Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - buisje in inlaatpoort cilinder tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 829 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8633 - buisje in inlaatpoort cilinder tsx
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

thulisz 9-4-2003 14:40 Print topicpost
Posts: 99
Ik iwl me inlaatpoort vergroten. Nou zit er een buisje in de inlaatpoort. Het steekt tot het midden. Is dat voor overtollige benzine? Kan ik het eruit halen? het lijkt me niet echt bevorderend voor de prestaties...
 

Ralf 9-4-2003 16:20 Print reply

Posts: 9073
Dat is voor de olie...

Als je mengsmering tankt zou het afgesloten moeten zijn, en dan kan je het ook weghalen, wel zorgen dat het 100% dicht is natuurlijk.
 
thulisz 9-4-2003 16:25 Print reply
Posts: 99
bedankt! Had ik zelf ook wel kunnen bedenken
 
User 927 9-4-2003 16:28 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thulisz

bedankt! Had ik zelf ook wel kunnen bedenken


Als je ut zelf ook had kunnen bedenken, wrom vraag je uit dan?
 
thulisz 9-4-2003 17:20 Print reply
Posts: 99
sjongejongejonge. Ik bedoel dat mee te zeggen dat het eigenlijk best wel logisch is. had ook kunnen staan "stom dat ik daar niet op kwam" snappie?
 
Martijn 10-4-2003 20:11 Print reply
Posts: 10000
je wilt niet weten wat ik allemaal dacht met dingen op mn brommer toen ik er nix vanaf wist...

ik bepaalde de carbmaat door de dikte van de gasschuif te meten ....

maja...das idd voor de olie...

waarom btw inlaat vergroten?? wat voor carb ga je erop mikken???
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
-Michiel RS- 12-4-2003 12:31 Print reply
Posts: 2803
huij gaat zeker de originele cilinder "tunen" nouw... inlaat vergroten zal dan lekker veel uithale.
 
thulisz 12-4-2003 17:27 Print reply
Posts: 99
nee idd had gehoord dat dat helemaal niks uitmaakt. niet gedaan. (inlaat)
 
Blijhoofd 12-4-2003 17:36 Print reply

Posts: 7378
pff die orginele cilinder moet je niet tunen, want het is gewoon een gore K*T cilinder,ik heb er hier ook 1 ligge,dacht dat het heel wat was,ze hadde er een membraam opgemikt,spoelboorten uitgeboord inlaat uitgeboord,dus ik zet hem er op,nah wat een cilinder,ding had overal de zelfde pwr en wouw met de tandwiel verhouding van me 50 snel niet harder dan 35-40,een kut geluid daar werd je depri van echt van dat gepruttel,niet meer dan 7.5 toere wou die,heb er nog geen 5 km mee gerede en toen hem er weer afgehaald nu ben ik aan het w8te tot ik weer geld heb en dan ga ik een nieuwe 50 import kope op dat buisje moet je gewoon een slangetje doen met een parker er in ofzo
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Kouwe Arie 12-4-2003 21:23 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

een nieuwe 50 import kope


Nee man, koop dan gewoon een eurokit! Hier ga je spijt van krijgen!
 
Mr Pain 12-4-2003 22:35 Print reply
Posts: 4966
in iedergeval een 70cc anders krijg je er zeker spijt van
 
Neonlampje 12-4-2003 22:51 Print reply

Posts: 14825
hangt er vanaf hoe je hem tuned
heb menig 50cctje 70cc stront zien rijden
 
Mr Pain 12-4-2003 22:56 Print reply
Posts: 4966
ja je hebt ook verschil, als je een vet getunede 50cc tegen een immi 70 zet wint die 50 ja dan klopt het wel
 
Martijn 13-4-2003 1:04 Print reply
Posts: 10000
eurokit is een perfecte cilinder qua prijs/prestatie verhouding...

zoals michiel zegt...inlaat maakt vrijwel niet echt veel uit...en oricils...tjah..vind ze alleen fijn door het koppel...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Knoxville 13-4-2003 1:13 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hangt er vanaf hoe je hem tuned
heb menig 50cctje 70cc stront zien rijden


50cc is iets anders als origineel lude. En geen cylinder is gelijk. 50cc kan ook supersnel zijn. Ik had er 1 op mijn tsx. Die reed die eurokitt 70cc eruit die ik nu heb.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
-Michiel RS- 13-4-2003 11:29 Print reply
Posts: 2803
Bij een tsx zou ik niet met een 50snel gaan rijden/kopen, zonde van je geld. Die 50's zijn van gietijzer en slijten als de nete en zuipen ook nogeens verschrikkelijk, en dan rijdt het ook nog eens heel slap (weinig koppel)
je kan beter een mooie eurokit kopen voor evenveel geld, voordelen:

-chroom wand, betere zuiger, gaat lang mee
-meer koppel, je kan bij lage toeren wegrijden.
-en als hij te hard gaat doe je er je standaard uitlaat op, dan ga je 70~75 ongeveer en dan komt hij haast niet in hoge toeren, je hebt over het hele toerenbereik veel kracht en je bent ook nog eens niet zo opvallend voor de cops, weinig lawaai.
 

Dit topic is 1377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved