ik heb vorig jaar wlagers vervangen. gewoon wiel eruit. schroevendraaier of iets dergelijks erdoorheen en dan gewoon eruit slaan. nieuwe erin en karren.
Bij suzuki TSX zit er een bus binnenin, die niet echt los ligt. Dus je kan er moeilijk bij met een schroevendraaier. Die van mij waren er vorig jaar helemaal uitgebrand. Ik kreeg ze er ook erg moeilijk uit.
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Het zijn toch oude lagers die je weg moet flikkeren, dus je kan best met een stalen pijp op je binnering rammen hoor, dit moet je bij de nieuwe niet doen natuurlijk . (Als je er nieuwe inzet effe het gat waar ze inmoeten met een verff?hn verwarmen en ja kan ze er zo in laten vallen)
Als ze er echt niet uit willen kun je de binnen schaal er uitslijpen en in de buitenschaal twee M6 moeren lassen. Hier in draai je vervolgens twee tappeinden en met een tegen-houw-plaatje-ding kun je ze er dan nog redelijke uit trekken/draaien, zonder je naaf te verkutten.
maar voorzichtig verwarmen niet al te heet stoken en dan met een pijpsleutel erop en dan tikken zachtjes.
anders even een stevig stuk draareind pakken ombuigen aan de punt door het gat stoppen en hem aan de rand haken dan trekken dat lukt ook wel.
en anders door die binnenbus heen met stuk draadend.