Blorn |
8-5-2003 0:05 |
Posts: 13825 |
mina (scoot) blokken kun je niet de grondplaat verdraaien.. wel is er een vervroeginsspie... die combo loopt zo en zo al behoorlijk hard, zonder aan de ontsteking te klooien, dus ik zou er niet teveel werk van maken... (wat voor pijp btw, ori? )
misschien is nieuwe type btw wel begrensd op cdi, dat weet ik niet..
|
|
|
|
Woeter |
8-5-2003 0:12 |
Posts: 2832 |
Hij heeft idd nog de originele uitlaat nu.. en hij heeft er dus een giannelli demper bij gekocht voor het geluid...
Ik zei al tegen 'm nou ik had mooi de ori demper gehouden ivm de wouten! maarja..
Volgens zijn bronnen zou de ori bocht ook prima werken.. en later wou ie nog een Yasuni gaan scoren ofzo
|
|
|
|
riejuracer |
8-5-2003 9:54 |
Posts: 353 |
je kan je ontsteking wel verdraaien alleen heb je er erg weinig aan. maar ik zo eerst effe een andere pijp scoren dan rijd ie wat harder.
|
|
pro race vlamt. |
|
riejuracer |
8-5-2003 9:57 |
Posts: 353 |
en op de cdi is ie niet begrensd. maar wrm zoveel pret spul er op doen als die nieuwe rs al 100 standaart loopt. met al dat pretstpul zo je maar 20 harder gaan en wat meer power hebben. maar hij zuipt dan ook wat meer. en als hij die gianelli demper weg wil doen ben ik daar wel in geintresseerd. en die polini kon niet op je standaart uitlaat als de rs na 2000 is omdat je uitlaat poort 25mm en die vna de polini 28mm is.
|
|
pro race vlamt. |
|
mogah |
8-5-2003 12:22 |
Posts: 33 |
misschien kun je beter ook gelijk vragen of hij een andere krukas koopt.denk niet dat hij het houdt.de orginele dan he
|
|
|
|
jeroen |
8-5-2003 13:01 |
Posts: 15066 |
Hmm..mooie setup
Maar een ori rs haalt geen 100.
Iets van 90 op de teller
|
|
|
|
riejuracer |
8-5-2003 13:48 |
Posts: 353 |
Hmm..mooie setup
Maar een ori rs haalt geen 100.
Iets van 90 op de teller
de nieuwe wel en dan gooi je er voor de fun nog een 21mm acher past zo in het orginele spruitstuk mits je een >2000 model hebt.
misschien kun je beter ook gelijk vragen of hij een andere krukas koopt.denk niet dat hij het houdt.de orginele dan he
bij veel mensen houd de krukas het wel zijn veel mensen die er 2 jaar meerijden met een 70. ik ree ook met een airsal een half jaar lang met orginele krukas. alleen toen viel er wat ijzervijlsel naar benenden en toen was het snel afgelopen met de kruk
|
|
pro race vlamt. |
|
NSR RULEZZ |
8-5-2003 15:07 |
Posts: 4934 |
zijn die originele zo slecht dan? bij honda is origineel het best toch?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
8-5-2003 16:31 |
Posts: 7007 |
neej valt ook wel mee maar je kunt hier wel spul inleggen wat beter is dan ori, maar opzich zijn ori dus niet bar slecht ofso
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Nasic |
8-5-2003 17:44 |
Posts: 890 |
of je je ontsteking moet afstellen zal een beetje afhankelijk zijn van je powerband. ligt die boven de 12?12,5k, dan is het verstandig om um iets te verdraaien, aangezien je je powerband dan verlaat, en dus wat meer uit je cilinder haalt.
over het algemeen heeft iedereen hem gewoon standaard staan, aangezien het maar in enkele gevallen op vermogenswinst uitloopt.
|
|
Ducati 900SS |
|
Nikoz |
8-5-2003 17:49 |
Posts: 819 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nasic
of je je ontsteking moet afstellen zal een beetje afhankelijk zijn van je powerband. ligt die boven de 12?12,5k, dan is het verstandig om um iets te verdraaien, aangezien je je powerband dan verlaat, en dus wat meer uit je cilinder haalt.
over het algemeen heeft iedereen hem gewoon standaard staan, aangezien het maar in enkele gevallen op vermogenswinst uitloopt.
100% mee eens , ik heb het op mijn rs ook getest . Optijd loopt hij gewoon het mooist en trekt hij het beste, als je hem verlaat, verlaat je gewoon simpel de powerband dus als je daar kracht hebt moet je dat doen. gewoon ff testen dus merk je snel genoeg..
|
|
mito maaaster |
|
jeroen |
8-5-2003 18:50 |
Posts: 15066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: riejuracer
de nieuwe wel en dan gooi je er voor de fun nog een 21mm acher past zo in het orginele spruitstuk mits je een >2000 model hebt.
welke nieuwe?
2003 model?
2002 iig niet.
90 op de teller
|
|
|
|
Steve_ZHC |
9-5-2003 0:10 |
Posts: 2716 |
Hmm, een originele nieuwe RS.
Dus een 50-niet-zo-snel verkrachten met een 21mm??
Ik dacht zelf aan een 17,5mm.
Daarnaast zou ik de ori krak-us laten zitten, kan 70cc makkelijk aan.
Is alleen wel zwaarder dan een andere kruk, maar dat merk je denk ik alleen in de gasreactie...
Tjah, ori pijp wordt toch later vervangen, geld is op zeker?
Er schijnt wel een aanpassing in het blok te zijn gedaan dat je er geen 50+ cilinders op kan leggen?
Een soort ring die je er eerst uit moet frezen.
Ik zou nog wel ff sterke koppelingsveren monteren, en evt. ook Adige koppelingsplaatjes.
Dan haal je makkelijk de 110 (icm snelle pijp), ik heb je ook niks over de vertanding zien typen??
|
|
|
|
riejuracer |
9-5-2003 13:23 |
Posts: 353 |
hoeft carter ring er niet uit te halen dat is alleen bij de malossi cils. en een 17,5 past volgens mij niet eens in je orginele spruit want die 20mm.
|
|
pro race vlamt. |
|
scania |
9-5-2003 13:30 |
Posts: 1114 |
hoeveel km heeft die rs al gelopen??????
je zei namelijk dat hij pas een paar weken oud was(of heb ik dat verkeerd gelezen????)
ik zou wel eerst ff op m'n gemak het blok inrijden(misschien is dat al gebeurt hoor),
want een 70 op een nog niet ingereden blok is natuurlijk niet echt bevoordelijk.
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|