Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Suzuki RMX 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 990 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9161 - Suzuki RMX 50
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 10168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Macabre 3-5-2003 16:17 Print topicpost
Posts: 32
Hallo iedereen !! Ik mag volgende maand legaal met een brommer rijden dus het wordt stilaan tijd om eens uit te kijken naar een leuke schakel .
Er staat ergens een RMX 50 te koop ( 3 jaar oud met 7000 km op de teller ) waar ik straks eens naar ga kijken . Zen vraagprijs is 1240 EUR .
Wat zijn jullie bevindingen over een RMX van Suzuki ? Is dat blok een beetje goed enzo? En waar moet ik zeker op lette als ik ga kijken ?
van de prijs krijg ik , als hij me aanstaat , toch nog wel wat van .

 

Rudy 3-5-2003 16:24 Print reply

Posts: 3471

plaatje ? bij alwin
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Erik_N 3-5-2003 16:44 Print reply

Posts: 5360
Het is ze eerste topic hoor,







dan moet je hem altijd ze beetje helpen
http://www.brommerforum.nl/zoek/topic

en dan vind je dus niet veel:-s, humm.

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 3-5-2003 16:46
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
huh 3-5-2003 16:51 Print reply
Posts: 1755
Is volgens mij nie veel langsgekomen over de RMX, wel een paar topics met plaatjes maar verder nie veel.

RMX was toch nie ingevoerd in Nederland? Daarom zijn er denk ik nie zoveel topics over.

Er waren wel een paar RMX rijders op het forum, dus die zullen vast wel wat vragen kunnen beantwoorden.

En waarom loopt iedereen "search" te blaten in ieder topic ...erg irritant... doe dat pas als er ECHT iets over te vinden is in de search...

edit: trouwens niet iedereen, maar er zijn er maar een paar die dat doen...

Dit bericht is ge-edit door huh op 3-5-2003 16:52
 
YAMAHAFREAK 3-5-2003 16:52 Print reply
Posts: 1001
punten waar je altijd op moet letten:
- rammeltjes in t blok
- schakelen (gaat t wel soepel?)
- roestvorming op alle mogelijke onderdelen. tank niet vergeten
- vooral even onder t blok kijken. ook bij de ophanging van t blok aan t frame, de ophanging van de achterveer, achterbrug
- of de buddy niet gescheurd is
- krassen op de voorvorkpoten (binnenpoten) dat is namelijk funest voor je keerringen.
- staat van de banden (uitgedroogd of tot op het canvas afgereden?)
- het al of niet aanwezig zijn van originele onderdelen
- aanwezigheid boekjes en gereedschap is natuurlijk een pre


 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Ralf 3-5-2003 16:54 Print reply

Posts: 9073
Het blok is gewoon goed, tis een verbouwd TSX blok, en heeft al die eigenschappen behalve de koeling.

Verder weinig op aan te merken, hij is idd hier niet geimporteerd, dus aan niet universele onderdelen komen zal niet makkelijk zijn.

www.50cc.nl heeft er wel het een en ander voor.
 
Macabre 3-5-2003 17:14 Print reply
Posts: 32
Bedankt voor de info , maar over dat search gedoe , sorry maar op het forum heb ik maar bitter weinig gevonden over RMXen .
Sebiet eens gaan zien naar dat brommertje Ik woon btw in Belgi? waar hij waarschijnlijk wel te koop zal zijn .


Dit bericht is ge-edit door Macabre op 3-5-2003 17:15
 
Martijn 3-5-2003 18:39 Print reply
Posts: 10000
belgie is ie ingevoerd...zijn in belgie waarschjnlijk meer onderdelen voor te krijgen dan in NL...

is idd gewoon tsx blok maar dan LC...(vlgs mij ook gewoon LC tsx blok) dus das lekker spul..

verder vind ik et echt prachtige brommmers de upgrade van de (nagenoeg in mijn ogen al bijna de perfecte) tsx..

schijf enzo is zeer tof...en het is allemaal mooi rond enzo (windhappers, koplamp prachtig) en de uitlaat loopt crossystyle...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Knoxville 3-5-2003 19:12 Print reply

Posts: 1454
Kwijl, ik wou dat ik een LC blok van een RMX had in me TSX.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
joachim 3-5-2003 19:18 Print reply
Posts: 204
idd, ben ook van belgie en ze zijn bij ons ingevoerd...
Zijn zeer mooie brommertjes qua uiterlijk.
Blok is ook in orde, dus kopen maar!
 
Icanus 3-5-2003 19:24 Print reply
Posts: 525
my dream...
een rmx...

dat is gewoonweg de geperfectioneerde TSX (W)

dat zijn echt droommachines...
 
arrier 3-5-2003 19:46 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Kwijl, ik wou dat ik een LC blok van een RMX had in me TSX.

haal je zo'n blokje in belgie da past toch?
 
Neonlampje 3-5-2003 20:11 Print reply

Posts: 14825
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/15 staat wel wat info om op te letten, is bedoeld voor mt mb mtx etc.. maar is wel handig eerst ff door te lezen, oook voor een suzi
 
Martijn 4-5-2003 0:28 Print reply
Posts: 10000
toch vraag k me nog steeds af of het niet mogelijk isi zon RMX uitlaat opeen tsx te fleppenl..want dat zijn echt uberdingen ...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Macabre 4-5-2003 0:44 Print reply
Posts: 32
Ik ben dus gaan kijken naar die RMX , hij is dus van November 99 , de achterband was dus volledig versleten , totaal geen profiel meer , de uitlaat zag er zeer roest uit en juist aan de uitlaat denk ik toch dat het niet lang zou duren voor die kapot gaat . Voor de rest zeer verzorgde brommer die er nog vrij standaard uitzag (geel kleurtje) Men pa heeft er een toertje mee gemaakt en zei dat hij zeer goed optrok ( top ong 70 ) en dat hij zeer goed schakelde .
Het frame was roestvrij en de tandwielen waren nog niet lang geleden vervangen ( ketting was goed aangespannen)Men pa zou een bod doen van 1115 EUR , der moet dus wel een nieuwe band op en mss een nieuwe uitlaat wat denken jullie
? en moet ik nog op iets letten , want eentje van 4 jaar oud .. en het bod? thx op voorhand
nog iets : de accu zat er ook niet meer op , gewoon geen accu ?? is dat een beetje te doen? hij zei dat hij een beetje moeilijker starte omdat er geen accu inzat ..


Dit bericht is ge-edit door Macabre op 4-5-2003 0:53
 
Ralf 4-5-2003 0:54 Print reply

Posts: 9073
Ik vind het bod aan de hoge kant...

Uitlaat kan je waarschijnlijk gewoon een keer schuren en spuiten.. banden zijn ook niet erg duur..

Maar 1150 euro zou ik er niet voor geven.
 

Dit topic is 10168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved