Saknet |
4-5-2003 16:27 |
Posts: 10355 |
carb beter afstellen check Afdelingen en dan F.A.Q.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
4-5-2003 17:48 |
Posts: 7007 |
afstelling controleren lijkt me idd
|
|
nobody fuck with us!! |
|
guus van driel |
4-5-2003 17:50 |
Posts: 846 |
bij mijn puch (oud rag ding)
wil hij ook niet starten als hij warm is
draai je het gas een beetje open
start hij meteen ( binnen een meter)
Dit bericht is ge-edit door guus van driel op 4-5-2003 17:51
|
|
|
|
Ralf |
4-5-2003 17:52 |
Posts: 9073 |
Te rijk mengsel waarschijnlijk...
|
|
|
|
Boerke [Mathieu] |
4-5-2003 18:01 |
Posts: 1501 |
gas open trekken als je kickt, moet ik ook bij mn mtx en start dan in 1 keer
|
|
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!! |
|
Komatsu |
4-5-2003 18:35 |
Posts: 16 |
Gas open trekken is gewoon smoren.
nee serieus, ik heb al van alles geprobeert
shoke... geen gas geven. wel gas geven, beetje gas geven
alles (en wat word er bedoel met een Te rijk mengsel?
|
|
|
|
SIWWN |
4-5-2003 18:42 |
Posts: 7079 |
Te grote sproeier of te weinig lucht
|
|
|
|
Martijn |
4-5-2003 19:11 |
Posts: 10000 |
of ontsteking weigert bij kicktoerental...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Komatsu |
4-5-2003 23:09 |
Posts: 16 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SIWWN
Te grote sproeier of te weinig lucht
zodra ik hem start dan heeft ie soms wel eens problemen om op toeren tekomen (kouwe motor)
Dan hoor je hem ook echt lucht zuigen, zo'n vaag luchtzuigend geluidje)
maar kan het niet komen dat ie teweining compressie heefT?
|
|
|
|
SIWWN |
4-5-2003 23:13 |
Posts: 7079 |
Dan lijkt het mij dat ie te veel lucht krijgt.. als mengsel rijk is (op de choke b.v. of een grote(re) sproeier dan komt ie vaak goed op toeren en goede gasreactie..
Als ie koud is en je zet hem op de choke en hij doet het dan beter dan moet er een grotere sproeier in of minder lucht als ie belachelijk veel lucht krijgt
|
|
|
|
Joost |
4-5-2003 23:14 |
Posts: 1108 |
Slijtage of lekke koppakking?
|
|
It is going to be a Endless summer... |
|
Pistonpen Paultje |
4-5-2003 23:41 |
Posts: 8678 |
Ik gebruik nooit m'n kickstart, dat beschadigd m'n toch al zo klote proma'tje
maaruh wat de rest zegt zo'n beetje, valse lucht ofso? afstelling dus!
edit smily
Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 4-5-2003 23:42
|
|
|
|
Komatsu |
5-5-2003 12:44 |
Posts: 16 |
tis een 21mm Mikuni met een 220 sproeier (een vage maat dus,)
met een Twin-air of een Power filter (groot schuimrubberen ding) Kan de text niet echt meer lezen
----
oh ennuh, kan iemand mij vertellen HOE ik hem dan goed moet afstellen? want dat ding spoort gewoon niet
Dit bericht is ge-edit door Komatsu op 5-5-2003 12:45
|
|
|
|
Saknet |
5-5-2003 13:48 |
Posts: 10355 |
luchtstelschroef helemaal indraaien dan nog eens proberen (is dat schroefje op je carb wat vlak naast je luchtslang zit)
helpt dat niet draai m dan weer anderhalf slag uit
gasnaald op middelste stand zetten
sproeier 225 proberen (sproeier kan je met zon mikuni van buitenaf zo eruit schroeven.. is dat schroefje onderaan vlotterbak waar 150 op staat)
edit: oops d8 zal wel weer zon 2bouts zijn
Dit bericht is ge-edit door barteld op 5-5-2003 19:53
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
5-5-2003 14:08 |
Posts: 7007 |
een 21 heeft misschien geen externe sproeier, is iig ook geen 2bouts maar opschuif dus kan het zijn dat je dan je vlotterbakje eronder uit moet schroeven, dan moet je ff de hele carb eraf halen
je kunt ook eens naar je bougie beeld kijken, er staat nu ook een link hier op het forum daarvoor d8 ik (met meer info daarover)
in de F.A.Q. staat ook genoeg ws.
EDIT:
paar links:
http://www.brommerforum.nl/links/go?l=215
http://www.dsv.nl/~honda/honda-nl-bougie.html
Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 5-5-2003 14:10
|
|
nobody fuck with us!! |
|