Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Check m'n nieuwe NSR!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1021 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8852 - Check m'n nieuwe NSR!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1338 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

I want a NSR 18-4-2003 20:05 Print topicpost
Posts: 19
Eindelijk heb ik em:
Honda nsr!
Nsr 2 tiger
5-bak
70cc malossi
gianelli lowbow uitlaat vet dikke pijp
13 mm Keihin carb.
Vet zuinig 1 op 25 / top 105
Reacties please...

PS. sorry voor de kut foto, binnenkort misschien betere.





Dit bericht is ge-edit door I want a NSR op 18-4-2003 20:09
 

GhostRider 18-4-2003 20:07 Print reply

Posts: 240
ziet er wel vet uit, alleen die uitlaat lijkt wel wat roestig
maar ik zit met smart te w88 op meer fotows!

ik zou zeggen doe voorzichtig en nog veel rijplezier



Dit bericht is ge-edit door Oudi RS op 18-4-2003 20:09
 
Mol! 18-4-2003 20:08 Print reply
Posts: 1594


Zo, es kijke

EDIT: Een NSR...jeuj! <CHECK>

Dit bericht is ge-edit door Mol! op 18-4-2003 20:09
 
I want a NSR 18-4-2003 20:08 Print reply
Posts: 19
Volgens mij heb ik iets fout met m'n foto link...
hoe edit je een topic?
 
Martin mt5 knol 18-4-2003 20:09 Print reply

Posts: 2211
http://www.marktplaa...romfietsen/38006.jpg Hier is ie


Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 18-4-2003 20:14
 
brommerforum stinkt
Mol! 18-4-2003 20:09 Print reply
Posts: 1594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: I want a NSR

Volgens mij heb ik iets fout met m'n foto link...
hoe edit je een topic?


Op het potloodje/pennetje drukken dat voor INBOX staat...



EDIT: Godskolere, een hele invasie van die krengen...

Dit bericht is ge-edit door Mol! op 18-4-2003 20:10
 
Mr Pain 18-4-2003 20:10 Print reply
Posts: 4966
wel leuk maar doe er toch maar een grotere carb op als je je cillinder wil houwen(goed dan he), 1groot nadeel hij beginet te zuipen als een bezopen kerel (die van mij eigenlijk wel)
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 18-4-2003 20:12 Print reply

Posts: 5996
105 met stnd uitlaat?

edit: is dat een gianelli?? maar dat waren toch techno's?

Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 18-4-2003 20:14
 
ik haat mensen
Boerke [Mathieu] 18-4-2003 20:13 Print reply

Posts: 1501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah

105 met stnd uitlaat?


tjah dat zullen wij nooit kunnen
 
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!!
Mol! 18-4-2003 20:14 Print reply
Posts: 1594
Die mensen weten waarschijnlijk niet wat 105 ECHT is... dat gaat van horen en zeggen... Leek mij ook erg stug op deze setup
 
Martijn 18-4-2003 20:41 Print reply
Posts: 10000
mooi dingkie....wat kostte ie?
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hans F 19-4-2003 14:34 Print reply
Posts: 4326
Het is btw een gianelli Fat Boy , deze dus http://www.josdijkma...2giannellifatboy.jpg
 
2wheels[jurg] 19-4-2003 16:10 Print reply

Posts: 3503
leuk dinkie hoor! hoeveel was je er voor kwijt. maarre ik zou er toch effe een 20mm carb op zetten voor je een vastlopertje krijgt
 
Spike TZR-50 19-4-2003 16:44 Print reply
Posts: 22
Ja,met die 13mm draait je dure cilindertje zo naar de klote.
Proper ding
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 19-4-2003 17:26 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Spike TZR-50

Ja,met die 13mm draait je dure cilindertje zo naar de klote.
Proper ding



Als je een euro cilinder 70cc hebt dan?? Heb er nu een std carb achter maar loopt echte km maar 92 km/h dit kan toch veek harder?
 
Dikke penne
JIMMY 19-4-2003 18:23 Print reply

Posts: 2765
hey, mooie nsr heb je daar
maar ik zou er ook een wat grotere carburateur op zetten ja, lijkt me wel wat beter
stond op marktplaats ofnie???

mzzzzzls
 

Dit topic is 1338 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved