Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Problemen met begrenzen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1020 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9202 - Problemen met begrenzen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NINJA 5-5-2003 16:09 Print topicpost
Posts: 380
Ik heb mn begrenzer aangesloten zoals op het FAQ uitgelegt word maar als ik hem dan inschakel stopt de hele brommer er mee,( hij zit aangesloten aan de rood-zwarte draad, en de minpool van de accu). Heb ik hem nou niet goed aangesloten of is de begrenzer nou kaduuk(het is zo`n soort fotorolletje koker)

En een 2e vraag, ik heb nu een hele zak demper wol in mn homoet demper gepropt, maar het helpt eigenlijk voor geen meter wat kan ik nu nog doen? Meer wol, of iets anders?
 

spaanplaat 5-5-2003 17:28 Print reply
Posts: 691
komt het geluid wel uit je uitlaat ? miss is je bocht een lawaaimaker, of je luchtfilter ?
 
Mr Pain 5-5-2003 17:28 Print reply
Posts: 4966
hij moet van je signaal draad komen, ik zal zo even in mijn topic zoeken daar staat het.

die uitlaat kan je niks aan doen die hoort waarschijnlijk lawaai te maken, anders die er nog meer in.
 
ardan 5-5-2003 17:44 Print reply
Posts: 595
die begrenzer moet op de groene (aarde) en op de blauw/gele.

ik weet niet waarom iedereen hem op de rood/zwarte zet,maar op de blauw/gele werkte het allezins bij mijn vriend.

dat wol,als het niet helpt,stop het er dan maar gewoon niet in,dan kan hij zijn gassen beter kwijt en verspil je geen geld en tijd om dat er altijd opnieuw in te doen.
 
have a blast,go fast
Mr Pain 5-5-2003 17:47 Print reply
Posts: 4966
ja blauw gele nu weet ik het weer, dat is hem
 
NINJA 5-5-2003 18:17 Print reply
Posts: 380
Dan probeer ik dat wel, maar ik dacht tog echt dat ik in het faq gelezen had dat dat ik die rood zwarte moest hebben.

Ik weet dat het een homoet uitlaat is, maar als mijn vrienden me 500 meter verder op mn brommer horen starten dan maakt i dus wel een bonk herrie.

Dit bericht is ge-edit door Kawasaki gasser op 5-5-2003 18:18
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 5-5-2003 18:21 Print reply

Posts: 658
en gewoon parallel aansluiten he niet in serie anders doet je mopedje het niet meer (parallel is er gewoon tussen het kabelschoentje proppen, is voor het geval je het niet wist)
 
Dikke penne
NSR RULEZZ 5-5-2003 18:42 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaki gasser

Ik weet dat het een homoet uitlaat is, maar als mijn vrienden me 500 meter verder op mn brommer horen starten dan maakt i dus wel een bonk herrie.

Dit bericht is ge-edit door Kawasaki gasser op 5-5-2003 18:18


lol dat heb ik ook is toch allemaal maar handig
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Martijn 5-5-2003 19:53 Print reply
Posts: 10000
stel nou dat de dradenkleuren bij kawa anders zijn...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
ardan 5-5-2003 20:27 Print reply
Posts: 595
dan zitten we idd met een probleem en moet hij maar zien te weten komen welke bij hem signaaldraad is.

ik weet het niet,ken enkel honda uit mijn hoofd

 
have a blast,go fast
Martijn 5-5-2003 23:08 Print reply
Posts: 10000
jah...topic 10x doorgelezen om te kijke of het niet al gezegd was....dacht echt zo van....waarom denkt niemand daaraan??...

maja..ar50...is ook cdi? vast wel..zo niet dan is het logisch dat ie doodvalt..

signaaldraad iis de draad die van je signaalspoel bij je ontsteking afkomt..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
SkaBla [Pim] 5-5-2003 23:19 Print reply

Posts: 4659
bij tsx is het de rood/zwarte hehe gisteren ff begrensertje gemaakt met barry, lekker knutselen, eerst 0,47 uF en later 10 uF maar was te weining en te veel, nu 1 uF en rijdt net zo perfect!!!!60 km/h hij stottert helemaal NIKS! niet in de vrij en niet in de versnellingen, alleen neem de kracht heel erg af heel apart maar werkt perfect schakelaartje heeel mooi weg gewerkt met turbo lijm
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
NINJA 6-5-2003 11:06 Print reply
Posts: 380


En als ik hem op de min pool van de accu aansluit is dit dus niet goed?

En waar loopt de signaal draad heen? Misschien kan ik dan wel zien of dat hem is?

Dit bericht is ge-edit door Kawasaki gasser op 6-5-2003 11:25
 

Dit topic is 583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved