Blukaap |
8-5-2003 23:20 |
Posts: 10006 |
Maar als je zonodig een zo serieus mogelijk antwoord wil, bak er een GS500 blok onder ofzo, kun je zuinig 160 rijden .
(btw: je moet niet alle pilletjes die je tegenkomt in het medicijnenkastje inslikken, ga je dus overduidelijk raar van doen )
I'm with stupid was dus gericht aan Erik
Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 8-5-2003 23:20
|
|
Bastila is lief |
|
Blorn |
8-5-2003 23:29 |
Posts: 13825 |
blijven we wel aardig voor benjamin?
het is mogelijk, maar is niet makkelijk en ook niet erg slim om te doen.. en naar mijn mening is een brommer geen brommer meer als er een ander blok onderligt... (80 blok gaat nog net..)
|
|
|
|
Mr Pain |
8-5-2003 23:33 |
Posts: 4966 |
maar wat voor blok raden jullie mij aan dan??????????????????????? en wat niet te groot is gewoon een 125 en met zuinig bedoel ik iets van 1op12
en nee ik slik wel andere pilletjes als die in het medicijnen kastje staan ttttt (ik slik toch geen pillen voel even voor je hoofd)
|
|
|
|
Ralf |
8-5-2003 23:47 |
Posts: 9073 |
160 en 1 op 12 is onmogelijk met een 2-takt...
Dus mja, ik denk wat harrie zegt, GS500 ofzo, of Vmax als je lekker wat koppel wil enzo :P
Maar 160km/h en 1 op 12 met een 125cc 2 takt is onmogelijk...
Maar ik adviseer je toch eens na te laten kijken, als je 160 wil op een MB frame dan is er naar mijn mening iets goed mis..
Je kan natuurlijk ook gewoon een motor kopen :/
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 8-5-2003 23:48
|
|
|
|
jeroen |
8-5-2003 23:53 |
Posts: 15066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Maar ik adviseer je toch eens na te laten kijken, als je 160 wil op een MB frame dan is er naar mijn mening iets goed mis..
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 8-5-2003 23:48
is hetzelfde als wat ik vertelde aan hem
|
|
|
|
chriss |
9-5-2003 0:40 |
Posts: 1859 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benjamin
nee het is niet echt een opvlieger ik heb er al vaker over gedacht maar dacht dat een 70cc wel hard genoeg gaat, daarom wil ik gewoon een 125 blok er onder, en ik heb niet zoveel geld ik ga dus al mijn onderdelen verkopen en mijn dapp en nsr en dan hoop ik dat ik tegen de 1600 euro zit en daarvan wil ik mijn mb aanpassen en een blok kopen.
maar ik vraag dus gewoon een vraag en daar zou ik dan ook graag een antwoord op willen, ik heb nu al genoeg gehoord dat ik niet goed ben enzo en dat het heel veel geld kost maar ik denk dat ik wel met 1600 euro klaar ben (mb hem ik al he)
investeer je ook wat geld in een verbanddoos?
denk dat et toch niet zal slagen maja je weet maar nooit
edit : quote uit user profile van rene :
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benjamin
zo jij heb al genoeg brommertjes gehad, wel tof om het zo allemaal te lezen, hoe kreeg jij het voor elkaar om opgevoerd te rijden ivm ouders, of mog dat allemaal van je pa en ma??
ik rij ook met 70malossi, maar mijn pa denkt dat het een orgineel is
en denken je ouders dat ie nog steeds ori is met 160 km/u ?
hoop voor je dat ALS et werkt dat je er niet mee gaat rondkachelen
Dit bericht is ge-edit door chriss op 9-5-2003 0:44
|
|
|
|
Saknet |
9-5-2003 3:41 |
Posts: 10355 |
kijk je kan wel denken dat je 160 wil maar dat wil je niet. 130 is echt het maximum om een mb/t
naar toe op te voeren..
(of je heb een groot verstevig het frame met een lasapparaat plan, zoja dan moet je onderstaande setup derop pleuren dan je broem naar een dealer brenge die bekend staat om tuning en dan je beurs op ze kop houwe)
80blok 6bak 110malleossi 24mm 110homoet Dan kan je ook nog wel rustig 110 rijden. Kijk scooterlui die beweren dat ze 120 rijden, rijden helaas maar 90.. het gros iig.
als zon scooter dus zogenaamd 160 rijdt dan rijd hij pas rond de 125.
met zon 110 kan je al heel fijn optrekken met een relaxed geluidje zonder dat de bende erg slijt. Slijtage hangt ook vooral van het gemiddeld gebruikte toerental af. Dus van jezelf.
maaarrrr,
aanbevolen is wel een voorvork en achterbrug van een lichte motor.. vooral niet te hoog.. een automatische kettingspanner (hangt net onder 8erbrug en een kettinggeleider (boven op achterbrug)
eigelijk zijn er een heleboel aanpassingen die je dan best kan doen.. maar die kan je zelf ook wel verzinnen.
Mijn MB komt iig ook weer 80cc op, een voorvork en goudkleurige wielen van een kwakjeszakki AR125 in, zit al een mbx 8terbrug in, ik hoop strax eindelijk een perfecte wegligging te hebben en hij word iig heel vaag gespoten (iets van zwart/reflecterend geel) en ik kan niet w8en om me er met wat tools op uit te leven
Dit bericht is ge-edit door barteld op 9-5-2003 3:45
Dit bericht is ge-edit door barteld op 9-5-2003 3:46
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Jan van Elderen |
9-5-2003 9:15 |
Posts: 555 |
Zoiets???
Das toch gewoon ziek
Dit bericht is ge-edit door Jan van Elderen op 9-5-2003 9:15
|
|
*blurk* |
|
Erik_N |
9-5-2003 11:39 |
Posts: 5360 |
Waarom koop je dan niet gewoon een RS125 voor die 1600 euro ofzo?
Vind ik er eigenlijk stuk mooier uitzien, en je wordt mindersnel aangehouden wss. Desnoods verzeker je hem als brommer
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
Mr Pain |
9-5-2003 19:26 |
Posts: 4966 |
kijk dat vind ik weer niet tof om dan met een motor te rijden.
maar ik heb al even gekeken naar een motorblokje, als ik er een honda nsr 125 blok onder gooi ben ik ongeveer 250euro kwijt voor een goed blok (valt mij nog mee eerlijk gezegd), maar ik ga nu dus eerst even naar een goed blok opzoek en wat voor een blok ik er onder wil hebben, daar moet ik nog maar even goed naar kijken
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
9-5-2003 19:34 |
Posts: 4934 |
whahahahahhaha 160 op een mb lol ik wil niet eens 160 op een mb ;p
verbouw je nsr of koop een mbx frame die zijn wat sterker, en gooi daar dat blokje op
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
huh |
9-5-2003 19:34 |
Posts: 1755 |
Ik vind het ten eerste al een zelfmoord project, maar goed, das jouw keuze.
Verder lijkt een MB frame me niet echt het geschikste frame. Wil je 160 gaan, okee dan, maar dan moeten het frame en de remmen imho er enigszins op berekent zijn. NSR/MBX/MTX frame is toch steviger dan MB/MT? Neem dan iig zoiets...of gewoon ergens een motorframe vandaan toveren.
Als je dat niet doet en je rijdt iemand dood, is het gewoon moord.
|
|
|
|
Mr Pain |
9-5-2003 19:36 |
Posts: 4966 |
laat maar zakken of sluiten want ik krijg toch alleen maar reactie's dat ik niet slim bezig ben!.
|
|
|
|
chriss |
9-5-2003 19:45 |
Posts: 1859 |
ben je ook niet? of heb je al een circuit gevonden waar ze je toelaten?
|
|
|
|
huh |
9-5-2003 19:50 |
Posts: 1755 |
Idd, als je het op een circuit doet is het wel een vet project...maar dan nog gevaarlijk voor jezelf op een MB frame .
Er word denk ik nogal makkelijk gedaan over snelheid. Ik vind 80/90 al vrij hard...160 op mn brommer lijkt me echt suuuuuuuuper hard gaan...op een goedgekeurde motor is het in principe al vrij hard en trouwens, 160 is al 40 km/u boven iedere de toegestane snelheid op de openbare weg in Nederland.
|
|
|
|