klopt mb50 tuned met zo'n race cilinder die je zelf zal moeten tunen of laten tunen ben je al een kleine 1000 piek kwijt mischien iets overdreven maar het komt in de buurt. Dan moet je nog een megagoede carb aan zien te komen geen mikuni of wa. Je hebt nog veel betere met gigantisch veel instellingen waar je wel 3 maanden mee bezig bent om hem te perfectioneren. Nou nog ff een uitlaatje laten lassen a 600piek en een snelle ontstekkinge (HPI) a 500 piek. En nu moet je nog je hele blok gaan tunen lichter maken enz enz. Als je dit allemaal hebt gedaan. Kan je gaan rijden een maat van mij had dit ook allemaal gedaan hij had 13,5pk met 50cc 16mm en 4bak hij haalde een top op het ciruit van 130. Op de straat zou hij nog wel wat hoger kunnen zijn,maar dat terzijde. Nu heb je een brommer die rijdt maar dan wel 3 uur wel teverstaan en niet 3 volledige uren. Nee 3manches of hoe je dat ook noemen wilt. Dan was de zuiger verbrand a 100 piek. Je kan met echte race spullen nog geen 10 sec. op zijn volledige top rijden want dan kan de cilinder uit elkaar zoveel vermogen komt er uit zo'n klein cilindertje. En dan heb je nog altijd bij komende kosten zoals uit de kop knallende bougies.. wat vaak voorkomt.
Oftewel:
DREAM ON
met je racespullen. Je snapt er werkelijk geen barst van.
|