brommercrazy |
26-4-2003 18:46 |
Posts: 2594 |
Je moet eerst het blok eronder uit halen, dan pak je de grootste kruiskop schroevendraaier die je hebt. liefst een waar je een tang of sleutel op kunt zetten. Is vaak zo'n vierkante schroevendraaier.
Je kunt dit het best met z'n tweeen doen, een gaat op de schroevendraaier hangen/duwen en de ander draait hem met behulp van de tang/sleutel los.
|
|
|
|
marcel |
26-4-2003 19:12 |
Posts: 1533 |
toch even een slagscroeven draaier zoeken. maakt het toch wel 100 keer zo makkelijk
|
|
|
|
Joost |
26-4-2003 19:43 |
Posts: 1108 |
Idd, slagschroevendraaier is echt een wonder ding. Daar krijg je alles mee los (als je weet hoe die werkt ).
|
|
It is going to be a Endless summer... |
|
Ronald |
26-4-2003 19:44 |
Posts: 956 |
ik heb ook zo'n ding, maar hij heeft nog nooit naar behoren gewerkt, snap geen zak van dat ding. ik leen maar vort dat ding van de overburen hier(autogarage)
|
|
|
|
Eef |
26-4-2003 20:31 |
Posts: 2351 |
Ik heb hem ook, gewoon in de goede richting zetten en dan een klap met de hamer erop... en u will see
|
|
aprilia2000 mod... :p |
|
Blijhoofd |
27-4-2003 13:16 |
Posts: 7378 |
het is gelukt ik heb ze er alle 8 uit heb het ff aan me oom gevraagt die is auto monteur je moet het gewoon als volgt doen je pakt een beitel zon ding om in steen te hakke die helemaal van metaal is,die zetje boven op de kruiskop schroef en je geeft er 1 flinke klap op dan zit er een inkeping in en dan zet je hem er schuin op en geef je weer een fixxe klap en dan zit tie los en kan je hem er zo afdraaien met de schroevendraaier,handig hee!!!,was met kwartiertje klaar
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Ronald |
27-4-2003 13:17 |
Posts: 956 |
zo doe ik het dus ook ongeveer, maar dat heb ik al een keer eerder gezegd in een ander topic van enkele weken terug.
|
|
|
|
chriss |
27-4-2003 13:18 |
Posts: 1859 |
kruiskop schroevedraaier ff in de goede stand zetten : vast/los, dan beetje kracht zetten met bv losdraaien maar niet echt hard gaan drukken, gewoon losjes kracht zetten om em los te draaien, dan paar fikse klappen met hamer er op en je krijgt echt superveel los...
tuurlijk wel et goede bitje gebruiken....
gewoon krachtzetten dat ie er net niet uit draaid, toch best veel dus, gewoon ff proberen
Dit bericht is ge-edit door chriss op 27-4-2003 13:18
|
|
|
|
Blijhoofd |
27-4-2003 13:21 |
Posts: 7378 |
kopelings huis ziet er nog goed uit maar hoe kan ik zien of me koppelings platen nog goed zijn ???
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Daan -> TSX |
27-4-2003 13:50 |
Posts: 472 |
Ik weet niet hoeveel geld je hebt, maar je zou ook gewoon meteen 3 (?) nieuwe kunnen kopen. Ik geloof dat ze hier in Eindhoven liggen voor 3,50 per stuk. ('t zijn toch van die dunne plaatjes? Net zoals TSX maar dan stukje dunner)
|
|
|
|
Blorn |
27-4-2003 14:23 |
Posts: 13825 |
je kunt ze opmeten of ze nog dik genoeg zijn, ik zou alleen niet weten hoe dik ze minimaal moeten zijn bij een ER.. en koop anders gelijk maar ff nieuwe
|
|
|
|
chriss |
27-4-2003 14:55 |
Posts: 1859 |
zal ze zodalijk es ff opmeten heb er nog liggen volges mij
|
|
|
|
Neonlampje |
27-4-2003 17:19 |
|
Knoxville |
27-4-2003 19:09 |
Posts: 1454 |
Koppelingsplaten zijn niet zo goedkoop van Suzuki. Honda maar 1,25 per stuk oid. Ik betaal 15 euro voor 3 platen.
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Neonlampje |
27-4-2003 19:16 |
Posts: 14825 |
och, vind ik nog niet duur hoor... tis wel belangrijk nl...
|
|
|
|