Knoxville |
15-4-2003 14:18 |
Posts: 1454 |
Rij al 6000 km met een Bosch Super4 Autobougie. Echt een toppertje Alleen jammer dat die honda's een kleinere schacht hebben als suzuki
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Blukaap |
15-4-2003 14:18 |
Posts: 10006 |
Inderdaad, mijn NSR kon best wel 1000km met een NGK (BR9ES) doen, met een 30 maten te grote sproeier, continu lage toeren, halve (naja, compleet ) gare ontsteking en veel te grote electrodenafstand.
Dus tsjaa, dan doe je idd echt iets fout .
|
|
Bastila is lief |
|
DaveTSX |
15-4-2003 14:20 |
Posts: 2033 |
ngk's gingen bij mij ook ZOOO kapot sinds ik die binnenrotor heb echt vaag, nu met een champion n2c geen problemen meer gehad! rijd echt perfect zo, en geen kapotte bougies meer
goed spul
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
SkaBla [Pim] |
15-4-2003 14:59 |
Posts: 4659 |
k heb nu ook een champion n2c, maar merk het verschil niet met een NGK misschien dat ie langer mee gaat maar qua prestaties is er niks veranderd.
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Knoxville |
15-4-2003 15:01 |
Posts: 1454 |
Dat merk je bij een brommer volgens mij nooit echt. Zoveel vermogen heeft een brommer niet. Als je ziet dat andere bougies bij een auto soms "maar" 1 pk meer oid geven.
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Wimmel |
28-7-2004 21:59 |
Posts: 65 |
heeft iemand misschien een id wat voor bougie er in mijn standaard tomos a3 moet?
|
|
Tomoz powerrr!!!!!!! |
|
HCL |
28-7-2004 22:09 |
Posts: 288 |
Best oud topic..
Ik zou gewoon naar een brommerzaak gaan, die kan het je wss wel vertellen.
Een NGK met normale hittegraad (6 dacht ik) zal het wel doen, denk ik.
|
|
Gallery MT: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1135 |
|
SkaBla [Pim] |
28-7-2004 22:12 |
Posts: 4659 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
k heb nu ook een champion n2c, maar merk het verschil niet met een NGK misschien dat ie langer mee gaat maar qua prestaties is er niks veranderd.
om ff op deze oude reply terug te komen, ik merk het verschil nu wel kwa bougie.... ik rijdt nog steeds met dezelfde!!! dus al een jaar en 3,5 maand!
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
John Huijben |
28-7-2004 22:35 |
Posts: 2433 |
dieune foxbuster had toch 1 pk meer met zon denso bougie.
toch best wel veel
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
HCL |
28-7-2004 22:37 |
Posts: 288 |
Kan best, maar die had ook een wat brutere setup dan wat hier wordt gepost.
Denk dat het op een standaard Tomos weinig verschil zou maken
|
|
Gallery MT: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1135 |
|
kpotappel86 |
28-7-2004 23:28 |
Posts: 2679 |
ngk is niets mis mee bij mijn brommers heb al yamaha gereden en nu gilera rij ook lage en hoge toeren enzo...
vriende van me rijden op honda en op appie enzo... gaan ook niet verrot hoor bougie's
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 28-7-2004 23:28
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
richard3 |
29-7-2004 0:02 |
Posts: 5198 |
heb sinds kort een nieuwe bougie die oude werkte niet meer idd een ngk heb de oude meegenomen en dezelfde gehaald loopt nog steeds dus zal wel goed zitten alleen hopen dat de vorige eigenaar een goede bougie er in gedaan heeft dus niet te hoog/telaag
maar hij rijdt lekker zo dus
lekker zo met 65 over land weggetjes scheuren
moet alleen ff iets bedenken waardoor ie harder gaat lopen maar me geen geld gaat kosten (totaal blut aan onderdelen en spuiten)
|
|
op naar de grote brommers |
|
-jaZper- |
29-7-2004 0:07 |
Posts: 3841 |
ik adviseer je een boche w7 bougietje aan, 2 jaar trouwe dienst, geweldige boegies maakt bosche
|
|
groene motoren gaan harder |
|