tang, of gewoon met een schroeven draaier eronder wrikken. Maar meestal zit er nog een borgveertje voor. dus die eerst er even uithalen. En denk niet dat die keerringen er zo makkelijk uitgaan. Het kost wel ff tijd namelijk.
hey das handig ik zat er vandaag ook mee te kloten WAT EEN KUT WERK IS DAT! (solly)
maar weet iemand hoeveel olie erin moet? ik heb van de brommerboer een flesje puch maxi blok olie gekregen hij zei dat dat er ook wel in kon maar dat is maar 200ml
uuh hoeveel dus?
Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 29-4-2003 19:08
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
hey das handig ik zat er vandaag ook mee te kloten WAT EEN KUT WERK IS DAT! (solly)
maar weet iemand hoeveel olie erin moet? ik heb van de brommerboer een flesje puch maxi blok olie gekregen hij zei dat dat er ook wel in kon maar dat is maar 200ml
uuh hoeveel dus?
Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 29-4-2003 19:08
Veren eruit, binnenpoot helemaal naar beneden drukken en vullen tot 11 cm onder de rand. Binnenpoot omhoog trekken, veer erin en klaar.....
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
niet waar helicol en weetikwat.. je binnenpoot onderin draait gewoon mee met die bout.. moet je je poot ff wat inveren zodat die onderdinges tegen de buitenpoot aan komt en zo meer vrijving heeft dan het boutje wat je erin wilt draaien heeft, dan gaat het wel