Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Foto's polini 70cc tuned mb5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 879 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9131 - Foto's polini 70cc tuned mb5
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2214 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-SpengaMotors- 2-5-2003 15:37 Print reply
Posts: 592
een maat van mij heeft zijn inlaat ook zo getuned,alleen heeft hij de uitlaat veel breder gemaakt, die loopt 117kmph inlaat dus verder wel zelfde als deze.
 
dick1 2-5-2003 16:12 Print reply
Posts: 971
pfff, check die boostpoort. ding is klaar voor het oud ijzer
 
NSR RULEZZ 2-5-2003 16:25 Print reply

Posts: 4934
wrom doen de pics het niet meer?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blukaap 2-5-2003 17:30 Print reply

Posts: 10006
Heeft Al1en 'm toevallig voor Jan gehad, die tuned(e) volgens deze filosofie volgens mij (groot is goed, nog groter is beter)...

En ik denk dat je je na een tijdje behoorlijk gaat ergeren aan een cilinder zoals deze...
 
Bastila is lief
Saknet 2-5-2003 18:04 Print reply

Posts: 10355
hehe
ik had ooit eens in en uit laatpoort van een 50imi groter gemaakt en op me MB met 20mm gezet
nog een verschil was dat ik een meteor zuiger met L veer had
ding reed op top een 70 eurocilindro ook MB er faliekant uit, beide ori ontsteking/20mm/luhao pijp, had ook veel hogere rpm dan die euro (hoe zal dat toch komen )

maar niet voor lang toen was ie stuk
zal wel aan die meteor hebben gelegen

Dit bericht is ge-edit door barteld op 2-5-2003 18:06
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Neonlampje 2-5-2003 18:14 Print reply

Posts: 14825
robert: die trok hem eruit in optrekken, top nooit kunnen testen.. zal ongeveer gelijk liggen...

ding is echt vertieft
blukkie: jah, al!en (later nsracer) aka dirkjan heeft hem getuned ja

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 2-5-2003 18:15
 
Blukaap 2-5-2003 18:35 Print reply

Posts: 10006
Waarom had ik al zo'n vermoeden .
 
Bastila is lief
Mr Pain 2-5-2003 18:36 Print reply
Posts: 4966
ik denk als die net zo loopt als jullie zeggen (laage toeren niks, hoge toeren abnormaal) dan is het wel een chill cillindertje, ik hou er wel van dat ie in 1keer vet hard optrekt.

en het valt toch ook wel mee om
gewoon een binnenrotor te kopen en die er opzetten (als dat helpt met zo'n cillindertje

 
Blorn 2-5-2003 19:15 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

ik denk als die net zo loopt als jullie zeggen (laage toeren niks, hoge toeren abnormaal) dan is het wel een chill cillindertje, ik hou er wel van dat ie in 1keer vet hard optrekt.

en het valt toch ook wel mee om
gewoon een binnenrotor te kopen en die er opzetten (als dat helpt met zo'n cillindertje

en als de rest van je setup het niet aankan? en wat dacht je van slijtage? en van CONSTANT in powerband moeten blijven?

leuk cilindertje voor straatgebruik op een schakel....
 
Mr Pain 2-5-2003 19:19 Print reply
Posts: 4966
wat dan, als ik beetje lekker wil rijden dan moet ik ook ongeveer tussen de 9500 en 12000 rijden en dat zijn ook behoorlijk wat toeren en dat rijd ook goed en de slijtage valt ook mee, alleen de benzine niet
 
nsracer 2-5-2003 19:25 Print reply
Posts: 170
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

blukkie: jah, al!en (later nsracer) aka dirkjan heeft hem getuned ja





ben ik dirkjan?



Dit bericht is ge-edit door nsracer op 2-5-2003 19:27
 
www.pilskeet.nl - www.brommerforum.nl/gallery/view/1218 - alles is pas te maken
Blorn 2-5-2003 19:44 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

wat dan, als ik beetje lekker wil rijden dan moet ik ook ongeveer tussen de 9500 en 12000 rijden en dat zijn ook behoorlijk wat toeren en dat rijd ook goed en de slijtage valt ook mee, alleen de benzine niet
enig id waar je het over hebt?
 
MBBBBBB 2-5-2003 19:44 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsracer

ben ik dirkjan?


Neeeee markt.. gaat over andere gozer.. die had ook zoiets naam
 
Mr Pain 2-5-2003 19:55 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
enig id waar je het over hebt?


ja dat weet ik zeker wel, omdat jij van die leuke projecten bezig bent wil nog niet zeggen dat je alles weet hoor!, maar ik hou me wel weer stil anders komt er weeer een ja en nee verhaal....
 
Hans F 2-5-2003 19:59 Print reply
Posts: 4326
Het rijd gewoon kut als je cilinder een te grote inlaat heeft, en het levert niet echt extra vermogen op. Je hebt wel dat idee, omdat hij eerst een tijdje zit stotteren, en dan ineens wegsprint, dan lijkt het heel wat. Owja, ik weet dit uit "ervaring"

Als je inlaat echt veel te groot is, komt hij als je hem in z'n 1 doortrekt tot 10.000 toeren, in z'n twee weer in het stottergebied. En als je dat dus hebt met een cilinder, dan heb je duidelijk iets eraan verneukt
 

Dit topic is 2214 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved