Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vermogens grafiek NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8961 - Vermogens grafiek NSR
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1792 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mark_o 23-4-2003 19:04 Print reply
Posts: 232
Het kost geloof ik iets van 10 euro bij hun.

Of hij geeikt is weet ik niet.

De toerentaller klopt idd niet draai er ongeveer 12 in ze top..


En Blukmeester hoe weet jij dat hij teveel aan geeft?
 
YAMAHAFREAK 23-4-2003 19:06 Print reply
Posts: 1001
kun je doen
wel veel werk...bovendien niet zo nauwkeurig als de bank?
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Rudy 23-4-2003 19:07 Print reply

Posts: 3471
zo doen vermogensbanken het ook die meet het koppel aan de wielen en de hoeksnelheid van de rol
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blukaap 23-4-2003 19:11 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark_o

Het kost geloof ik iets van 10 euro bij hun.

Of hij geeikt is weet ik niet.

De toerentaller klopt idd niet draai er ongeveer 12 in ze top..


En Blukmeester hoe weet jij dat hij teveel aan geeft?


ffkes op scooterforum.net lopen zoeken .

Kan zijn dat ie nu weer goed is, maja, weet je niet.
 
Bastila is lief
Blorn 23-4-2003 19:12 Print reply

Posts: 13825
zal wel algemeen bekend zijn op st.net als ie teveel aangeeft..
 
Hans F 23-4-2003 20:36 Print reply
Posts: 4326
Het meten is begonnen in z'n 2? Top is niet echt hoog. Nog geen 90 km/u. Wat heb je voor vertanding. Met een lichte vertanding zijn kleine dips minder goed zichtbaar

jammer dat je powerband zo smal is.

Ik denk trouwens ook dat het achterwielvermogen is, hoor.

owja de De Jager bank staat bekend als te positief, maar dan nog is het erg veel vermogen voor een standaard malossi met mk uitlaat, te klein spruitstuk en 24mm

edit

bedankt barry
tja als je niks te vertellen hebt ga je maar dingen twee keer precies hetzelfde zeggen

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 23-4-2003 21:04
 
barry 23-4-2003 21:03 Print reply

Posts: 7387
je valt in herhaling hans
maar ik gok dat een malossie op 9pk ong zit. en goed afgesteld met juiste onderdelen, maar niks getuned of zo, 10pk ergens.

ik ben trouwsn wel benieuwd het verschil in de grafiek met normale onsteking en binnenrotor onsteking. want met zo'n vermogen uitdraai kun je dat toch mooi zien...

Dit bericht is ge-edit door barry op 23-4-2003 21:04
 
He?
Blukaap 23-4-2003 21:03 Print reply

Posts: 10006
Meten is begonnen in z'n 1 volgens mij en daar is heel vroeg overgeschakeld naar z'n 2 (dat zal dat piekje wel verklaren).

Vertanding is 15-45 (met 4-bak).
Idd erg licht dus, kan makkelijk zwaarder zonder dat je echt optrekvermogen verliest denk ik.

16-42 moet wel kunnen volgens mij.


Nu ik zo eens zit te kijken, hij is wel begonnen in z'n 2, want 30 in z'n 1 en dan overschakelen is wel snel.


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 23-4-2003 21:05
 
Bastila is lief
Hans F 23-4-2003 21:05 Print reply
Posts: 4326
met malossi reed ik 15/16-38 (wisselde af en toe) en die had wss minder vermogen als deze, maar je moet niet te zwaar gaan (of je moet heel snel gaan schakelen ), want die powerband is wel heel idioot smal.


maar de malossi van de topicstarter is niet standaard, deze heeft een boring van 47,2mm (dus een inhoud van dik 72cc ipv 67cc, en wss ook versprongen poorten)

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 23-4-2003 21:10
 
Blukaap 23-4-2003 21:07 Print reply

Posts: 10006
16-42, dan zul je dik 100 gaan en nog hard optrekken.
Ik reed op m'n SH met 15-42 en die trok nog best goed op en had 4PK minder dan deze .

Meeting is idd begonnen in z'n 2 btw, hij begint bij ong 2500 rpm (motortoerental), dus dat kan wel kloppen .
 
Bastila is lief
NSR JunK 23-4-2003 21:09 Print reply

Posts: 2339
vind het maar een rare grafiek top vermogen op 6/7K... dan is die malossi nog hardstikke dood...
 
Hans F 23-4-2003 21:11 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK

vind het maar een rare grafiek top vermogen op 6/7K... dan is die malossi nog hardstikke dood...


die toerentallen zijn geen motortoerentallen, maar banktoerentallen 6000 staat voor 60 km/uur!!!
 
Blukaap 23-4-2003 21:13 Print reply

Posts: 10006
Tsss, hans, het staat er pas 4 keer ofzo, dan kun je d'r toch niet van uit gaan dat iemand het al gelezen heeft .
 
Bastila is lief
barry 23-4-2003 21:13 Print reply

Posts: 7387
mijn mtx sh had 14-40 is bijna het zelfde als 16-45, dit reed toch wel 100km/h, kan nog wat zwaarder, want trok wel snel anar zijn top toe, en dit was op sh,

dus op nsr kan het wel zwaarder denk ik...
edit: de tandwielverhouding bedoel ik

Dit bericht is ge-edit door barry op 23-4-2003 21:14
 
He?
Mark_o 23-4-2003 21:22 Print reply
Posts: 232
Ik rij idd met de vertanding 15-45. haal hier een top mee van 100km/h op ze teller.


Maar als ik bv. 16-45 er op zet, zou het dan niet veel schelen met optrekken?
 

Dit topic is 1792 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved