uit 98 wordt, jolly moto erop
en na een tijdje als je gewent ben 180cc malossi (check @ 50cc.nl) als je mij op een r1 zet sta ik binnen een week tegen een boom met 250
 
nothing beats a cubic inch
User 927 11-5-2003 0:07 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

jaja jongen dat was schrikken he, ik vind de 25 kw rgel ook wel goed. ik denk dat me eerste motor een nsr 125 uit 98 wordt, jolly moto erop
en na een tijdje als je gewent ben 180cc malossi (check @ 50cc.nl) als je mij op een r1 zet sta ik binnen een week tegen een boom met 250


Dan sta je niet meer hoor

Maar idd, rustig beginnen is altijd handig
 
Blijhoofd 11-5-2003 0:09 Print reply

Posts: 7378
lol das nie zo slim

heb pas op een bmw gerede van een kennis weet niet hoeveel cc dat ding was zon jute geval was het,alleen dan aardig nieuw 2 jaar oud ofzo, ging best was op zon polder weggetje zat zo op de 100 met dat ding is wel relaxt,ik w8 wel tot ik 21 ben gelijk aan het zware spul beginne
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Martijn 11-5-2003 0:09 Print reply
Posts: 10000
damn...stel je voor..je hebt nog nooit op een brommer/motor gereden...en je gaat lessen..en je stapt op een 600ccer ofzo als lesmotor....damn....ik zou dat dng meteen kapot gereden hebben...of juist niet....want ben nu gewend om met meer toeren en slippende koppeling weg te rijden...iig morgen dat ding es proberen te bedaren...en de uitlaat eraf halen /poetsen want die zit los..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blorn 11-5-2003 0:10 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

ik denk dat me eerste motor een nsr 125 uit 98 wordt, jolly moto erop
en na een tijdje als je gewent ben 180cc malossi (check @ 50cc.nl) als je mij op een r1 zet sta ik binnen een week tegen een boom met 250
komt ie denk wel boven de 25kw uit?
 
Martijn 11-5-2003 0:26 Print reply
Posts: 10000
appie kon toch net nog in de 25 kw regel....dus een nsr ook net denk ik...

als je er dan al een jolly moto ondergooit of zelfs 180cc weet ik zeker dat ie er te ver over heen gaat..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Erik_N 11-5-2003 0:28 Print reply

Posts: 5360
RS125 is toch 19 KW?

Maar je zit ookmet Max PK per kilo ofzo toch? Zo zwaar mag je niet meer als zoveel PK hebben ofzo.

om maar ontopic te blijven; Das kut Martijn

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 11-5-2003 0:28
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
SIWWN 11-5-2003 0:36 Print reply
Posts: 7079
Amateur

Ik heb al eens op een V-MAX gereden.. net zo rustig als jou maar dan heb je wel beschikbaar over heeeel wat meer pk's en vooral koppel

stationeer heb dat ding al meer pk's dan jou 400 op volle toeren lekker puh

Maarja was glad dus .. begginnersfoutje ofsow
 
Blukaap 11-5-2003 0:38 Print reply

Posts: 10006
SIWWN: maar die Z400 komt waarschijnlijk nog wel een bocht door zonder dat je d'r eerst voor een "paar" eurootjes aan moet verspijkeren .

Martijn: veel vermogen is niet goed voor je, voer je TSX maar af anders, veel veiliger ook .

En die Z400 is helemaal levensgevaarlijk.

Maaruh, liever op gras vallen dan op de stenen lijkt me .
 
Bastila is lief
SIWWN 11-5-2003 0:40 Print reply
Posts: 7079
Met een V-MAX rij je ook de steppies aan de grond als je echt wilt



Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 11-5-2003 0:52
 
Blukaap 11-5-2003 0:42 Print reply

Posts: 10006
Op iedere gemiddelde chopper ook wel, maar dat wil nog niks zeggen .
 
Bastila is lief
Martijn 11-5-2003 0:45 Print reply
Posts: 10000
pfff siwwn....makkelijk hoor..patsen met je vaders vmax..

hmm...mn pa zegt net dat er wel degelijk iets is afgebroken bij knipperlichtglas..maja..kijk morge wel...en hij zegt dat er een neie voorband op moet..

z400 heeft tussen de 35-36 PK....iig had mn pa et nog ff nagevraagd op zn werk (cbr ) en het gaat tegenwoordig alleen nog op KW's...dus niet meer opdat 16kg/m nog iets ofzoiets....versnelling ofzo...

en vlgs cbr gast mocht je er wel op met licht rijbewijs..

crap...fucking vervangingsonderdelen :(..moeten neie banden op mss ...neie remblokjes....accu.mss ketting+ tandwielen..

dat gaat best veel geld kosten..maar zie et nog wel...heb nog ff de tijd..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1691 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved