SIWWN |
6-4-2003 19:57 |
Posts: 7079 |
Neem je toch ene flessie olie mee...
250 km kan wel.... uurtje of 5 a 6 denk ik met beetje pauze enzo..
|
|
|
|
Blukaap |
6-4-2003 19:57 |
Posts: 10006 |
Olie meenemen en zelf mengen .
En ik zou uit gaan van 300km ofzo, loopt toch allemaal weer in de soep.
Maar heb wel eens vaker grote afstanden gereden:
Bigmeeting 2002, heen en terugweg beiden 200+ km (alleen mislukte de terugweg na 180km door een vastlopertje ).
De NH meeting op 24 november, eerst naar delft (ondertussen nog lekker gezwommen) en de volgende dag naar Amsterdam.
Terugweg verliep heel rustig, achterin de auto van pappie en mammie.
En een maand of wat geleden nog een keer met Alwin naar Veenendaal, ook iets van 120 km (enkeltje).
|
|
Bastila is lief |
|
-SpengaMotors- |
6-4-2003 20:06 |
Posts: 592 |
ik ga zondags altijd toeren met een groepie van 9 brommers ofzo, zundapps mb's mt's en wat puchies, das echt supergaaf jonge vooral omdat we allemaal zo'n beetje 100 rijde echt vet(die puchies minder natuurlijk maar je ziet echt iedereen kijken joh!echt vet, maar dan rijden we meestal ongeveer 70km ofzo valt nog wel mee dus maar wel vet!
|
|
|
|
barry |
6-4-2003 20:33 |
Posts: 7387 |
als je brommer goed inmekaar zit, je je brommer vertrouwd, dan is 250km wel te doen als je rustig aan rijd. kan weinig fout gaan denk ik...
|
|
He? |
|
Hannes |
6-4-2003 20:35 |
Posts: 4530 |
Als je brommer is opgevoerd, zal wel waarschijnlijk dan moet je niet 250km achter elkaar bijv 100 rijden ofzo want dan heb je dus wel kans dat je prob krijgt
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
arrier |
6-4-2003 20:37 |
Posts: 2221 |
ik zou het niet met een luchtgekoelde cilinder proberen tenzij je laaggetoerd rijd en regelmatig stopt maar met je nsr moet lukke
|
|
|
|
Blukaap |
6-4-2003 20:40 |
Posts: 10006 |
150km achter elkaar kan met een luchtgekoelde brommer zonder problemen, heb ik op de heenweg naar de bigmeeting uitgeprobeerd.
Daarbij meestal 7000/8000 rpm makend.
Met een watergekoeld ding kun je volgens mij gewoon continu rijden (mits je niet continu >8000rpm gaat knallen).
|
|
Bastila is lief |
|
Rudy |
6-4-2003 20:43 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arjan15
ik zou het niet met een luchtgekoelde cilinder proberen tenzij je laaggetoerd rijd en regelmatig stopt maar met je nsr moet lukke
Maakt ook niets uit als je 15 km hard kunt rijden kun je dat ook veel langer met een luchtgekoelde
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Hannes |
6-4-2003 20:46 |
Posts: 4530 |
Haha ik weet nog wel toen ik naar belgie reed om vuurwerk te halen het regende super hard en het vroor volgens mij ook nog iniedergeval het was super koud. Toen we in belgie waren na ongv 45min rijden stond de temperatuur meter nog steeds helemaal links hij werd er niet echt warm van:P
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
mikey |
6-4-2003 20:47 |
Posts: 2392 |
kheb ook laatst 100km gedaan met me SmT, die hield et heel lekker uit en reed nog altyd perfect toen ik thuis kwam, 6 liter benzine zat er wel door
voor lange afstanden moet je idd je brom niet in toeren jagen, hou het kalm en probeer in laatste versnelling toch nog redelijk snel te gaan want dan koelt ie ook meer af
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
REPSOL_MIKE |
6-4-2003 20:59 |
Posts: 2238 |
nou euh met een watergekoelde maakt het geen reet uit je kunt kwa da hendig doen volges mij....als ik een kwartier volgas rijdt 60 km/h @ 8750 rpm blijft het metertje lui in de linkerhoek hangen (jah jah kweet het 60 is nie veel maar daar komt verandering in...)hoe het met lucht gekoeld zit weet ik niet maar dacht dat da nie egt verschilde.....
|
|
|
|
Hans F |
6-4-2003 21:01 |
Posts: 4326 |
Vanuit steenbergen naar dordrecht en terug gereden met 70 malossi, 20mm e.d., ging prima, hele stukken boven de honderd gereden.
|
|
|
|
REPSOL_MIKE |
6-4-2003 21:05 |
Posts: 2238 |
jah ook zoiest hoe bereid je zoiets voor ja tis wel geen wereld reis maar zoiets doe je nie iedere dag...gewoon een kaaart halen en een beetje je weg uitzette of via internet of routeplanner speciaal voor fiets klinkt krom maar zou wel hendig zijn...
|
|
|
|
Blukaap |
6-4-2003 21:08 |
Posts: 10006 |
Men pakt een kaart, men zoekt een route en schrijft deze op de kaart, of op een briefje.
De kaart stop je in je tas/jas en het briefje plak je ergens stevig op je brommer.
Je zorgt dat je een paar extra gaskabels en koppelingkabels bij hebt.
Nog wat spul om je ketting te repareren.
En je kart aan.
Owjah, geld voor benzine ook niet vergeten .
|
|
Bastila is lief |
|
Hans F |
6-4-2003 21:12 |
Posts: 4326 |
Overdag kijk je gewoon naar de stand van de zon, 's nachts bepaal je je positie aan de hand van de sterren.
LB route plannen, als je een beetje nadenkt kom je alijd wel waar je moet zijn
|
|
|
|