guus van driel |
14-4-2003 19:13 |
Posts: 846 |
heeft zon ding membaam? ik heb geen flauw idee over wat voor iets het gaat
maar als het een membraam heeft check die dan effe
|
|
|
|
bart de schakelgek |
14-4-2003 19:22 |
Posts: 5987 |
check je membraam, vervang je boegiekabel, ergens valse lucht misschien dus check je pakkingen,
het gaat over zijn mb trouwens
|
|
Limburger |
|
jeroen |
14-4-2003 19:26 |
Posts: 15066 |
Staat volgens mij niet bij offer benzine in de cil komt.
Probeer eerst een nieuwe bougie.
|
|
|
|
Blijhoofd |
14-4-2003 19:26 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
check je membraam, vervang je boegiekabel, ergens valse lucht misschien dus check je pakkingen,
het gaat over zijn mb trouwens
als je hem aan douwt is dan naar een tijdje de bougi nat???
als dat niet zo is dan krijgt tie geen benzine dan zit er dus iets verstopt
Dit bericht is ge-edit door blijhoofd op 14-4-2003 19:26
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Daan -> TSX |
14-4-2003 19:29 |
Posts: 472 |
Goed lezen mensen, het ding loopt wel! Dus er komt benzine in cilinder.
Ik persoonlijk denk dat het iets met de sproeier is, maar je zegt zelf dat dat niks uitmaakt... Anders zou ik het ook niet weten. Luchtschroefje ofzo? Of misschien lekke keering ofzo
|
|
|
|
bart de schakelgek |
14-4-2003 19:29 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen-MTX
Staat volgens mij niet bij offer benzine in de cil komt.
Probeer eerst een nieuwe bougie.
Quote: benzine -> ok , maakt niks uit in sproeiers.
ontsteking -> hele grondplaat afgeweest overal zowat het zelfde
compressie -> oke
bougie -> nieuw & vonkt goed
nieuwe boegie heeft ie dus al, sorry hoor maar dit lijkt me een geval van OF kapot/versleten membraan, OF valse lucht, zelf had ik het ook dat ik mijn brommer kon starten en toen ff veel toeren ging draaien en toen uitviel, dat was membraankleppen die 2mm openstonden
Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 14-4-2003 19:30
|
|
Limburger |
|
SIWWN |
14-4-2003 20:12 |
Posts: 7079 |
Zeker weten dat de cilinder goed getuned is dus niit zo als mijne dat ie gewoon maar 50 loopt terwijl ie 110 + zou moeten lopen..
Totaal geen kracht en trok net zo langzaam als een originele puch...
Maybe dat membraan niet goed afsluit of dat er ene kleppie is gebroken..
|
|
|
|
Hans F |
14-4-2003 20:21 |
Posts: 4326 |
idd, wie heeft die cil. getuned?
|
|
|
|
The Godfather AKA Danny |
14-4-2003 20:26 |
Posts: 693 |
Probeer je zuiger ?s om te draaien.. K had utzelfde probleem en wist 100% cker dat alles goed zat, totdat ik me zuiger omdraaide en toen deed ie het perfekt.
|
|
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter |
|
chriss |
14-4-2003 20:29 |
Posts: 1859 |
kijk maar uit met dat zuiger omdraaien, de slotjes mogen iig niet in de poorten happen
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
14-4-2003 20:56 |
Posts: 17929 |
kan aan het tunen liggen of een gare keerring
maar moet die niet in TF??
|
|
|
|
iaccaloco |
14-4-2003 21:17 |
Posts: 76 |
Ik denk ook, zoals meerdere mensen hier....
Het membraan, maar kan het mishebben...
Vooral ook omdat ie wel w?l starten, maar daarna niet meer aangaat.......
Zou dus kunnen dat ie gewoon eerst redelijk loopt, en daarna gewoon letterlijk verzuipt van de benzine, omdat het membraan open blijft staan....!
Zit er niets tussen, of hoekie afgebroken? (met name bij NIET carbonmembranen wil dat nog weleens voorkomen)
Succes maat, en onthou, aan alles komt een eind, dus ook aan dat gekloot!!
Mzl....!
J@pie...
www.iaccaloco.nl
|
|
www.vespafreak.nl Echt niet alléén voor VespaFreaks!:) |
|
guus van driel |
14-4-2003 22:59 |
Posts: 846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
het gaat over zijn mb trouwens
ik dacht al Amb nooit van gehoord
maar idd je membraam effe checken
|
|
|
|
rs oxbow |
14-4-2003 23:37 |
Posts: 620 |
ik kreeg mijn rs50 maar niet aan de praat
hij verzoop altij meteen
ik vervang de 80 sproeier door een 101 sproeier en hij loopt opeens wel raar
|
|
|
|
Sk4f |
15-4-2003 15:12 |
Posts: 534 |
hmm bijna alles al geprobeerd... membraam laten sjecken bij een bromhoer, was ok nog 4 kleps membraam geprobeerd... ehm cilinder heeft gelopen voor revisatie vant blok en waar getuned ?!?!?! kweenie liep wel rond de 80 90 zoiets
...
kutszooi, kga denkik eerst ff bpbine controleren en bougiekabel ofzo .. en anders breng ik hem weg :( bent helemaal zat
|
|
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! ) |
|