Frank MB |
24-4-2003 15:23 |
Posts: 154 |
Ik neem dan toch denk maar die origineel snelle. Ik dacht al dat het de snelste was maar nu hoor ik ook alleen maar goede verhalen over. En natuurlijk 16mm keihin erachter.
|
|
honda mb te KOOP!!!! |
|
Hans F |
24-4-2003 15:29 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frank MB
En natuurlijk 16mm keihin erachter.
Waarom dat nou weeer
omdat ze daarmee racen? Dat doen ze ook niet omdat dat zo super is hoor, maar omdat dit moet volgens de reglementen. Met zo'n kleine carb. ga je flink vermogen verliezen wil je het een beetje veilig houden. Mengsel moet rijker (waardoor je vermogen verliest), en ontsteking later (nogmaals vermogen verlies) om het betrouwbaar te houden.
|
|
|
|
Steve_ZHC |
24-4-2003 16:25 |
Posts: 2716 |
Ik heb begrepen dat Malossi ooit een paar 50cc cilinders heeft verkocht.
Deze zouden heel erg raar in toeren lopen.
Maar als geld geen rol speelt, ga dan voor de originele 50 snel van Honda.
Met 16mm, hogedrukkop, je Tecno en dikke luchtslangen natuurlijk.
Niet omdat ze dit ook in de racerij doen, maar omdat het in Belgie standaard zo in elkaar zit, en de beestjes er erg snel (kunnen) zijn
|
|
|
|
MB50TUNED |
24-4-2003 19:52 |
Posts: 1054 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
Met 16mm, hogedrukkop, je Tecno en dikke luchtslangen natuurlijk.
Niet omdat ze dit ook in de racerij doen, maar omdat het in Belgie standaard zo in elkaar zit, en de beestjes er erg snel (kunnen) zijn
Volgens mij zit er std in belgie geen techno onder dus misschien is een andere carb wel beter is...
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
barry |
24-4-2003 20:01 |
Posts: 7387 |
|
|
He? |
|
wipe-out |
24-4-2003 20:09 |
Posts: 7672 |
das een imi die met een buitenmal van een gt4 cil is gegoten, of niet?
|
|
|
|
Neonlampje |
24-4-2003 20:09 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
ik denk dat er wel wat racertjes zijn die harder gaan als die van joost...
Ja dat weet ik, maar joost is 1 van de weinigen met een 50cc racertje op het forum (weet geen anderen hier op t forum) en daar ging het om toch??
wipe-out: ik ga een mt blok pakken, nsr50cyl 180 graden gedraait, op maat uitlaat, ontsteking zelf maken, vlakschuif, hopelijk 6bak, ga zo maar door.. maar dat heb ik al wel vaker vertelt op het forum..
|
|
|
|
Hans F |
24-4-2003 20:58 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
Ja dat weet ik, maar joost is 1 van de weinigen met een 50cc racertje op het forum (weet geen anderen hier op t forum) en daar ging het om toch??
Ok
en lude veel succes met je toekomstige racertje, wordt zo te horen iets aparts
|
|
|
|
marcel |
24-4-2003 21:40 |
Posts: 1533 |
nog even over die nsr cilinders een GE2 maakt volgens mij helemaal niet zoveel verschil met zo'n GT4 cilinder. hier in de buurt raced de fietsenmaker met een gewone GE2. en das Van Helden dus niet zeggen dat ze dan langzaam zijn. mischien is ie origineel wat sneller maaar na een klein beetje tunen liggen ze alweer gelijk.
achter mijn origineel snel voor MB zit trouwen een 18 keihin.
Dit bericht is ge-edit door marcel op 24-4-2003 21:42
|
|
|
|
Hans F |
24-4-2003 21:46 |
Posts: 4326 |
simpel: GT4 heeft meer tunepotentie dan GE2, er zijn dingen die een stuk beter kunnen bij een GT4 dan bij een GE2 gewoon omdat er meer "vlees" is.
Bij Van Helden racen ze toch ook met GT4's? Mischien met een enkele GE2, maar ik dacht toch echt vooral met GT4's?
|
|
|
|
Frank MB |
25-4-2003 10:00 |
Posts: 154 |
he marcel hoe hard ga jij eigenlijk met die mb. En denk je dat een 18 keihin het beter doet dan een 16mm? Ow en die techno wordt misschien nog een keer vervangen maar ik ga eerst kijken hoe goed ie het doet.
|
|
honda mb te KOOP!!!! |
|
NSR RULEZZ |
25-4-2003 13:47 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frank MB
he marcel hoe hard ga jij eigenlijk met die mb. En denk je dat een 18 keihin het beter doet dan een 16mm? Ow en die techno wordt misschien nog een keer vervangen maar ik ga eerst kijken hoe goed ie het doet.
hij heeft het over een nsr cylinder(lc)
das niet met elkaar te vergelijken.
appels met peren heet dat geloof ik ;p
gewoon ergens een zeta of een euro zien te vinden of een imi er zelf aan gaan veilen
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
25-4-2003 13:49 |
Posts: 5996 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcel
nog even over die nsr cilinders een GE2 maakt volgens mij helemaal niet zoveel verschil met zo'n GT4 cilinder. hier in de buurt raced de fietsenmaker met een gewone GE2. en das Van Helden dus niet zeggen dat ze dan langzaam zijn. mischien is ie origineel wat sneller maaar na een klein beetje tunen liggen ze alweer gelijk.
achter mijn origineel snel voor MB zit trouwen een 18 keihin.
Dit bericht is ge-edit door marcel op 24-4-2003 21:42
ge4 is een snelle ge2. hoorde dat je als je die gt4 poortmap heb die ge2 hetzelfde kan frezen
|
|
ik haat mensen |
|
Knoxville |
25-4-2003 15:56 |
Posts: 1454 |
Polini 50cc is er wel degelijk geweest, ik heb er 1 gehad op mijn cross mt. Hier in het dorp zit een gozer die racet met 50cc. Hpi erop, 16mm. Die raced met "origineel snel" Die is uiteraard tuned.
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Hans F |
25-4-2003 18:06 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah
[...]
ge4 is een snelle ge2. hoorde dat je als je die gt4 poortmap heb die ge2 hetzelfde kan frezen
Nee inlaatgedeelte is ook anders bij een GT4, een Ge2 kan je alleen zo maken als je gaat oplassen :P
|
|
|
|