Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #9283 - MTX watergekoeld
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 1450 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
NSR RULEZZ |
8-5-2003 20:34 |
Posts: 4934 |
uuh mtx cylinder <<<--->>> nsr? zijn/is die slag hetzelfde?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
SkaBla [Pim] |
8-5-2003 20:37 |
Posts: 4659 |
ja nsr kun je gebruiken, mist watergekoelt, en malossi bestaat heeft barry ook, maar polini geloof ik niet
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
8-5-2003 20:38 |
Posts: 7007 |
ik zou die lijst maar geloven en nog wat je kunt wel een LC cil. op een AC blokje gooien maar dan heb je binnen 1 min. een vastkaaier
(slag en alles is zelfde jorrick!)
kijk maar eens naar de verschillen tussen die blokken...NSR en MTX-SH
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Hans F |
8-5-2003 20:47 |
Posts: 4326 |
Er is geen polini voor NSR, wel een malossi. Gewoon een rad erop fixen en een koppelingsdeksel met waterpomp + busje voor waterpomp as, of een electrische waterpomp (mercedes).
|
|
|
|
Luc |
8-5-2003 21:02 |
Posts: 3590 |
ja die carter enzo hep ik ammel wel, mar
hij zegt, dat een mallosi veel te snel slijt, omdat hij erg hoge toeren maakt....
en dat het zaakje dan zo naar de klote is...
ik geloof er eerlijk gezegd nie zo veel van
|
|
|
|
marcel |
8-5-2003 21:06 |
Posts: 1533 |
ligt er maar aan hoe jij rijdt hoor. maar ik dacht dat die malossi's voor nsr best goed waren.
|
|
|
|
barry |
8-5-2003 21:13 |
Posts: 7387 |
die kerel wil blijkbaar geencilinder verkopen, goeie brommerwinkelverkoper ben je dan
nee meneer dat kun je beter niet kopen want...
nee en dat ook niet meer want...
en dat ook niet want...
leuk
maar die malossi slijt echt niet zo hard hoor , als je normaal alles monteerd en normaal altijd warm rijd dan gaat ie zeker minimaal een half jaar mee voordat je een keer zuigerveertjes moet vervangen of zo...
nou end at is veel geld
edit: en nsr cilinders lopen overgens altijd een tikkeltjes harder dan de ac cilinders van mtx sh zelf, en weet je, dat is leuk
Dit bericht is ge-edit door barry op 8-5-2003 21:18
|
|
He? |
|
Luc |
8-5-2003 21:38 |
Posts: 3590 |
Hij had het ook over Zeta, kon ie aankomen, 80 euro.....
iets?
|
|
|
|
barry |
8-5-2003 21:41 |
Posts: 7387 |
kun je beter de malossi doen, weet je 100% zeker dat het goed en leuk loopt
|
|
He? |
|
User 927 |
8-5-2003 21:46 |
Posts: 6405 |
Je hebt wel eerlijke bromboeren
Hier ook: Zo'n gast komt langs, en wil een polini evo vario voor z'n pleepot, zegt die bromboer: Zouk niet doen, vind ik ut geld niet waard
|
|
|
|
SIWWN |
8-5-2003 21:53 |
Posts: 7079 |
Bromboer gaf alleen zijn mening
|
|
|
|
Ralf |
8-5-2003 21:53 |
Posts: 9073 |
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die Malossi's aanvoelen als 50 snelletjes...
Btw, Evo vario past alleen op assen zonder spiebanen, en zonder overrange zal het niet erg veel speciaals zijn, dus je zal het wel over een gewone speedcontrol hebbe ofzo, en die is inderdaad geen kont waard :P
|
|
|
|
Blukaap |
8-5-2003 22:14 |
Posts: 10006 |
Malossi is niet zo enorm hoogtoerig geloof ik ?
Pertijn had topvermogen op 9000 met een getunede malossi.
Enne ralf: dat zal vooral komen doordat nico dr een 20 maten te grote sproeier in heeft zitten (of hij moet het ondertussen veranderd hebben).
|
|
Bastila is lief |
|
barry |
8-5-2003 22:32 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die Malossi's aanvoelen als 50 snelletjes...
Btw, Evo vario past alleen op assen zonder spiebanen, en zonder overrange zal het niet erg veel speciaals zijn, dus je zal het wel over een gewone speedcontrol hebbe ofzo, en die is inderdaad geen kont waard :P
mijn ervaringen zijn gelukkig anders... maar over het algemeen presteerd malossi wel goed, je betaalt voor de naam vind ik, maar je hebt ook wel vaak zekerheid...
|
|
He? |
|
YAMAHAFREAK |
8-5-2003 22:39 |
Posts: 1001 |
anders kun je ook gewoon die lc cilinder met kop monteren, radiateur eraan en kvs erin
kvs verdampt, stijgt op naar radiateur, koelt af/condenseert, zakt weer terug naar cilinder enz
|
|
Ik rule. yamahatweetakt punt nl! |
|
Dit topic is 1450 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|