Erik_N |
28-4-2003 21:03 |
Posts: 5360 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
maar ben het wel met hem eens erik
Dus als jouw MB af is, en je hebt 18 PK, zou jij het niet LEUK vinden om daar nog een NOS kitje op te doen, zodat je nog 10 PK meer hebt?
Is toch geweldig als je op je brommer een motor eruit trekt bijv? (Als dat realistisch gezien haalbaar is)
Ik zou het liefst een uiterst getunede brommer hebben, en dan nog NOS erop, zoveel vermogen erbij, volgens mij kom je iedere keer weer klaar.
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
Neonlampje |
28-4-2003 21:13 |
Posts: 14825 |
haha, ja neej ik snap het... maar ik vind het eigenlijk een beetje nep-tunen...
zelfde als bij scooters, gooi alles MHR eronder, en je loopt weetikveel hoe hard...
tis geweldig leuk speelgoed, zou het zeker niet afslaan.. maar persoonlijk vind ik een brommer die constant rete hard rijdt veel leuker
(beetje tegenstrijdig, kweet t)
|
|
|
|
-Zeroed in- |
28-4-2003 21:32 |
Posts: 3255 |
ik blijf bij me standpunt.
|
|
|
|
Hans F |
28-4-2003 21:34 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -[inferno]-
ik blijf bij me standpunt.
en ik blijf erbij dat je onzin verteld
|
|
|
|
Blukaap |
28-4-2003 21:35 |
Posts: 10006 |
Blijf vooral koppig en denk dat jouw standpunt het juiste is, dan kom je dr wel .
Die koopmans bank wijkt gruwelijk naar boven af (malossi bank ofzo ), dus hij zal in werkelijkheid iets van 25PK overhouden op een tovami ofzo.
|
|
Bastila is lief |
|
-Zeroed in- |
28-4-2003 21:36 |
Posts: 3255 |
ok.
maar volgens mij gaan we offtopic...
vertel maar wat meer over nos, is erg interresant.
mik vraag me af of je zuiger dan niet (letterlijk) smelt.
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
29-4-2003 0:01 |
Posts: 4934 |
wat een gezeik zeg zijn er maar 2 banken in nederland ofzow? welke mogool gaat er nou een bank maken/kopen/hebben die gigantisch afwijkt wat heb je daar nou aan
en nos op een brommer is niks, geef mijn maar een mooie civic of een crx met een mooie turbo erop met een nos kitje
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Rtm |
29-4-2003 0:07 |
Posts: 784 |
heb gehoord dat als je lange tijd met NOS rijdt dat dan je zuiger aan je cyltje vastsmelt, zodat je je drijfstang moet doorzagen wil je je cyl+zuiger eraf hebben...
edit-tiepfout
Dit bericht is ge-edit door Rtm op 29-4-2003 0:08
|
|
|
|
Mr Pain |
29-4-2003 0:16 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rtm
heb gehoord dat als je lange tijd met NOS rijdt dat dan je zuiger aan je cyltje vastsmelt, zodat je je drijfstang moet doorzagen wil je je cyl+zuiger eraf hebben...
edit-tiepfout
Dit bericht is ge-edit door Rtm op 29-4-2003 0:08
je kan hem dan ook niet afzagen want als je zuiger op het bdp blijft zitten krijg je je cillinder niet omhoog.
als ik zo'n setje kreeg zou ik het dus zeker wel plaatsen, en het heeft waarschijnlijk wel veel nut anders was het er niet.
ik heb ook al een keer gehoord dat ze de testbanken kunnen instellen en dat ze daar dan ook mee kloten.
bij een tuner waar ik komt testen ze alleen het blok en van daaruit gaan ze verder tunen en dan testen ze ook alleen het blok (veel beter eigenlijk) en dan ook met echte waarden!!!!!
Dit bericht is ge-edit door Benjamin op 29-4-2003 0:17
fuck waarom is alles zo zwart?
Dit bericht is ge-edit door Benjamin op 29-4-2003 0:19
|
|
|
|
Blorn |
29-4-2003 0:19 |
Posts: 13825 |
bank kun je idd 'instellen' hoe wou je m anders eijken?
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
29-4-2003 0:20 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rtm
heb gehoord dat als je lange tijd met NOS rijdt dat dan je zuiger aan je cyltje vastsmelt, zodat je je drijfstang moet doorzagen wil je je cyl+zuiger eraf hebben...
edit-tiepfout
Dit bericht is ge-edit door Rtm op 29-4-2003 0:08
whahahah lol ik lig hier in een deuk
meen je dat nou serieus lollll
WTF IS DIT NOUWEER VOOR GEKUT
Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 29-4-2003 0:23
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Neonlampje |
29-4-2003 1:07 |
Posts: 14825 |
hoe wil je hem er anders af krijgen? je moet iets doorzagen... desnoods de tapenden voor je cyl, zodat je dan je blok kunt splitsen.. en vervolgens met een flex de erop los gaan tot je de kruk vrij hebt
Maar wie rijdt er nou zo lang op nos dat het vastkoekt? (bovendien is een temp-metertje nooit onverstandig bij dit soort geintjes )
|
|
|
|
FastCrosser |
29-4-2003 1:38 |
Posts: 473 |
Die 2 verschillende metalen van je zuiger en cilinder kunnen nooit aan elkaar vastsmelten...onzin praat!
Daarbij komt dat vastsmelten alleen bij stilstaan kan gebeuren, dus als je toeren maakt kan dat nooit, kom op denk is na.
Of ik ben heel dom dat ik niet snap dat dat absoluut niet kan, of sommige zijn heel dom dat ze dat geloven.
Net als een vriend van me die dacht dat een Suzuki Streetmagic 190 kilo weegt....Heb de specs moeten opzoeken om hem te overtuigen, hij geloofde ook gewoon een patsertje die opschepte en dat zei...Domme figuren...
Edit: No offense 2 anyone.
Dit bericht is ge-edit door SlowCrosser op 29-4-2003 1:38
|
|
Langzaam...ZZZzzzZZZzzz |
|
NSRider |
29-4-2003 7:21 |
Posts: 417 |
neeh of een mtx die 300kg weegt, kwam een vroegere klasgenoot van me mee aan
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-4-2003 8:01 |
Posts: 5996 |
dat staat indd op dat plaatje..mijnes is ook 270 kilo ofzo.
maar als het klopt wat erik zegt (mbx) dan is het totaal niet relevant voor straatgebruik als je zuiger al na 2 RUNS "versleten" is. al vind ik dat wel heeel erg snel..mischien slechte olie gebruikt?
|
|
ik haat mensen |
|