Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - keering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 587 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9082 - keering
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1111 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Doctre 29-4-2003 17:03 Print topicpost
Posts: 396
hoe kan ik het beste de voorvorkoliekering er uit krijgen zonder van de huls kapot te makne?
 

Zeta-boy 29-4-2003 17:45 Print reply

Posts: 2066
Moved MF->TF
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Rudy 29-4-2003 17:51 Print reply

Posts: 3471
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/12318

kijk daar maar eens maar het komt simpel neer op rukken
Niet met een schroeverdraaier ertussen ofzo
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Honda_mbiloss [Emiel] 29-4-2003 17:52 Print reply

Posts: 3697
tang, of gewoon met een schroeven draaier eronder wrikken. Maar meestal zit er nog een borgveertje voor. dus die eerst er even uithalen. En denk niet dat die keerringen er zo makkelijk uitgaan. Het kost wel ff tijd namelijk.
 
Aprilia r-ass 29-4-2003 18:03 Print reply
Posts: 741
aan elke kant een schroef erin draaie ( in de keerring ) dan kun je hem er zo uittrekken met tang oid
 
I like Castrol!
NSR RULEZZ 29-4-2003 19:08 Print reply

Posts: 4934
hey das handig ik zat er vandaag ook mee te kloten WAT EEN KUT WERK IS DAT! (solly)

maar weet iemand hoeveel olie erin moet? ik heb van de brommerboer een flesje puch maxi blok olie gekregen hij zei dat dat er ook wel in kon maar dat is maar 200ml
uuh hoeveel dus?

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 29-4-2003 19:08
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blorn 29-4-2003 19:10 Print reply

Posts: 13825
faq
 
Doctre 29-4-2003 19:55 Print reply
Posts: 396
bij een honda mb voorvork moet er 75 a 80cc in maar ik krijg die klote keeringen er niet uit
 
Zeta-boy 30-4-2003 4:59 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

hey das handig ik zat er vandaag ook mee te kloten WAT EEN KUT WERK IS DAT! (solly)

maar weet iemand hoeveel olie erin moet? ik heb van de brommerboer een flesje puch maxi blok olie gekregen hij zei dat dat er ook wel in kon maar dat is maar 200ml
uuh hoeveel dus?

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 29-4-2003 19:08


Veren eruit, binnenpoot helemaal naar beneden drukken en vullen tot 11 cm onder de rand. Binnenpoot omhoog trekken, veer erin en klaar.....
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Doctre 30-4-2003 12:20 Print reply
Posts: 396
ik krijg de imbus die onderin de poot zit niet vast hij blijft doordraaien iemand een idee
 
Doctre 30-4-2003 13:47 Print reply
Posts: 396
kan nu niemand mij helpen dan want ik kan zo niet weer rond
 
Daan Da Man 30-4-2003 13:51 Print reply
Posts: 2064
als iets doordraait.... dan heb je 2 mogelijkheden!

schroefdraad is doorgedraaid
inbuskop is dolgedraaid

wat doe je dan?

nieuw tappen helicoil erin
nieuwe inbus blabla
 
Saknet 30-4-2003 14:42 Print reply

Posts: 10355
ja
of eerst een search op helicoil

hangt van newbieness af
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Hier_ben_ik - Administrator 30-4-2003 19:36 Print reply

Posts: 8499
niet waar helicol en weetikwat.. je binnenpoot onderin draait gewoon mee met die bout.. moet je je poot ff wat inveren zodat die onderdinges tegen de buitenpoot aan komt en zo meer vrijving heeft dan het boutje wat je erin wilt draaien heeft, dan gaat het wel
 
Members zijn vervelend :-|
Doctre 30-4-2003 19:46 Print reply
Posts: 396
op deze manier probeer ik het dus ook maar dat is wel zwaar werk
!!!!
 
Doctre 30-4-2003 19:57 Print reply
Posts: 396
hier ff het princiepe


maar dan krijg je em ook niet goed strak vast

Dit bericht is ge-edit door MB DoCTRe op 30-4-2003 20:05
 

Dit topic is 1111 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved