Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Past deze 100 CC ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 428 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9235 - Past deze 100 CC ?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AR50 7-5-2003 12:55 Print reply
Posts: 307
heb me blok nu toch uitelkaar liggen kom nog nieuwe lagers in ( c4 d8 ik of c3 ) en die 100cc komt er op als ik het er onder heb liggen zal ik wel ff vertellen hoe et is daarna ff uitlaat poort ff wat hoger en kijken hoe ie dan doet
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
NINJA 7-5-2003 13:27 Print reply
Posts: 380
mooi ik ben erg benieuwd hou je me dan op de hoogte? Dan hou ik het voorlopig zo, omdat ik mn cilinder pas heb laten tunen vind ik het zonde om nu al een nieuwe 100cc te kopen.DAn ga ik nu eerst zorgen dat mn begrenzer er top is en daarna kijken we wel verder...

 
AR50 7-5-2003 13:57 Print reply
Posts: 307
hoe hard loop je dan nu ??? ( mijne 75 maar trekt in alle versnellingen goed door in de 6 80 bij 9500 toeren en haal in de 5 de 11000 wel )
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
NINJA 7-5-2003 17:31 Print reply
Posts: 380
Hij rijd nu 80 met tegenwind en wind mee 90 maar dan 9500 touren, met tandwielverhouding 15-48.
en bedoel jij met je 80 cc?
 
NINJA 7-5-2003 18:23 Print reply
Posts: 380
En merkt de smeris niet meteen dat het een 100 cc is? Kwa geluid bijvoorbeeld, dan ben je volgens mij echt de pinas!
 
AR50 7-5-2003 18:48 Print reply
Posts: 307
nee ik heb de super orginele 50cc niet getuned ( heb anders net ff uit laatpoort ff wat hoger gemaakt) ik zag toen ook dat een giet randje de inlaat voor een kwart blokeerde dus die ook ff weg geveild zal strax wel iets van 90 gaan is wel vet ding maakte altijd aso veel toeren zal een maat van mij nog es vragen welke olie hij nu gebruikt ( hij heeft iets nieuws van castrol en toen maakte die van hem 1200 toeren meer opeens is blauw en superfloeibaar)


Dit bericht is ge-edit door AR50 op 7-5-2003 18:49
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
AR50 7-5-2003 18:50 Print reply
Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaki gasser

En merkt de smeris niet meteen dat het een 100 cc is? Kwa geluid bijvoorbeeld, dan ben je volgens mij echt de pinas!
zeg je dat je uitlaat lek is in de demper zo heb ik me er ook eens uit gelult met met 80cc
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
NINJA 7-5-2003 18:53 Print reply
Posts: 380
Maar deze 100 cc gaat dus ook wel uber hard, 100 + denk

maar het gaat me eigenlijk niet om de top, maar meer om het koppel dat rijd ect veel lekkerder dan dat gejank van een 50je

Dat heb ik laatst wel gemerkt toen ik op een mtx 80 reed van een maat van me

Dit bericht is ge-edit door Kawasaki gasser op 7-5-2003 18:58

Dit bericht is ge-edit door Kawasaki gasser op 7-5-2003 18:59
 
AR50 7-5-2003 19:37 Print reply
Posts: 307
ik geef je groot gelijk en daarom vind ik die imitatie mooi als ik denk wat ie doet weinig toeren dus lijkt orgi sen je rijd dan maar iets van 75 maar veel koppel
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
NINJA 7-5-2003 21:02 Print reply
Posts: 380
Dan denk ik dat dat een leuk speeltje is voor in de toekomst...Maar is er hier niemand met een 100CC Kawasaki die er ervaring mee heeft?
 
NINJA 7-5-2003 22:53 Print reply
Posts: 380
Ik zie dat er geen membraan en spruitstuk bij zit... Is dit een groot probleem kan ik die van bijv. honda gebruiken of kan ik zonder problemen mijn spruitstuk gebruiken die ik nu op mn 20mm mikuni heb zitten?
 
NINJA 8-5-2003 19:00 Print reply
Posts: 380
weet niemand een antwoord op mijn vraag?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 8-5-2003 19:17 Print reply

Posts: 7007
ja dit past gewoon en je membraam ken je ook gewoon gebruiken
 
nobody fuck with us!!
gonzales 8-5-2003 21:08 Print reply

Posts: 1319
ja ik ik ben nieuw hier en ben die mtx waar bart het over hed gehad die 100cc cillinders gaan hard maar de originele kruk houdt het ook wel lekker enkel op een 110cc die ook erop past lukt niet toch een 110cc van autosa niet als je ze naar 14.000 r.p.m duwt dan heb je een speciale drijfstang nodig en ja dan ga je 140 a 150 heb ik zelf gehaald en haal ik binnenkort terug ben nu aan het inrijden
 
burn your rubber not your soul
YAMAHAFREAK 8-5-2003 22:33 Print reply
Posts: 1001
met 14000 toeren 50 km/h ofzo
0-50 in 2 seconden
"ja volgens mij is ie standaard hoor agent"
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!

Dit topic is 2538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved