Ik zat al een tijdje met de vraag, of ik mijn brommer nog wel kan begrenzen. Heb kort geleden namelijk een cr 125 binnenrotor erop gezet. Wie hoe of wat weet hier meer van.
Heb je eigenlijk nog wel wat aan die begrenser? Licht is ook echt een vereiste op een brommer, denk dat je zowie zo zwaar door de mand valt bij controle.
licht, ga ik aansluiten op de accu. Dus dat is het probleem niet. En ja aan een paar kleine dingetjes voldoet me mb niet. Kwa snelheid niet, en kwa frame ook niet.
je gaat toch geen binnenrotor kopen als je bang bent om gepakt te worden?? een binnenrotor heeft echt geen zin op een simpele setup, dat is wel zo ongeveer et laatste wat ik zou vervangen om flink harder te gaan.
daar ga je 55/60 met je 70cc met binnenrotor op een rollerbank..shure.
Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 12-5-2003 9:21
Der zit wat in ja. Maar die begrenzer is niet voor om hem 55 60 te laten gaan. Nja maakt het ook uit schijt aan de juten. Als er controles zijn stap ik wel op mijn gare citta. En waarom zal je er niks aan hebben? op een simpele setup. Ik merk er anders aardig wat van.
ja nja, ik vind nu met binnenrotor veel fijner rijden. Maar ik heb het ook mede gekocht omdat ik schijt ziek werd van die kabelboom van mij, allemaal losse draadjes hier en daar. licht werkte ook voor geen meter. Na kan ik me licht straks simpel aansluiten op me accu met wat schakelaartjes. En die cdi scheelt zeker wel. Eerst zat ie ergens in de buurt van de 11500 tegenaan te hikken. Nu niet meer.
je gaat toch geen binnenrotor kopen als je bang bent om gepakt te worden?? een binnenrotor heeft echt geen zin op een simpele setup, dat is wel zo ongeveer et laatste wat ik zou vervangen om flink harder te gaan.
Nu ik er 1 heb en het verschil merk zou ik er denk ik mee beginnen.