Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe poorten bij de te werken?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 750 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8603 - Hoe poorten bij de te werken?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 577 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

thulisz 8-4-2003 12:23 Print topicpost
Posts: 99
Ik ga mijn suzuki cilinder poorten bijwerken. Het is een orginele 50cc van tsx. Ik heb dit nog nooit gedaan maar er valt niks te verliezen want als et mislukt dan koop ik een 70 . Maar nou is mijn vraag hoe moet ik ze bijwerken dus niet de techniek maar in welke richting / grote enzo. Ik dacht zelf aan de uitpoort naar boven en een beetje in de breedte en de inlaatpoort naar beneden? Alle tips zijn van harte welkom

edit:spelfouten

Dit bericht is ge-edit door thulisz op 8-4-2003 12:26
 

Ralf 8-4-2003 14:58 Print reply

Posts: 9073
www.macdizzy.com

Daar kan je lezen hoe je je kan berekenen wat er aan je cylinder gedaan kan worden.

http://bimotion.go.to

Progje om die berekeningen te doen

2 Stroke Preformance Tuning door Graham Bell

Boek dat je kan kopen, worden al deze dingen ook behandeld.

www.google.com

Zoekmachine waar je alles kan vinden!


Tot zo ver het RTFM gedeelte, nu verder met UTFS.

http://www.brommerforum.nl/zoek/topic

Dit is namelijk 20 keer eerder voorbij gekomen.

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 8-4-2003 15:03
 
thulisz 8-4-2003 15:46 Print reply
Posts: 99
bedankt ralf maar ik ben meer op zoek naar specifieke informatie. Dus weet iemand misschien hoe ik de poorten het best kan vergroten? Ik heb die search nagekeken maar daar kan ik niks vinden over inlaat. Wel uitlaat. niet in de hoogte maar vooral in de breedte. 67%.
 
De Schout 8-4-2003 15:50 Print reply
Posts: 5327
als het een standaard cil is(50 per uur geval) zul je toch wel een heel eind de hoogte in moeten met uitlaatpoort
 
tune tweak fiddle bang bummer
Blukaap 8-4-2003 15:51 Print reply

Posts: 10008
Maak een poortmap met het bovenste dode punt en onderste dode punt op milimeterpapier en zet die hier bij (samen met de boring en slag van je soes).
 
Bastila is lief
SkaBla [Pim] 8-4-2003 15:55 Print reply

Posts: 4659
een ori 50 suzuki is niet snel te krijgen.... is algemeen bekent... als ie al snel moet worden moet je er eerst een membraan op maken en compleet andere poortmap verzinnen en daarna maken...
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
thulisz 8-4-2003 16:28 Print reply
Posts: 99
okee bedankt
ik zal even poortmap maken.


Dit bericht is ge-edit door thulisz op 8-4-2003 16:33
 

Dit topic is 577 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved