Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #9105 - MT brutanizen
|
Pagina 4 van 4
|
Dit topic is 5184 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pistonpen Paultje |
30-6-2003 21:37 |
Posts: 8678 |
jaja, sjek mijn profiel voor ook mijn MT's.
lekker origineel
|
|
|
|
Neonlampje |
30-6-2003 22:22 |
|
Rene |
30-6-2003 23:09 |
Posts: 2573 |
die lichten zijn gewoon 2 ronde lichten die je zo kunt kopen op een plaatje gemaakt die aan de onderkant van dat spatbord is gemaakt.
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
Martijn |
1-7-2003 1:42 |
Posts: 10000 |
pfff...bende..zoek maar onder z400...dan krijg je fotos van mn z400 en mn tsx vlak na de 'grote' beurt...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Pistonpen Paultje |
11-7-2003 16:30 |
Posts: 8678 |
Heb weer wat vraagjes:
Ik wil er een andere voorvork in doen. Een lage weer. Ik zat te denken aan een MBX of NSR voorvork en kroonplaten (dus ook race stuur)
Wat is het verschil precies tussen die twee?
En is er bij deze 2 net zo makelijk een dubbele schijf op te maken als een MB vorkje?
Achterbrug, daar komt mono in. Wat voor achterbrug kan ik het beste nemen als je kijkt naar de lengte? (de kortste, lang ziet er zo maf uit)
streetfighterkapje, maakt het daarbij uit op hoeveel volt je verlichting werkt?
Nog ff, en dan kan ik beginnen
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
28-6-2004 2:34 |
Posts: 8678 |
*Bloos*, nog steeds niet begonnen. Maar ut begint weer te kriebelen . Ff in de rebound dus.
wie in godsnaam komt eens met een leuk idee voor me MT'tje??
eigenlijk hebbik um zo aardig compleet, enkel de linkerremschijf is wat lastig met die NSR velgen. (brute bobbel daarzo, is erg onhandig)
In principe is het nu laswerk, ritje naar de coater, spuiten en in elkaar beunen...
Edit:
how, ff wat foutjes wegpoetsen:
motorisch:
110autisa
28mikuni
proma80 NSR
5bak
4klepper
uiterlijk:
Mono brugje, MB stuurtje, NSR voorspatbord, pasgemaakt buddy, geen lange kont ed. hoger achter, ietsje lager voor. Mss nog dubbel schijf als dat wil.
Dit bericht is ge-edit door Pistonpen Paultje op 28-6-2004 2:41
|
|
|
|
Saknet |
28-6-2004 3:00 |
Posts: 10355 |
geef m maar aan mij dan maak ik er wel wat leuks van, stuur je dan wel fotos
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Pistonpen Paultje |
28-6-2004 13:50 |
Posts: 8678 |
Zo kennik er nog wel een paar
|
|
|
|
-Niellesie- |
28-6-2004 13:54 |
|
Pistonpen Paultje |
28-6-2004 14:01 |
Posts: 8678 |
Mja, behalve dat de lak redelijk is, vinnik er niet zo veel speciaal aan...?
|
|
|
|
rasta man |
28-6-2004 14:08 |
|
-Niellesie- |
28-6-2004 14:11 |
Posts: 6454 |
voor en achterwiel zijn 17 inch
|
|
allalallalallalalallalala |
|
Harm |
28-6-2004 15:23 |
Posts: 3032 |
Zou je niet een paar buizen van het frame onder het motorblok door kunnen lassen, zodat het lijkt als het blok er niet meer onderhangt maar echt een onderdeel van het frame is, zoals mtx en tsx ed heeft.
Ik zou er ook een PD kap oid opzetten, want ik vind zon mt tank veel te klein.
Probeer ook een bredere achterbrug met mono er in te maken.
Die nsr velgen zijn wel vet
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
arie-de-arier |
28-6-2004 15:38 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje
*Bloos*, nog steeds niet begonnen. Maar ut begint weer te kriebelen. Ff in de rebound dus.
wie in godsnaam komt eens met een leuk idee voor me MT'tje??
afbeelding
eigenlijk hebbik um zo aardig compleet, enkel de linkerremschijf is wat lastig met die NSR velgen. (brute bobbel daarzo, is erg onhandig)
In principe is het nu laswerk, ritje naar de coater, spuiten en in elkaar beunen...
Edit:
how, ff wat foutjes wegpoetsen:
motorisch:
110autisa
28mikuni
proma80 NSR
5bak
4klepper
uiterlijk:
Mono brugje, MB stuurtje, NSR voorspatbord, pasgemaakt buddy, geen lange kont ed. hoger achter, ietsje lager voor. Mss nog dubbel schijf als dat wil.
Dit bericht is ge-edit door Pistonpen Paultje op 28-6-2004 2:41
een zadel
|
|
Allah is beter |
|
Dit topic is 5184 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 4
|
|