Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mbx blok in mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1092 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8796 - mbx blok in mb
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2287 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

spaanplaat 16-4-2003 20:52 Print topicpost
Posts: 691
ok ik ga dus binnekort een mbx blok in mijn mb hangen en nou vroeg ik me af of ik flinke aanpassingen aan de ophangpunten moest doen of gaat dat gewoon passen ?
En hoe zit dat met de uitlaatjes daarvoor ? Welke moet ik gebruiken, de mb of mbx uitlaatjes ?
 

wipe-out 16-4-2003 20:54 Print reply

Posts: 7672
pas nog twee topics over geweest, kijk daar ff in.
 
spaanplaat 16-4-2003 20:59 Print reply
Posts: 691
die ken ik dus niet vinden :( en staat daar ook wat over de uitlaat in dan ?
 
Erik_N 16-4-2003 21:01 Print reply

Posts: 5360
uitlaat lijkt me logisch dat je MBX moe pakken, aangezien MB8 andere slag is.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
wipe-out 16-4-2003 21:03 Print reply

Posts: 7672
en als je wilt dat je je demper niet over de straat laat schuren
 
spaanplaat 16-4-2003 21:21 Print reply
Posts: 691
maar dan zou ik een mbx uitlaat moeten aanpassen, want dat gaat volgens mij niet onder een mb passen .. het ophangpunt dan
 
Blukaap 16-4-2003 21:25 Print reply

Posts: 10006
metalen plaatje d'r aan en je kunt wel iets fabrieken hoor.
 
Bastila is lief
spaanplaat 16-4-2003 21:26 Print reply
Posts: 691
ja da is ... heeft niemand hier toevallig ervaring meej ???
 
asf-70 chris 16-4-2003 21:44 Print reply

Posts: 286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat

ja da is ... heeft niemand hier toevallig ervaring meej ???


Jah toevallig wel... Ik rij al ruim een half jaar rond op een mb50lc. en het is echt perfect. het ziet er echt 10 keer mooier uit dan een luchtgekoeld blok. het enige nadeel is dat ik een half uur bezig ben om mijn bougie te verwisselen (blok zit erg dicht tegen mijn frame aan.) Ik heb gewoon een nsr50 blok aan het onderste ophangingspunt vastgezet (ook in het onderste ophangingspunt in het frame.) en toen 2 plaatjes gefabriekt en dmv een draadeind door mijn blok en de gewone as in mijn frame het blok eronder gesjaakt. De radiateur zit sinds mijn crash met een tye-wrap vast (had ik eerst een beugel voor gemaakt. het derde ophangingspunt (kopophanging) heb ik niet gebruikt.

Tis misschien een beetje vaag beschreven, maar ik heb niets aan mijn frame verlast en er kan zo weer een ac blok onder. gewoon die onderste bout door je frame en blok heendoen en dan gewoon ff creatief zijn.

Ik rij trouwens met een Hoemoet uitlaat voor een nsr rond. ik heb alleen de flens (gaatjes: de een naar boven, de ander naar beneden) uitgeveild en zelf een ophangingsplaatje gemaakt van een oude leovinci ophanging.

veel succes!
 
r-e-l-o-a-d-e-d 600RR >> t
rebuild nsr 16-4-2003 23:32 Print reply
Posts: 494
waarom geen am6 blok eronder??

 
nothing beats a cubic inch
Zoetahmeerdah [Marcel] 16-4-2003 23:34 Print reply

Posts: 5996
rene heeft...euhhh had een mt met ori nsr blok.

mischien als je em lief aankijkt...hij heeft fotows zat.

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 17-4-2003 12:17
 
ik haat mensen
rebuild nsr 17-4-2003 0:02 Print reply
Posts: 494
kan er trouwens een homoet uitlaat voor 110cc mb op een mbx blok of klopt da nie???
 
nothing beats a cubic inch
wipe-out 17-4-2003 8:04 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah

rene heeft...euhhh had een mt met ori nsr blok.


hoezo, heeft ie 'm verkocht of gewoon kapot gemaakt?

Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 17-4-2003 12:16
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 17-4-2003 8:25 Print reply

Posts: 5996
ingenomen
 
ik haat mensen
Erik_N 17-4-2003 9:40 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

waarom geen am6 blok eronder??



Omdat die gratis zijn..?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

kan er trouwens een homoet uitlaat voor 110cc mb op een mbx blok of klopt da nie???


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

uitlaat lijkt me logisch dat je MBX moe pakken, aangezien MB8 andere slag is.


Waarschijnlijk zal het niet optimaal lopen, of het past, alles is pas te maken, maar MBX blok moet je MBX uitlaat op doen.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Knoxville 17-4-2003 12:20 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb50lc

[...]


Jah toevallig wel... Ik rij al ruim een half jaar rond op een mb50lc. en het is echt perfect. het ziet er echt 10 keer mooier uit dan een luchtgekoeld blok. het enige nadeel is dat ik een half uur bezig ben om mijn bougie te verwisselen (blok zit erg dicht tegen mijn frame aan.) Ik heb gewoon een nsr50 blok aan het onderste ophangingspunt vastgezet (ook in het onderste ophangingspunt in het frame.) en toen 2 plaatjes gefabriekt en dmv een draadeind door mijn blok en de gewone as in mijn frame het blok eronder gesjaakt. De radiateur zit sinds mijn crash met een tye-wrap vast (had ik eerst een beugel voor gemaakt. het derde ophangingspunt (kopophanging) heb ik niet gebruikt.

Tis misschien een beetje vaag beschreven, maar ik heb niets aan mijn frame verlast en er kan zo weer een ac blok onder. gewoon die onderste bout door je frame en blok heendoen en dan gewoon ff creatief zijn.

Ik rij trouwens met een Hoemoet uitlaat voor een nsr rond. ik heb alleen de flens (gaatjes: de een naar boven, de ander naar beneden) uitgeveild en zelf een ophangingsplaatje gemaakt van een oude leovinci ophanging.

veel succes!



Je bedoelt dus dat je gewoon een paar eigen schetsplaten hebt gemaakt...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P

Dit topic is 2287 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved