Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welke Bougie???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 797 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8753 - Welke Bougie???
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tomos Freakz 14-4-2003 15:46 Print topicpost
Posts: 23
Hallo,

Ik heb een Tomos a35 met 70cc eurokit, 15mm carb. en een tecno cicuit uitlaat (krul).
Nou wilde ik graag weten of een van jullie misschien weet wat voor 'n Bougie ik het beste kan nemen???
 

Hier_ben_ik - Administrator 14-4-2003 17:05 Print reply

Posts: 8499
een die vonkt

gewoon een ngk b8hs ofzo.. ligt eraan hoe heet hij wordt.. denk dat een 8 wel goed is ja..
 
Members zijn vervelend :-|
Blijhoofd 14-4-2003 17:14 Print reply

Posts: 7378
zou een 9 neme....
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Steve_ZHC 15-4-2003 0:48 Print reply

Posts: 2716
Donder al die NGK's maar in de container!!
Die waardeloze rommel heb ik al 20x aan stront gereden, terwijl ik maar 1 Champion L86c heb verspilt.

Dus koop een bougie van Champion, of liever nog; een DENSO...
 
FireStorm 15-4-2003 1:04 Print reply
Posts: 30
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer


Dus koop een bougie van Champion, of liever nog; een DENSO...


IDD kost een paar centen maar dan heb je ook wat
 
Live Fast , Ride Hard and Die Young
sam vl. - [HRC Nijmegen] 15-4-2003 7:31 Print reply
Posts: 1062
ik had altijd NGK's maar ondertussen rijd ik al weer een tijdje rond met DENSO van nikoz
 
Nijmegen!
Hier_ben_ik - Administrator 15-4-2003 7:34 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer

Donder al die NGK's maar in de container!!
Die waardeloze rommel heb ik al 20x aan stront gereden, terwijl ik maar 1 Champion L86c heb verspilt.

Dus koop een bougie van Champion, of liever nog; een DENSO...


ngks zijn best goed hoor.. alleen je moet ze ff inrijden..
 
Members zijn vervelend :-|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 15-4-2003 9:40 Print reply

Posts: 17929
pak gewoon een paddo n2c die werkt het beste
 
Rudy 15-4-2003 9:45 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik

[...]


ngks zijn best goed hoor.. alleen je moet ze ff inrijden..


k heb volgens mij alle merken al gehad...

als je bromm bougievreter is (mijn oude rm had dr nogal lastvan >> zet dr goedkope in...
Echt vermogens winst met die platina ofzo heb ik eerlijk gezegt nog nooit wat van gemerkt
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Hans F 15-4-2003 9:57 Print reply
Posts: 4326
het is eerder dat een platina er met hoge verbrandingstemp. er niet uitfikt. Vermogenswinst door bougie's vind ik onzin. Ngk's (gewoon en platina) doen het prima bij mij, nooit problemen mee gehad, overigens ook nooit met champion hoor, en ook niet met bosch (platina).

Als je bougie's snel rot gaan is er iets mis (in bv. je carb. afstelling, of met je vonkspanning).
 
Tomos Freakz 15-4-2003 10:54 Print reply
Posts: 23
En wat gebeurt er als de hittegraad van je bougie te hoog is??? of te laag???
 
Ralf 15-4-2003 10:56 Print reply

Posts: 9073
Komen er gaatjes in je zuiger

Daan had btw Zondag ook een leuke deuk in zn zuiger, B8 op 50snel
 
Tomos Freakz 15-4-2003 11:05 Print reply
Posts: 23
Kan het ook zijn als hij te hoog is dat je brommer gaat haperen als hij een beetje op snelheid komt???
 
Ralf 15-4-2003 11:09 Print reply

Posts: 9073
Zou kunnen, kan ook gewoon gare bougie of carb afstelling zijn...
 
Steve_ZHC 15-4-2003 13:49 Print reply

Posts: 2716
Op gegeven moment was mijn MT ook een bougie-vreter, tot een nieuwe bobine was gemonteerd.

Ik reed met 50 snel, en 3x 70cc, en een nieuw setje spoelen e.d. altijd binnen een week (ong. elke 150 km) m'n NGK's stuk.
Champion deed daar minstens 1000 over, toen een nieuwe bobine, bougiedop, en toch maar weer eens een NGK proberen, weeeeeer stuk.
Champion erin en toen was de MT na 5000km verkocht met dezelfde Champignon erin.
 
Hans F 15-4-2003 13:52 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer

Op gegeven moment was mijn MT ook een bougie-vreter, tot een nieuwe bobine was gemonteerd.

Ik reed met 50 snel, en 3x 70cc, en een nieuw setje spoelen e.d. altijd binnen een week (ong. elke 150 km) m'n NGK's stuk.
Champion deed daar minstens 1000 over, toen een nieuwe bobine, bougiedop, en toch maar weer eens een NGK proberen, weeeeeer stuk.
Champion erin en toen was de MT na 5000km verkocht met dezelfde Champignon erin.


Dan doe je toch echt iets fout
 

Dit topic is 5434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved