luister.....een tsx in (bijna) nieuwstaat is gewoon een uberperfect heerlijk ding....2200 gulden is niet veel denk ik dan....maardan moet ie wel zeer in goede staat zijn...
maar kloot er dan ook niet aan!!! dat is killer voor brommers....ze kunnen het best aan..maar moet goed onderhouden worden...en veel mensen (zegmaar iedereen) pleegt nooit zoveel onderhoud als noodzakelijk is..
kun je wel zeggen van wel..maar om dat ding in perfecte staat te houden moet je toch wel lekker vaak je lagers (wielen enzo) en remmen vervangen...echt vaak gewoon...om em in perfecte staat te houden he..
en door sleutelen beschadig je alleen maar dingen....originele laklaag is heerlijk stevige laag....krijg je niet zomaar ff opnieuw (coaten maar kost geld) ...
dus ?ls je het doet...(ik zou het wel doen) moet je er niet aan kloten...lekker 55 laten rijden..is hard zat...kan net met het verkeer mee, trekt lekker op door koppel...geen gezeik met politie enzo...
tuurlijk kun je van dat geld 3 tsxen kopen...maar dan krijg je gare...mijn tsx heeft me al 2500 euro ofzo gekost...en die is nog niet eens meer in perfecte staat...500 gulde gekocht....zit dus voor eh....2000 euro aan onderdelen enzo in.....als ik al mn onderdelen verkoop heb ik vast een deel wel terug..maar doek niet..
je bent denk ik goedkoper uit een originele tsx in goede staat te kopen dan 3 tsxen 1 goeie te bouwen...
geloof me maar
|