Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX watergekoeld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1060 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9283 - MTX watergekoeld
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1450 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Luc 8-5-2003 20:13 Print topicpost

Posts: 3590
Ik ga dus een nieuwe cilinder kopen voor men MTX-sh, ik wil het lieft een 70 watergekoeld, lucht is anders ook wel goed.
Die man "zei" dattie aan 70polini of mallosi kon komen, mar moet ik dit geloven?
want in die faq van joost, staat er helemaal geen polini of mallosi voor NSR bij. Wie moet ik geloven?
is die lijst van joost onvolledig of lult die gast gewoon uit zen nek en bestaat het helemaal nie? en daarbij zei hij: "al die snellere cilinders maken zo veel toeren, die houw je gewoon niet lang heel...."

 

NSR RULEZZ 8-5-2003 20:34 Print reply

Posts: 4934
uuh mtx cylinder <<<--->>> nsr? zijn/is die slag hetzelfde?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
SkaBla [Pim] 8-5-2003 20:37 Print reply

Posts: 4659
ja nsr kun je gebruiken, mist watergekoelt, en malossi bestaat heeft barry ook, maar polini geloof ik niet
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 8-5-2003 20:38 Print reply

Posts: 7007
ik zou die lijst maar geloven en nog wat je kunt wel een LC cil. op een AC blokje gooien maar dan heb je binnen 1 min. een vastkaaier
(slag en alles is zelfde jorrick!)

kijk maar eens naar de verschillen tussen die blokken...NSR en MTX-SH
 
nobody fuck with us!!
Hans F 8-5-2003 20:47 Print reply
Posts: 4326
Er is geen polini voor NSR, wel een malossi. Gewoon een rad erop fixen en een koppelingsdeksel met waterpomp + busje voor waterpomp as, of een electrische waterpomp (mercedes).
 
Luc 8-5-2003 21:02 Print reply

Posts: 3590
ja die carter enzo hep ik ammel wel, mar
hij zegt, dat een mallosi veel te snel slijt, omdat hij erg hoge toeren maakt....
en dat het zaakje dan zo naar de klote is...
ik geloof er eerlijk gezegd nie zo veel van

 
marcel 8-5-2003 21:06 Print reply

Posts: 1533
ligt er maar aan hoe jij rijdt hoor. maar ik dacht dat die malossi's voor nsr best goed waren.
 
barry 8-5-2003 21:13 Print reply

Posts: 7387
die kerel wil blijkbaar geencilinder verkopen, goeie brommerwinkelverkoper ben je dan


nee meneer dat kun je beter niet kopen want...
nee en dat ook niet meer want...
en dat ook niet want...

leuk

maar die malossi slijt echt niet zo hard hoor , als je normaal alles monteerd en normaal altijd warm rijd dan gaat ie zeker minimaal een half jaar mee voordat je een keer zuigerveertjes moet vervangen of zo...

nou end at is veel geld
edit: en nsr cilinders lopen overgens altijd een tikkeltjes harder dan de ac cilinders van mtx sh zelf, en weet je, dat is leuk



Dit bericht is ge-edit door barry op 8-5-2003 21:18
 
He?
Luc 8-5-2003 21:38 Print reply

Posts: 3590
Hij had het ook over Zeta, kon ie aankomen, 80 euro.....
iets?
 
barry 8-5-2003 21:41 Print reply

Posts: 7387
kun je beter de malossi doen, weet je 100% zeker dat het goed en leuk loopt
 
He?
User 927 8-5-2003 21:46 Print reply

Posts: 6405
Je hebt wel eerlijke bromboeren

Hier ook: Zo'n gast komt langs, en wil een polini evo vario voor z'n pleepot, zegt die bromboer: Zouk niet doen, vind ik ut geld niet waard
 
SIWWN 8-5-2003 21:53 Print reply
Posts: 7079
Bromboer gaf alleen zijn mening
 
Ralf 8-5-2003 21:53 Print reply

Posts: 9073
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die Malossi's aanvoelen als 50 snelletjes...


Btw, Evo vario past alleen op assen zonder spiebanen, en zonder overrange zal het niet erg veel speciaals zijn, dus je zal het wel over een gewone speedcontrol hebbe ofzo, en die is inderdaad geen kont waard :P
 
Blukaap 8-5-2003 22:14 Print reply

Posts: 10006
Malossi is niet zo enorm hoogtoerig geloof ik ?
Pertijn had topvermogen op 9000 met een getunede malossi.

Enne ralf: dat zal vooral komen doordat nico dr een 20 maten te grote sproeier in heeft zitten (of hij moet het ondertussen veranderd hebben).
 
Bastila is lief
barry 8-5-2003 22:32 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die Malossi's aanvoelen als 50 snelletjes...


Btw, Evo vario past alleen op assen zonder spiebanen, en zonder overrange zal het niet erg veel speciaals zijn, dus je zal het wel over een gewone speedcontrol hebbe ofzo, en die is inderdaad geen kont waard :P


mijn ervaringen zijn gelukkig anders... maar over het algemeen presteerd malossi wel goed, je betaalt voor de naam vind ik, maar je hebt ook wel vaak zekerheid...
 
He?
YAMAHAFREAK 8-5-2003 22:39 Print reply
Posts: 1001
anders kun je ook gewoon die lc cilinder met kop monteren, radiateur eraan en kvs erin
kvs verdampt, stijgt op naar radiateur, koelt af/condenseert, zakt weer terug naar cilinder enz
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!

Dit topic is 1450 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved