-SpengaMotors- |
2-5-2003 15:37 |
Posts: 592 |
een maat van mij heeft zijn inlaat ook zo getuned,alleen heeft hij de uitlaat veel breder gemaakt, die loopt 117kmph inlaat dus verder wel zelfde als deze.
|
|
|
|
dick1 |
2-5-2003 16:12 |
Posts: 971 |
pfff, check die boostpoort. ding is klaar voor het oud ijzer
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
2-5-2003 16:25 |
Posts: 4934 |
wrom doen de pics het niet meer?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Blukaap |
2-5-2003 17:30 |
Posts: 10006 |
Heeft Al1en 'm toevallig voor Jan gehad, die tuned(e) volgens deze filosofie volgens mij (groot is goed, nog groter is beter)...
En ik denk dat je je na een tijdje behoorlijk gaat ergeren aan een cilinder zoals deze...
|
|
Bastila is lief |
|
Saknet |
2-5-2003 18:04 |
Posts: 10355 |
hehe
ik had ooit eens in en uit laatpoort van een 50imi groter gemaakt en op me MB met 20mm gezet
nog een verschil was dat ik een meteor zuiger met L veer had
ding reed op top een 70 eurocilindro ook MB er faliekant uit, beide ori ontsteking/20mm/luhao pijp, had ook veel hogere rpm dan die euro (hoe zal dat toch komen )
maar niet voor lang toen was ie stuk
zal wel aan die meteor hebben gelegen
Dit bericht is ge-edit door barteld op 2-5-2003 18:06
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Neonlampje |
2-5-2003 18:14 |
Posts: 14825 |
robert: die trok hem eruit in optrekken, top nooit kunnen testen.. zal ongeveer gelijk liggen...
ding is echt vertieft
blukkie: jah, al!en (later nsracer) aka dirkjan heeft hem getuned ja
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 2-5-2003 18:15
|
|
|
|
Blukaap |
2-5-2003 18:35 |
Posts: 10006 |
Waarom had ik al zo'n vermoeden .
|
|
Bastila is lief |
|
Mr Pain |
2-5-2003 18:36 |
Posts: 4966 |
ik denk als die net zo loopt als jullie zeggen (laage toeren niks, hoge toeren abnormaal) dan is het wel een chill cillindertje, ik hou er wel van dat ie in 1keer vet hard optrekt.
en het valt toch ook wel mee om
gewoon een binnenrotor te kopen en die er opzetten (als dat helpt met zo'n cillindertje
|
|
|
|
Blorn |
2-5-2003 19:15 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benjamin
ik denk als die net zo loopt als jullie zeggen (laage toeren niks, hoge toeren abnormaal) dan is het wel een chill cillindertje, ik hou er wel van dat ie in 1keer vet hard optrekt.
en het valt toch ook wel mee om
gewoon een binnenrotor te kopen en die er opzetten (als dat helpt met zo'n cillindertje
en als de rest van je setup het niet aankan? en wat dacht je van slijtage? en van CONSTANT in powerband moeten blijven?
leuk cilindertje voor straatgebruik op een schakel....
|
|
|
|
Mr Pain |
2-5-2003 19:19 |
Posts: 4966 |
wat dan, als ik beetje lekker wil rijden dan moet ik ook ongeveer tussen de 9500 en 12000 rijden en dat zijn ook behoorlijk wat toeren en dat rijd ook goed en de slijtage valt ook mee, alleen de benzine niet
|
|
|
|
nsracer |
2-5-2003 19:25 |
Posts: 170 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
blukkie: jah, al!en (later nsracer) aka dirkjan heeft hem getuned ja
ben ik dirkjan?
Dit bericht is ge-edit door nsracer op 2-5-2003 19:27
|
|
www.pilskeet.nl - www.brommerforum.nl/gallery/view/1218 - alles is pas te maken |
|
Blorn |
2-5-2003 19:44 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Benjamin
wat dan, als ik beetje lekker wil rijden dan moet ik ook ongeveer tussen de 9500 en 12000 rijden en dat zijn ook behoorlijk wat toeren en dat rijd ook goed en de slijtage valt ook mee, alleen de benzine niet
enig id waar je het over hebt?
|
|
|
|
MBBBBBB |
2-5-2003 19:44 |
Posts: 2340 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsracer
ben ik dirkjan?
Neeeee markt.. gaat over andere gozer.. die had ook zoiets naam
|
|
|
|
Mr Pain |
2-5-2003 19:55 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
enig id waar je het over hebt?
ja dat weet ik zeker wel, omdat jij van die leuke projecten bezig bent wil nog niet zeggen dat je alles weet hoor!, maar ik hou me wel weer stil anders komt er weeer een ja en nee verhaal....
|
|
|
|
Hans F |
2-5-2003 19:59 |
Posts: 4326 |
Het rijd gewoon kut als je cilinder een te grote inlaat heeft, en het levert niet echt extra vermogen op. Je hebt wel dat idee, omdat hij eerst een tijdje zit stotteren, en dan ineens wegsprint, dan lijkt het heel wat. Owja, ik weet dit uit "ervaring"
Als je inlaat echt veel te groot is, komt hij als je hem in z'n 1 doortrekt tot 10.000 toeren, in z'n twee weer in het stottergebied. En als je dat dus hebt met een cilinder, dan heb je duidelijk iets eraan verneukt
|
|
|
|