Pingu |
10-4-2003 19:39 |
Posts: 1842 |
lukt ook wel zonder papiertje hoor... beetje klooien
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Martijn |
10-4-2003 19:50 |
Posts: 10000 |
voelermaatjes ertussen...zo deed ik et...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
barry |
10-4-2003 19:51 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn
voelermaatjes ertussen...zo deed ik et...
datis wel de beste manier volgens mij...
|
|
He? |
|
Steve_ZHC |
10-4-2003 19:57 |
Posts: 2716 |
Ja, maar iedereen heeft voelermaatjes liggen...
Nee.
Waarom moeilijk doen met gereedschap kopen wat je 1 keer gebruikt (zonde van de gemiddeld 20 euro) als je er gewoon een stukje karton tussen kan duwen...
No offence btw.
|
|
|
|
Hans F |
10-4-2003 20:24 |
Posts: 4326 |
gewoon een passende binnenrotor + grondplaat kopen geen gedoe met kartonetjes of voelermaatjes (wat trouwens beide wel nette oplossingen zijn )
|
|
|
|
I want a NSR |
10-4-2003 21:15 |
Posts: 19 |
Wat the hell is een binnerotor, ik heb al duizend keer een mt blok uit elkaar gehad, maar ik weet echnie wat een binnenrotor is
|
|
|
|
vinnie |
10-4-2003 21:16 |
|
barry |
10-4-2003 21:16 |
Posts: 7387 |
op pagina 1 zie je een binnenrotor, dan zit de rotor/vliegwiel aan de binnekant, en niet aan de buitkant.
vliegiwiel is kleiner, dus lichter, dus veeeeeel betere gasreactie
|
|
He? |
|
Blijhoofd |
10-4-2003 21:17 |
Posts: 7378 |
ziet er moi uit hoor maar past je kapje er nog wel op???
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
chriss |
10-4-2003 21:17 |
Posts: 1859 |
lichter vliegwiel dat binnen je spoelen draait ipv dr overheen valt, zo is je gasreactie beter en schijnbaar trek je sneller op, wegtrekken is iig wel wat moeilijker...
je heb wss geen licht meer omdat er meestal geen spoelen voor op zitten aangezien de meeste binnenrotors van crossmotors komen
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
10-4-2003 21:19 |
Posts: 3697 |
vliegwiel kapje past er idd nog op ja, als ik tenminste die lompe tapeinden afzaag .
|
|
|
|
vinnie |
10-4-2003 21:19 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chriss
je heb wss geen licht meer omdat er meestal geen spoelen voor op zitten aangezien de meeste binnenrotors van crossmotors komen
Dus als jelicht wil zou je het direct op je accu moete schakele(als je die heb) zodat je licht altijd aanstaat??
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
10-4-2003 21:24 |
Posts: 3697 |
idd ga ik zaterdag fikse, allemaal apparte schakelaar om het appart aan en uit te zetten. En alleen aan doen als niks ziet. En dan gewoon simpel stekkertje maken die je er zo in kan pluggen. Van de zijkant van je brommer.
|
|
|
|
glenn007 |
10-4-2003 21:25 |
Posts: 255 |
En heeft het nu zoveel invloed op de prestaties en wat verandert het juist? En heeft een grote invloed?
|
|
www.geocities.com/teammagic71 |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
10-4-2003 21:30 |
Posts: 3697 |
Nadeel:
- Geen licht.
- fucking kut aanlopen.(lukt echt bijna niet meer)
- iets moeilijker wegrijden
Voordeel:
- dikke vette gasreactie(binne 1 sec. in het rood )
- super weinig draden.
- Dus ook nergens kortsluiting in de regen.
- je trekt mega snel op
- mega bruut geluid.
|
|
|
|