Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kaio goeie cill?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 791 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9200 - kaio goeie cill?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1100 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PlaceR 5-5-2003 14:46 Print topicpost
Posts: 1588
heb een kaio 70cc voor me nsr besteld omdat me 50cc fast arrow is vastgelopen. jammer maar helaas, nou vrvaga ik me af heeft er al iemand ervaring mee.

welke auspuffer erop/.
proma
ori GE2 uitlaat
giasnellie (als mertens gleen uit belgie hem echt verzonden heeft)

en nog meer tips. zit zelf te denken aan 20mm mikuni & powerfilter.

welke twv denken julie aan en hoehard zal het gaan>?


 

Mr Pain 5-5-2003 16:46 Print reply
Posts: 4966
ik dacht als je hem iets ophoogd (de cillinder dan) dat ie cillinder wel bruut is en veel toertjes draait.

ik zou er dan of een homoet of een proma ondergooien

24mm vlak met twin air of malossi powerfilter

iets van 16/45

dan moet ie toch al wel iets van 110 gaan denk ik

aangezien die van mijn met 17/47 115km/h gaat (op teller) met malossi cil, 20mikunie, malossi powerfilter, 80proma
 
barry 5-5-2003 16:54 Print reply

Posts: 7387
ik had op mtx sh kaio lc liggen

was met 50proma
18keihin
tdw v 16-45

liep maximaal 90km/h, maar veel kracht onderin wel, maar het is niet de snelste cilinder...

maar onthoud wel dat dit op een opgehoogde mtx sh zat die veel wind vang, dus op nsr zal het allemaal nog wel wat harder gaan...

rijd wel leuk, maar de prijs is ook naar de cilinder moet ik zeggen.

en benjamin, ik hebn nu ook malossi lc er op, en geloof me, dat is een wereld van verschil, die malossi blaast die kaio aan strond. ook met optrekken.

maar voor de rest loopt die cilinder wel leuk
en std met 1 voetpakking komen als de zuiger op de ODP staat de uitlaat en spoelpoorten niet helemaal open...



Dit bericht is ge-edit door barry op 5-5-2003 16:55
 
He?
Mr Pain 5-5-2003 16:59 Print reply
Posts: 4966
dan maar meerder voetpakkingen en , ja ik heb die kaio ook nog nooit gehad maar ik heb er al verhalen over gehoord dat ie redelijk goed is.

ik heb ook een malossi, maar ik vind hem niet bijzonder hard gaan, ik had er meer van verwacht!
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-5-2003 17:50 Print reply

Posts: 7007
neem tandwielen 16/45 of 16/43
Als die Gianelli eraan komt gooi die er dan op of die Proma (dat zijn de enige keuzes die je gaf )
20Mikuni en powerfilter is wel relaxt ja ff goed afstellen wel! Nadeel is alleen dat je er heeeel lastig een spruitstuk voor kan vinden dus ga anders opzoek naar een 2ehands 18mm Keihin? Kan ook powerfilter achter en is snel zat

die zijn ook niet zo duur, 40 euro compleet met spruitstuk is gem. prijs
 
nobody fuck with us!!
Blukaap 5-5-2003 18:46 Print reply

Posts: 10006
Duw d'r net zoveel voetpakkingen onder zodat de poorten volledig openen, draai de cilinder aan de bovenkant af zodat de zuiger NET onder de bovenkant vd cilinder blijft en zoek een andere ontsteking en uitlaat, 24mm of groter er achter.
Toeren draaien zul je dan zeker met die timingen.. (zal je waarschijnlijk een soort MK pro-race effect krijgen, maja).

Kijk ook niet raar op als je dan iedere week je cilinder kan honen en er een nieuwe zuiger in moet .
 
Bastila is lief
Mr Pain 5-5-2003 19:16 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester



Kijk ook niet raar op als je dan iedere week je cilinder kan honen en er een nieuwe zuiger in moet .


nader uitleg???

als je toch genoeg benzine binnen krijgt en alles is piekobello, dan hoef je dat toch niet zo vaak te doen

ik rij ook bijna altijd met veel toeren en ik hoef mijn cillinder ook niet te honen
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-5-2003 19:17 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

[...]


nader uitleg???

als je toch genoeg benzine binnen krijgt en alles is piekobello, dan hoef je dat toch niet zo vaak te doen

ik rij ook bijna altijd met veel toeren en ik hoef mijn cillinder ook niet te honen



nu nog niet neej... maar dat komt wel
 
nobody fuck with us!!
Blukaap 5-5-2003 20:23 Print reply

Posts: 10006
D'r zit ook verschil tussen Kaio gietijzer en malossi gietijzer.
En helemaal als je dan een enorme berg toeren gaat draaien (11000+ enzo), dan slijt dat nogal.
 
Bastila is lief
barry 5-5-2003 21:02 Print reply

Posts: 7387
na 3000km met mijn kaio te hebben gereden vind ik dat mijn kaio al wel flink is ingesleten (goed/duidelijk voelbare stootrand e.d)

hoe dat met die malossie is weet ik niet...
 
He?
Mr Pain 5-5-2003 21:45 Print reply
Posts: 4966
tot nu toe nog niks heb ongeveer 1000km gereden (zonder inrijden ), voorige week cillinderkop er even afgehad.

je hebt toch ook kaio allu of nicasil

Dit bericht is ge-edit door Benjamin op 5-5-2003 21:55
 
Mark_o 5-5-2003 22:07 Print reply
Posts: 232
Ik ree met 15-45 met me malossie. Daarmee trok hij lekker in een keer naar ze top, met en tegen wind recht op zittend.

Had toen 16-45 er op ging hier mee tegen de 110 op me teller. Maar met windje mee moest ik er al plat op gaan om naar de 105 te gaan.

Heb nu 15-43 er op. Heb hem nog niet echt lekker getest maar rijd tot nu toe wel redelijk.
 
Mr Pain 5-5-2003 22:11 Print reply
Posts: 4966
ik wil nog een keer 12/47 op mijn malossi proberen kijken hoe die dan optrekt
 
marcel 5-5-2003 22:20 Print reply

Posts: 1533
kheb ook nog wel een 52 voor je liggen al wil je toch hard trekken!!
 
Erik_N 5-5-2003 22:21 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

kheb ook nog wel een 52 voor je liggen al wil je toch hard trekken!!


Geen sales hier he
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Mr Pain 5-5-2003 22:23 Print reply
Posts: 4966
zou je dan goed wheelie's kunnen maken met 12/47 met een 70malossi
 

Dit topic is 1100 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved