Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - NSR ombouwen tot naked bike

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1084 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #8896 - NSR ombouwen tot naked bike
Pagina 3 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9388 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 21-4-2003 0:25 Print reply

Posts: 8678
hmmz je zoekt een tijdelijke oplossing om tog te kunne sjeezen

TADAA!!!!: koop een Vespa Ciao oid, sta voor een paar maanden voor lul, en ga onder tussen je NSR heeeeeel bruut mooi maken.....
 
Blorn 21-4-2003 0:26 Print reply

Posts: 13825
*auw*

edit: laat ik nog een ciao hebben (excl frame, gaar blok, halve carb (), voor- en achterspatbord......)

geen seels btw, harrie weet het wel..

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 21-4-2003 0:27
 
Ralf 21-4-2003 0:28 Print reply

Posts: 9073
Harrie staat anders toch ook wel voor lul heeft ie geen Ciao voor nodig (K)

Je bent de laatste 2 dagen toch wel erg aggressief, hard op je hoofd gevallen, dat je zelfs je kamer hebt opgeruimt enzo.

Maar om aan mijn ontopic plichten te voldoen, als je een plaatje maakt tussen 2 clipon vastzet punten, is recht stuurtje geen probleem...
 
NSR-TUNER 21-4-2003 0:30 Print reply
Posts: 128
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

erik: hij heeft het id gewoon weer gestolen van mij, en dan brengt hij het weer wat anders en dan lijkt het of het zijn id is...

net als met zwart-wit...





wie had hier nou die NSR zo mooi zwart wit gemaakt he

en theelepel tuning

nie pronken met andermans veren he bjorn
 
Blorn 21-4-2003 0:33 Print reply

Posts: 13825
theelepel tuning was een tip van je, heb het ook toegepast op mn vespa en daarna pas als signature gedaan...
 
Blukaap 21-4-2003 0:48 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Maar om aan mijn ontopic plichten te voldoen, als je een plaatje maakt tussen 2 clipon vastzet punten, is recht stuurtje geen probleem...


Je hebt geluk dat je iets nuttigs zegt, anders had jij klap nummer 3 gekregen .

Plaatje is wel een idee, het is maar dat die stuurhelften niet plots naar voren schieten ofzo.....


Had niet m'n kamer opgeruimd, maar m'n toetsenbord een keer schoongemaakt (en ook een paar toetsen opgezogen )


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 21-4-2003 0:48
 
Bastila is lief
Hans F 21-4-2003 11:48 Print reply
Posts: 4326
bovenste kroonplaat van NSR is hetzelfde als van MBX, alleen kun je bij mbx er een stuur opzetten (met van die klemmetjes). (heb ik nog liggen :P ). Ik weet niet zeker of het contactslot dan past (moet ik even nakijken).

Als je er een ronde koplamp opzet, verander je dan ook je dashboard? Of houd je het standaard dashboard?

En ik zou 1 mooie grote ronde (chromen) koplamp doen.


edit:
Net effe gekeken. Contactslot past dan niet. Wat je eigenlijk gemakkelijker kan doen is je originele stuurdelen eraf halen. 2 busjes draaien om te zorgen dat je toch nog je vorkpoten aan de bovenkant kan vastzetten, en van die klemmetjes om een stuur vast te zetten op je nsr kroonplaat zetten (die van een mbx stuur pasen er wss zo op).

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 21-4-2003 11:51
 
Blukaap 21-4-2003 12:23 Print reply

Posts: 10006
Ik houd de originele cockpit denk ik.
Misschien dat ik ga kijken of ik zelf iets kan bouwen met de originele tellers (het moeten ronde tellers zijn iig).

Alles moet terug te draaien zijn, dat is het belangrijkste.

Koplamp moet ik nog eens kijken, misschien 1 van een MB die nog niet verroest is ofzo .

Misschien haal ik wel gewoon heel dat stuurframepje aan de voorkant er af en maak zelf iets, die hangoren voor de knipperlichten is ook geen gezicht natuurlijk.

Busjes draaien wil ik wel, maar het probleem is dat ik geen WTB meer doe, dus zal ik maar iemand lief aan moeten kijken .

Maar iig bedankt voor het idee, denk dat een NSR heel anders stuurt met een breed stuur
 
Bastila is lief
2wheels[jurg] 21-4-2003 12:37 Print reply

Posts: 3503
ik staat nog een sales voorr een hele kappen set en tank ik goede staat

maarre een sf of naked ike is ook wel lagge, als het voor effetjes is
 
MBBBBBB 21-4-2003 12:46 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Busjes draaien wil ik wel, maar het probleem is dat ik geen WTB meer doe, dus zal ik maar iemand lief aan moeten kijken .

Maar iig bedankt voor het idee, denk dat een NSR heel anders stuurt met een breed stuur


Ik denk dat Hans het zelfde idee als ik heb, maar waarom perce uitdraaien?
Ik heb een pijp genomen van 30 mm diameter, en daar 2x stukje van 15 mm vanaf. Die kan je er bovenop klemmen dan met de originele bout ( wel inkorten dan )
 
Blukaap 24-4-2003 14:39 Print reply

Posts: 10006
Zoww, zo staat ie er nu bij
Staat nog best leuk eigenlijk, stuur moet natuurlijk wel wat omlaag en aan beide kanten moet er nog 7cm af, maja, nog geen zin in.




Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 24-4-2003 14:39
 
Bastila is lief
Knoxville 24-4-2003 15:06 Print reply

Posts: 1454
soz hoor, maar het ziet er niet uit
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Siepie Wokkel 24-4-2003 15:53 Print reply
Posts: 3888
ik vind het vet! dit zpou ik ook altijd es doen.. maar toen heb ik 1 met kappen gekocht..
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Superfunk 24-4-2003 16:02 Print reply

Posts: 1442
Als je idd dat stuur lager doet, vind ik dit er eigenlijk heel gaaf uit zien, en een nieuwe mb koplamp kost volgens mij geen drol.
Nou nog even 10 minuten werk Harrie, en dan ziet hij er nog netter uit.(dus even stuur inkorten en verlagen).


Nog een keer edit, hoe langer ik kijk, hoe vetter het lijkt.(vooral eindresultaat kan heel mooi worden.)

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 24-4-2003 16:08
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
2wheels[jurg] 24-4-2003 16:11 Print reply

Posts: 3503
haha mooi man beetje chopperachtig maar toch ook weer niet. nu effe goed afwerken en je heb een mooi bormmertje
 

Dit topic is 9388 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved