Hier_ben_ik - Administrator |
14-4-2003 17:05 |
Posts: 8499 |
een die vonkt
gewoon een ngk b8hs ofzo.. ligt eraan hoe heet hij wordt.. denk dat een 8 wel goed is ja..
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Blijhoofd |
14-4-2003 17:14 |
Posts: 7378 |
zou een 9 neme....
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Steve_ZHC |
15-4-2003 0:48 |
Posts: 2716 |
Donder al die NGK's maar in de container!!
Die waardeloze rommel heb ik al 20x aan stront gereden, terwijl ik maar 1 Champion L86c heb verspilt.
Dus koop een bougie van Champion, of liever nog; een DENSO...
|
|
|
|
FireStorm |
15-4-2003 1:04 |
Posts: 30 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
Dus koop een bougie van Champion, of liever nog; een DENSO...
IDD kost een paar centen maar dan heb je ook wat
|
|
Live Fast , Ride Hard and Die Young |
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
15-4-2003 7:31 |
Posts: 1062 |
ik had altijd NGK's maar ondertussen rijd ik al weer een tijdje rond met DENSO van nikoz
|
|
Nijmegen! |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
15-4-2003 7:34 |
Posts: 8499 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
Donder al die NGK's maar in de container!!
Die waardeloze rommel heb ik al 20x aan stront gereden, terwijl ik maar 1 Champion L86c heb verspilt.
Dus koop een bougie van Champion, of liever nog; een DENSO...
ngks zijn best goed hoor.. alleen je moet ze ff inrijden..
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
15-4-2003 9:40 |
Posts: 17929 |
pak gewoon een paddo n2c die werkt het beste
|
|
|
|
Rudy |
15-4-2003 9:45 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
[...]
ngks zijn best goed hoor.. alleen je moet ze ff inrijden..
k heb volgens mij alle merken al gehad...
als je bromm bougievreter is (mijn oude rm had dr nogal lastvan >> zet dr goedkope in...
Echt vermogens winst met die platina ofzo heb ik eerlijk gezegt nog nooit wat van gemerkt
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Hans F |
15-4-2003 9:57 |
Posts: 4326 |
het is eerder dat een platina er met hoge verbrandingstemp. er niet uitfikt. Vermogenswinst door bougie's vind ik onzin. Ngk's (gewoon en platina) doen het prima bij mij, nooit problemen mee gehad, overigens ook nooit met champion hoor, en ook niet met bosch (platina).
Als je bougie's snel rot gaan is er iets mis (in bv. je carb. afstelling, of met je vonkspanning).
|
|
|
|
Tomos Freakz |
15-4-2003 10:54 |
Posts: 23 |
En wat gebeurt er als de hittegraad van je bougie te hoog is??? of te laag???
|
|
|
|
Ralf |
15-4-2003 10:56 |
Posts: 9073 |
Komen er gaatjes in je zuiger
Daan had btw Zondag ook een leuke deuk in zn zuiger, B8 op 50snel
|
|
|
|
Tomos Freakz |
15-4-2003 11:05 |
Posts: 23 |
Kan het ook zijn als hij te hoog is dat je brommer gaat haperen als hij een beetje op snelheid komt???
|
|
|
|
Ralf |
15-4-2003 11:09 |
Posts: 9073 |
Zou kunnen, kan ook gewoon gare bougie of carb afstelling zijn...
|
|
|
|
Steve_ZHC |
15-4-2003 13:49 |
Posts: 2716 |
Op gegeven moment was mijn MT ook een bougie-vreter, tot een nieuwe bobine was gemonteerd.
Ik reed met 50 snel, en 3x 70cc, en een nieuw setje spoelen e.d. altijd binnen een week (ong. elke 150 km) m'n NGK's stuk.
Champion deed daar minstens 1000 over, toen een nieuwe bobine, bougiedop, en toch maar weer eens een NGK proberen, weeeeeer stuk.
Champion erin en toen was de MT na 5000km verkocht met dezelfde Champignon erin.
|
|
|
|
Hans F |
15-4-2003 13:52 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
Op gegeven moment was mijn MT ook een bougie-vreter, tot een nieuwe bobine was gemonteerd.
Ik reed met 50 snel, en 3x 70cc, en een nieuw setje spoelen e.d. altijd binnen een week (ong. elke 150 km) m'n NGK's stuk.
Champion deed daar minstens 1000 over, toen een nieuwe bobine, bougiedop, en toch maar weer eens een NGK proberen, weeeeeer stuk.
Champion erin en toen was de MT na 5000km verkocht met dezelfde Champignon erin.
Dan doe je toch echt iets fout
|
|
|
|