alles went en dit dus ook maar ik vraag me af of er nog meer uit te halen is.
setup is nu:
70 mal+org kop
6bak
18keihin
org luchtbox
Metrakit
top digitaal 112, op org teller +- 120
op welke manier kan ik met deze setup nog harder? vooral harder optrekken (niet dat die dat nu niet doet)
zat zelf te denken aan:
kop uit (laten) draaien naar 45mm en afvlakken kop is nu onbewerkt, hoeveel zou er nog afkunnen?
misschien uitlaat poort beetje bewerken heb ooit eens een poortmap van die bewerkte malossi cilinder van pertijn gehad. alleen heb ik nog nooit in cilinders gedremelt.. dus is het wel zo verstandig om dat zelf te doen? weet anders iemand een bedrijf waar je je cilinder+kop naartoe kan sturen en die het dan voor je bewerken? en aan wat voor prijs zou ik dan moeten denken?
18mm wou ik er eigelijk op houden of maakt het zo gigantisch veel uit als je er een 20/24mm opzet, en wat word dan het verbruik met bv een 24? (ik rij over het algemeen laag in toeren) ik zit nu op iets van 1:20
en de uitlaat geloof dat hans f het er ooit over had dat de tailpipe een beetje aan de dunne kant was... dus dat stuk zou ik er zo af kunnen slijpen en er een dikker stuk oplassen (hans als je dit leest bevestig het even want ik geloof dat je dat ooit eens gezecht hebt)
het luchtfilter, org luchtfilter of een goed powerfilter maakt kwa prestaties tog niets uit?
ontsteking staat nu nog orgineel, als je hem vervroegt moet je de grondplaat tog met de klok meedraaien? hoeveel mm raden jullie aan om hem te vervroegen?
en als iemand nog goede ideen heeft tell me
|