Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vaagheid des zelves

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 976 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9280 - Vaagheid des zelves
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1637 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YAMAHAFREAK 8-5-2003 22:03 Print reply
Posts: 1001
was dus beetje een vet mengsel
binnenkort moet je dus maar ff je uitlaat ontkolen en je cilinder en zuiger
over bougies:
NGK heb ik niet zo veel problemen mee maar Nippon Denso gaat langer mee. Champion wil ik ook nog s proberen maar ik kan ze hier niet krijgen
weet iemand het nummer van Champion voor eenzelfde bougie als NGK B8HS? (korte schacht dus)
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Ronald 8-5-2003 22:04 Print reply
Posts: 956
moest laatst ook tanken, toen was dat spul ook op (zo'n pomp waar je iedere keer een euro in moet gooien) dus toen had zo'n jongen die daar werkte (die ik ook ken) er eerst een liter van die vrij dure shell olie ingegooid
toen naar de 95 (of 98??, denk 95) pomp toegelopen en daar gevuld met iets van 49 of 50 liter. toen nog een keer goed schudden met dat ding en kon ik weer tanken.
 
Zeta-boy 9-5-2003 2:06 Print reply

Posts: 2066
Bougies waarschijnlijk vet geslagen ja. Had ik ook met mijn FZR. Ik dacht van laat ik de olie in het blok eens bijvullen. Alleen veelste veel in gedaan. Moest hij dus verwerken dia zijn cilinders. Bougies vetgeslagen, motor niet willen starten, motor verzopen. Dus vervolgens droog gestart en heel wat gas geven. Dikke walmen kwamen eruit. Afijn, warm laten draaien en de snelweg op. Daar het gas gewoon een kilometer of 15 vol open gehouden en toen deed hij het weer. Rook was weg en startte weer zonder problemen

BTW wat doet iedereen kort met zijn bougies. Bij mijn brommers en nu met mijn motors blijven ze het gewoon doen. Bij mijn FZR zitten ze er denk ik al een kilometer of 5000 in. En nu pas merk ik wel dat ze vervangen mogen worden. Gasreactie is niet meer wat het moet zijn. Maar desondanks dat ze een keer vetgeslagen zijn en dat ze behoorlijk te lijden hebben, doen ze het nog steeds.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Saknet 9-5-2003 3:20 Print reply

Posts: 10355
die van mijn MB zit er nu al een 6 maanden in en ik rijd elke dag
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
NSR RULEZZ 9-5-2003 14:01 Print reply

Posts: 4934
kan je verschil voelen dan als je bougie nieuw is ??? hmzz misschien moet ik ook maar es een nieuwe kopen.
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Honda_mbiloss [Emiel] 9-5-2003 14:11 Print reply

Posts: 3697
mijn bougie is vandaag ook naar de klote geholpen, komt niet meer boven de 9000 toeren uit. Zo even een nieuwe kopen.
 
Zeta-boy 9-5-2003 17:38 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

kan je verschil voelen dan als je bougie nieuw is ??? hmzz misschien moet ik ook maar es een nieuwe kopen.


Bij mijn motor wel. Loopt wat onrustig stationair en pakt niet echt lekker op.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
NSR RULEZZ 9-5-2003 19:09 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zeta-boy

[...]


Bij mijn motor wel. Loopt wat onrustig stationair en pakt niet echt lekker op.


aha vandaar dat mijn brommer nooit stationair loopt
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
NehcslowZ 10-5-2003 20:50 Print reply

Posts: 1551
Hij rijdt nu wel weer goed. Vandaag 53 km gereden met 5 liter benzine... rijdt dus 1 op 10?
Had jij dat ook Emiel(honda_mbiloss)? Ik reed op weg naar huis, viel ie opeens uit .. dus ik d8, kan nooit benzine zijn, wel dus :P... kats leeg.. ook de reserve, door de vele bochtjes die ik had gemaakt waarschijnlijk. Maar was wel lelijk.. weg trekke bij een stoplicht en 150 meter daarna valt ie uit tussen auto's die 50 rijden. Maar ja iig in de toekomst beter opletten en vaker tanken . Maar hij rookt nu iig niet meer zo heel erg.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 10-5-2003 20:52 Print reply

Posts: 7007
OK dan...

over bougies: die van mij gaan bij me MB ong. een dagje meej en dan vonken ze niet meer

wordt er echt GEK van

afstellen schiet iedere keer niet op merk geen verschil met sproeiers...lijkt wel alsof die altijd te klein is maja zal es kijke voor een andere bobine
KUT mb!

Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 10-5-2003 20:53
 
nobody fuck with us!!
Honda_mbiloss [Emiel] 10-5-2003 20:53 Print reply

Posts: 3697
1:10 is mega veel voor een 50 snelletje. Hij zoop bij mij nooit zo veel. Mijn mb daar entegen wel.
 
NehcslowZ 10-5-2003 20:56 Print reply

Posts: 1551
mja die aarz bij zon brommerszaak had er grotere sproeier op gezet... ik weet ook niet waarom :S
 
Honda_mbiloss [Emiel] 10-5-2003 20:57 Print reply

Posts: 3697
vaagheid des zelves, mja hij rijd nu goed. Soms moet je daarvoor wat benzine inleveren.
 
NehcslowZ 10-5-2003 20:59 Print reply

Posts: 1551
lol true true, als ie maar goed rijdt moest dus wel 2 km lope naar benzine station :P
 
Blijhoofd 10-5-2003 21:02 Print reply

Posts: 7378
eej ging gister ook ff nieuwe bougi kope en normaal heb ik altijd ngk 8 of 9 maar hij had me een foute gegeve was wel 8 maar korte schaht dus ik nieuwe vragen toen kreeg ik champion n2c ofzo heb die een adere hitte graad verdeling ofzo?
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 1637 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved