Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vlotterbak moet groter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 994 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8641 - Vlotterbak moet groter.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

User 927 10-4-2003 10:45 Print reply

Posts: 6405
Draai je tank eens onderste boven (Wel boven afwasteiltje doen)

Komt er waarschijnlijk een boel troep uitzetten

Als ie je vlotterbak leegtrekt, is er echt iets mis met je benzine toevoer
 
Hier_ben_ik - Administrator 10-4-2003 11:46 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: karl-esko

je kan ook een stukje van je vlotter afsnijde, gaat je naaltje ook weer wat later dicht.
maar dat zou ik maar doen als je zeker weet dat het nix anders is


als je een stuk van je vlotter af snijd loopt hij vol (bij mt/b/x iig)

ik had dat vroeger ook, kon ik niet meer dan 8k rijden omdat hij anders uitviel, heb toen gewoon dat pinnetje van de vlotter wat tegen de vlotternaald aan duwd wat omlaag gebogen zodat hij langer open blijft staan, gelijk probleem opgelost.
 
Members zijn vervelend :-|
Robert_S 10-4-2003 13:08 Print reply
Posts: 513
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull
(Wel boven afwasteiltje doen)



Jawel dat is hem dan...
TIP VAN DE MAAND
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Steve_ZHC 10-4-2003 13:18 Print reply

Posts: 2716
Er zit geen kraan meer tussen, ook geen benzinefilter.
De tank is volgens mij wel schoon, de benzine komt er gewoon net zo schoon weer uit als het er in is gekomen, en rap ook!!

Maar als ik dus de vlotterpen aanpas, loopt 'ie dan niet constant over omdat ik geen kraan heb??

Quote:
Door Pingu
je moet voor de gein eens kijken hoe snel de benzine in de vlotter stroomt.. dus bak eraf, slangetje erop... dan snap je wel dattie em nooit leeg kan trekken.


Hmm dat zal ik eens doen ja...
 
Neonlampje 10-4-2003 13:41 Print reply

Posts: 14825
kan je niet druk op je tank zetten? dmv een luchtpompje ofzo
 
Steve_ZHC 11-4-2003 8:09 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

kan je niet druk op je tank zetten? dmv een luchtpompje ofzo


Ja.

Maar dat doen we maar niet denk ik
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 11-4-2003 11:21 Print reply

Posts: 17929
vlotterbak leeg als je je kraantje dicht zet kun je altijd nog 50 meter op volle toeren rijden dus er moet wel iets mis zijn met je benzine filter/toevoer
want een vloter kamer is 10cc dus als je elke 2/3 seconden 10cc verbrand dan zuipt die wel aardig
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 11-4-2003 12:41 Print reply

Posts: 5996
zekerweten dat je carb niet vacuum zuigt?
verstopte buisjes
 
ik haat mensen
Steve_ZHC 11-4-2003 13:14 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

vlotterbak leeg als je je kraantje dicht zet kun je altijd nog 50 meter op volle toeren rijden dus er moet wel iets mis zijn met je benzine filter/toevoer
want een vloter kamer is 10cc dus als je elke 2/3 seconden 10cc verbrand dan zuipt die wel aardig


Ong. 1 op 12 als je rustig rijdt...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah

zekerweten dat je carb niet vacuum zuigt?
verstopte buisjes


Ik heb hem laatst (in de afgelopen 7 maanden) goed schoongemaakt, dus denk het niet...
Maar ik laat hem binnenkort wel ff een poosje weken in een benzinebadje.

Of zou het toch wat te maken hebben met de afstelling, tot 10k tpm is alles goed (stationair, acceleratie, boven de 10k tpm spuit 'ie weg om ff later meteen te gaan sputteren, alsof je op een lege tank rijdt...).
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 11-4-2003 13:16 Print reply

Posts: 5996
ik heb ook wel es gehad, had ik em net schoongemaakt maar ik had nog wat vloeibare pakking aan me klauwe, en dat drukte ik per ongeluk zo'n vacuum ontluchtingsgaatje in gheheh. as best lang bezig voordat ik wist dat dat het was (was doorzichtige pakking)
 
ik haat mensen
Martijn 11-4-2003 14:23 Print reply
Posts: 10000
vlotter aanpassen heeft geen nut...de vlotter bepaalt alleen het niveau van de benzine in de carb...is dit te hoog..stroomt ie over, is dit te laag, dan krijgt ie geen benzine.....bij jou lijkt het alsof het niveau te laag is....

dat komt niet door de vlotter maar door de toevoer oid....hij kan het blijkbaar niet snel genoeg aanvoeren (heel onlogisch)...maar het is niet je vlotter...blijf daar maar vanaf...

denk ook dat ie erges vacuumtrekt ofzo....dat soort dingen moet je doorblazen....gewoon met je mond..niet het mietje uithangen omdat je benzine in je muil krijgt enzo..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved