het is toch logisch dat je brommertje meer toeren gaat maken als je je koppeling in knijpt onder het rijden.. ineens heeft hij geen weerstand meer, dus kan hij alle kracht die hij heeft gebruiken om meer toeren te gaan draaien.. kijk maar is als je hem strart en in zen vrij gas geeft, dan zit je ook bij half gas al op vol toeren ofzo.. beetje raar dat jullie daar niet eerder aan denken, probeer morgen maar is uit als jullie zelf aan het rijden zijn, wedden dat jullie hetzelfde hebben
maar hoe start je hem dan in vredesnaam ik kan mn mtx niet starten als het gas blijft hangen of weet ik wat.. wat er ook voor zorgt dat hij gelijk naar de 10k gaat..
en dan ga die gelijk naar de 8000 toeren
stationair krijg ik hem ook niet
ja met 6000 a 7000 toeren
heb net weer eff gereden maar hij heb het nog steeds nieuwe pakkingen bij spruitstuk caberateur
en als ik hem door trek dan lijk het of die ook niet goed in ze versnelling zit
als ik dan gas trug doe en daarna weer langzaam gas geef dan ga die goed door