Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - warm, wil dan niet starten met kickstart

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1010 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9184 - warm, wil dan niet starten met kick...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Komatsu 5-5-2003 19:30 Print reply
Posts: 16
Als je je brommer ook maar een tikje sneller laat lopen (snelle 50 cc) is het al aan te raden een bougie met een hogere warmte graad te nemen, een B8HS.
Door het opvoeren worden er namelijk hogere toeren bereikt en dit levert meer warmte op.
(dit is een quote van die www.dsv.nl/~honda/honda-nl-bougie.html)
maar iig
Ik zal zo mijn bougie er eens uit trekken, en ff vergelijken met die aangegeven op de site
ennuh
mijn mikuni 21 zit met 2 moeren vast of met 2 bouten, maar volgens mij 2 moeren,
en ik heb een externe sproeier is wel makkelijk
---
gekeken, en hijs net iets zwarter dan


Dit bericht is ge-edit door Komatsu op 5-5-2003 19:35
EN HET IS VERDOMME EEN 21 (nee serieus een 21 mm) ik heb nog niet eens gekeken HOE hij er opzat (ik klauw nooit mijn mt uitelkaar voor jan met de zeer korte achternaam

Dit bericht is ge-edit door Komatsu op 5-5-2003 19:36
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-5-2003 19:34 Print reply

Posts: 7007
ja doe dat maar eens met die bougie

enne als hij 2bouts is en ext. sproeier is het een 20mm Mikuni
 
nobody fuck with us!!
Komatsu 5-5-2003 19:38 Print reply
Posts: 16
en het is een Champion L82C bougie (is dat goed of slecht, ik heb geen verstand van bougies
mijne is wel een snelle jelle (ook qua toeren)
(oh en de mengsmering = 1:25

Dit bericht is ge-edit door Komatsu op 5-5-2003 19:46
 
Martijn 5-5-2003 19:51 Print reply
Posts: 10000
als je de carb meet dan moet je bij de venturi meten...dus waar je gasschuif zit...dat stuk..midden in de carb....dat s 20 mm...

probeer dat maar te meten met je schuifmaat...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Komatsu 5-5-2003 19:59 Print reply
Posts: 16
Kun je daar bij omtemeten? :P maar nee ik ga niet onnodig de bende los halen Dan ist maar een 20 mm :P hij gaat bijde keeren hard
gister op een scoot gereden met kilometer/snelheid shit er op met de wind mee 80 tegen 70 (50 snel + ring @ uitlaat) Majah tis niet mijne anders was die ring nu verleden tijd)
maar die schijtlijster (eigenaar) durft niet over de weg vaag man
maar iig, hij door het bos heen, ik er achter aan, best telkens gas geven :P vet n33t, fucking hout snippers maar mijne rijd dus iig wel 100, (volgens mij gevoel ook omdat die scoot langzaam rijd vergeleken met mijne)
komt misschien ook door de wind (dat je dat op de mt meer merkt) maarjah, een x met een auto achter me aan da's wat precieser dan een scoot

Maar to the point,
is die bougie goed ofniet? (ik bedoel qua warmte graad) want ik weet bijgod niet of een Champion L82c tegen warmte kan
En mijne draait fucking hard *maar ik heb wel het gevoel, dat toen die gasnaald 2 naar beneden ging, veel langzamer rijd dan eerst (kan dat??? wel door toeren, alleen ik vind de toeren HOOG genoeg. hij jangt gewoon :P
(echt niet normaal toen, nieuwe zuigerveren en dat ding verzoop gewoon onder het kicken )

Dit bericht is ge-edit door Komatsu op 5-5-2003 20:01
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-5-2003 20:15 Print reply

Posts: 7007
probeer anders een bougie van NGK
B8HS ofso
als het maar hittegraad 8 is
 
nobody fuck with us!!
Komatsu 5-5-2003 21:45 Print reply
Posts: 16
Nou ik heb ff opgemeten (de gas schuif) is 23 mm en de ermm.. buisje :P waar hij ingaat is ongeveer 23mm (dus ik heb een 23 mm mikuni? :P)
maar iig,
vandaag voor het eerst misschien 5 minuten aangehad deed hem uit, Niet meer aan tekrijgen ??? Vaag ding :( jah lopend wel, maar da's nattuurlijk niet de bedoeling van een kickstart PLease help (of zou ik eens opzoek moeten gaan naar een compressie meter???
 
NSR RULEZZ 5-5-2003 21:57 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Komatsu

Nou ik heb ff opgemeten (de gas schuif) is 23 mm en de ermm.. buisje :P waar hij ingaat is ongeveer 23mm (dus ik heb een 23 mm mikuni? :P)


lol skoeter manier om een carb op te meten? :P
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Martijn 5-5-2003 23:07 Print reply
Posts: 10000
ehm...zo meette ik vroeger mn carb op :$...wist niet beter....had geen verstand...ori tsx carb was ini mijn ogen 17mm...

yeah..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Komatsu 6-5-2003 12:14 Print reply
Posts: 16
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

lol skoeter manier om een carb op te meten? :P

Hoezo? :P ik zei toch al voordetijd dat ik hem niet uitelkaar haal (die bouten draaien dan vast en zeker door
---
gewoon het dekseltje los gedraait, Gas naald/kabel/schuif er uit ge trokken, (moeilijk om er bij te komen) toen schuif maat er in gestoken (kon er amper bij) en jaja 2x 23 mm gemeten, en 1x 23mm op de gasschuif zelf :P

Dit bericht is ge-edit door Komatsu op 6-5-2003 12:19
 
Komatsu 6-5-2003 18:25 Print reply
Posts: 16
tussen de middag weer ff lopen prutsen,
ik eerst een stukkie rijden (dat ie warm is, dus lekker overdreven hard optrekken, wat remmen onder tussen (dat ie het zwaar krijgt) daarna, Thuis starten... SHake it, luchtstel schroef Heel ver uit, en jah hij doet het, *vaag ding *
 
Neonlampje 6-5-2003 18:32 Print reply

Posts: 14825
B7 is hoog zat.. mayb in uitzonderlijke gevallen B8 (bij NGK bougies dan he, wanneer je een chapion neemt zou ik voor hittegraad 86 gaan, max 92 )
 

Dit topic is 1579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved