Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX watergekoeld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1046 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9283 - MTX watergekoeld
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 8-5-2003 22:44 Print reply
Posts: 4326
kan idd, maar je moet wel heel dikke slangen gebruiken.

De kvs verdampt btw. niet, maar gaat door de warmte stijgen (convectiestromen).
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 8-5-2003 22:45 Print reply

Posts: 7007
hmz dat is eigenlijk ook best een makkelijke oplossing dan om je MTX-SH LC te maken

maja met waterpomp lijkt me wat relaxter
 
nobody fuck with us!!
Robert Lukkes 8-5-2003 23:08 Print reply
Posts: 1406
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAFREAK

anders kun je ook gewoon die lc cilinder met kop monteren, radiateur eraan en kvs erin
kvs verdampt, stijgt op naar radiateur, koelt af/condenseert, zakt weer terug naar cilinder enz


Ja, dat heb ik op mijn mb, werkt als een tierelier.
 
I'm a supersonic highspeed racer
SkaBla [Pim] 8-5-2003 23:43 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

kan idd, maar je moet wel heel dikke slangen gebruiken.

De kvs verdampt btw. niet, maar gaat door de warmte stijgen (convectiestromen).

Vandaag op school nog over gehad, de natuurlijke stroom van water is niet erg optimaal, het is te realiseren maar met pomp heb je meer zekerheid
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 1451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved