Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Tuner in Lemmer?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1104 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9091 - Tuner in Lemmer?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

huh 2-5-2003 12:21 Print reply
Posts: 1755
En dat is ook met 6-bak.

Was toch ook een 12-bak variant van?
 
Hans F 2-5-2003 12:24 Print reply
Posts: 4326
Dit ging toch over een tuner in lemmer? Toch niet weer een topic over kreidlijken (waarin iedereen elkaar nablaat over hoe geweldig het vroeger allemaal was)?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 2-5-2003 12:26
 
huh 2-5-2003 19:41 Print reply
Posts: 1755
Is altijd wel iemand die over die 50cc Kreidler begint ...
 
Hans F 2-5-2003 19:48 Print reply
Posts: 4326
Terwijl dat niet echt boeiend/actueel meer is, aangezien de 50cc GP klasse al jaren is afgeschaft.
 
Steve_ZHC 3-5-2003 1:31 Print reply

Posts: 2716
Er zullen ondertussen toch wel, met al die fluitpoorten/vlinderpoorten etc. etc. wel 50cc racers zijn die dat record van 221 km p/u hebben verbroken?
En dat met 'normale' brandstof?

Maar hoe doe je dat trouwens, 1 en 2 naar beneden (simpel), maar dan de rest omhoog, hoe kom je dan weer ooit in de vrij?
Hoe schakel je op naar de 3 dan?
Dan zou je via de 1 en vrij moeten lijkt me...
 
marcel 3-5-2003 8:37 Print reply

Posts: 1533
dat van die topsnelheden is wel mooi enzo, maar dat kan best verbroken worden tegenwoordig, alleen waarom zouden ze? vroeger was er echt veel belangstelling hiervoor maar nu valt het wel mee. wel jammer eigenlijk want nou moet ik heel de tijd van een maatje aanhoren dat kreidler het beste is blabla bla enz...

maar ik geloof eerlijk gezegt niet dat tegenwoordig met de huidige tweetakttechniek en het huidige materiaal er geen nieuw record mogelijk is. alleen waarom probeert niemand het dan?? vaag
 
huh 3-5-2003 13:07 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel
maar ik geloof eerlijk gezegt niet dat tegenwoordig met de huidige tweetakttechniek en het huidige materiaal er geen nieuw record mogelijk is. alleen waarom probeert niemand het dan?? vaag


Zoals je al zegt, d'r zal geen markt/belangstelling voor zijn, dus doet niemand.

Er zal altijd geld moeten worden verdient.
 
marcel 3-5-2003 14:19 Print reply

Posts: 1533
ja maar al doen ze het alleen maar effe om die kreidlermannetjes stil te krijgen.
 
YAMAHAFREAK 3-5-2003 15:58 Print reply
Posts: 1001
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


waarom post je dit dan?

[...]



lees je wel t hele topic Hans?
Quote:
volgens mij zijn r niet veel mensen die doorhebben dat elke setup zn eigen pijp heb en andersom...
je kunt dus ook je setup aanpassen op je pijp...



kunnen de kreidlerjongens misschien ff ergens anders het ter ziele gegane kreidlerraceteam gaan ophemelen? ik probeer hier gewoon inlichtingen te krijgen en t enigste wat ik krijg is een ongelovelijk stom gewauwel van mensen die verder nix zinnigs kunnen toevoegen en alleen maar zitten te zeuren.
ik heb geen zin om al die onzin te lezen en als jullie zonodig kreidler willen ophemelen ga dan alsjeblieft een ander topic openen. dat geldt ook voor de mensen die alleen maar lopen te zeuren dat t niet kan wat ik beschreven heb. als t niet kan kom ik daar vanzelf achter.
ik vroeg gvd alleen maar om info over de huidige verblijfplaats van die kerel.
als niemand mij daarover iets zinnigs kan vertellen kan dit topic net zo goed dicht want hier wordt ik kotsmisselijk van

Dit bericht is ge-edit door YAMAHAFREAK op 3-5-2003 16:02
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Hans F 3-5-2003 16:01 Print reply
Posts: 4326
Ik lees het zeker, maar jij weet net zo goed als ik dat een originele uitlaat ongeveer een recht stuk pijp is met een demper eraan en dus heus geen mengsel aan zal sucken.

snap jij eigenlijk wel de werking van een pijp bij een 2-takt?

daarnaast gaat dit topic erover dat je een 6-bak wilt, en dan ga je zelf off-topic info zitten geven over iemand die 125 ging met standaard uitlaat?

wat je wss deed om duidelijk te maken over wie je het hebt

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 3-5-2003 16:03

weet die persoon waarvan je dit gehoord hebt niet een naam o.i.d. van die tuner?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 3-5-2003 16:05
 
YAMAHAFREAK 3-5-2003 16:06 Print reply
Posts: 1001
nou moet je gauw je smoel gaan houden hans want ik begin nou goed pissig te worden
een dtmx heeft standaard al een xpansiepijp en een dtm niet. nou en? ik heb ook geen xpansiepijp op mn fs1 en die loopt ook prima en hij kan nog wel veel harder. ook zonder expansiepijp. als r maar tegendruk is.
en als je nou niet gauw ophoudt met dat gezeik krijg ik sterke neigingen om je kop te verbouwen want voor dit soort gezeur heb ik dit topic niet geopend

 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
YAMAHAFREAK 3-5-2003 16:09 Print reply
Posts: 1001
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Ik lees het zeker, maar jij weet net zo goed als ik dat een originele uitlaat ongeveer een recht stuk pijp is met een demper eraan en dus heus geen mengsel aan zal sucken.

snap jij eigenlijk wel de werking van een pijp bij een 2-takt?

daarnaast gaat dit topic erover dat je een 6-bak wilt, en dan ga je zelf off-topic info zitten geven over iemand die 125 ging met standaard uitlaat?

wat je wss deed om duidelijk te maken over wie je het hebt

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 3-5-2003 16:03

weet die persoon waarvan je dit gehoord hebt niet een naam o.i.d. van die tuner?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 3-5-2003 16:05



LEES NOU GVD EERST MAAR EENS HET EIGENLIJKE TOPIC IN PLAATS VAN ZO ACHTERLIJK TE LULLEN WANT DAAR STAAT PRECIES DAT IN WAT JE NOU VRAAGT ACHTERLIJKE MONGOOL
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-5-2003 16:19 Print reply

Posts: 5996
waar zijn die moddereters als je ze nodig hebt??
 
ik haat mensen
Rudy 3-5-2003 16:20 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAFREAK

nou moet je gauw je smoel gaan houden hans want ik begin nou goed pissig te worden
een dtmx heeft standaard al een xpansiepijp en een dtm niet. nou en? ik heb ook geen xpansiepijp op mn fs1 en die loopt ook prima en hij kan nog wel veel harder. ook zonder expansiepijp. als r maar tegendruk is.
en als je nou niet gauw ophoudt met dat gezeik krijg ik sterke neigingen om je kop te verbouwen want voor dit soort gezeur heb ik dit topic niet geopend



Kuch , ik denk dat hans toch wel iets meer over 2-takten weet als jou dus geloof hem maar lekker.....
Owja geweld is meer een teken van zwakte als je het gewoon niet meer afkan...

Moddereters, close?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAFREAK

[...]



LEES NOU GVD EERST MAAR EENS HET EIGENLIJKE TOPIC IN PLAATS VAN ZO ACHTERLIJK TE LULLEN WANT DAAR STAAT PRECIES DAT IN WAT JE NOU VRAAGT ACHTERLIJKE MONGOOL



Dit bericht is ge-edit door rudy op 3-5-2003 16:21
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
huh 3-5-2003 16:21 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAFREAK

als r maar tegendruk is.


Het gaat dus echt NIET alleen om de tegendruk, juist de momenten waarop de drukpulsen aankomen is zeer belangrijk, zeker als je echt hard wilt gaan.
 

Dit topic is 3001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved