Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc of 125cc ???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 922 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8559 - 110cc of 125cc ???
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hier_ben_ik - Administrator 7-4-2003 10:06 Print reply

Posts: 8499
het kan niet sim-pel.

honda LC = max 98cm3
honda AC = max 128cm3

niet meer vergeten.
 
Members zijn vervelend :-|
Erik_N 7-4-2003 11:03 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Gozer hier in het dorp had een MT. 125CC mallosi licht getuned, 28mm. En die ging op een digitale autoteller 133,9. Dat vind ik netjes....


Hummm, een 125CC mallossie, zou malossie dan twee cilinder hebben gemaakt? Nee dat denk ik niet, ofwel, was waarschijnlijk OF een 113 mallossie, OF een 128 Athena/Eurocilindro

Zal trouwens wel 110 Mallossie zijn geweest, of een getunede eurocilindro, anders redt ie de 130 niet.

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 7-4-2003 11:26
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Knoxville 7-4-2003 11:22 Print reply

Posts: 1454
Soz erik, was niet zeker van mijn zaak Kan ook Eurocylindro zijn. Heb niet zoveel verstand van al die honda zooi, suzuki 0wnt da boelz.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
scania 7-4-2003 12:07 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speedfreak125

ik heb een 80-blok om hard te rijden zonder dat het stuk gaat.


dat is ook een heel groot voordeel van een 80cc
het blok is gemaakt voor de kracht van een 80cyl wat dus niet het geval is bij een 70cc.

en ik vind een 80cc gewoon het lekkerst
weinig toeren,veel kracht.
niet continu volgas hoeven rijden,en hoog in de toeren.
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
spaanplaat 7-4-2003 16:50 Print reply
Posts: 691
maar om ff terug te komen op de topicstarters vraag, je hebt neem ik aan een mbx blok ? dan zou ik een 110 malossi of een 110 autisa (die je waarschijnlijk nergens ken vinden) erop gooien. Dan heb je wel een leuk dingetje, maar 130 km/u en hoger is vrij lastig te halen of je moet wel een geweldige setup naast je cilinder hebben liggen
 
Erik_N 7-4-2003 17:21 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat

maar om ff terug te komen op de topicstarters vraag, je hebt neem ik aan een mbx blok ? dan zou ik een 110 malossi of een 110 autisa (die je waarschijnlijk nergens ken vinden) erop gooien. Dan heb je wel een leuk dingetje, maar 130 km/u en hoger is vrij lastig te halen of je moet wel een geweldige setup naast je cilinder hebben liggen


Hijspreekt over een 125 Euro en een 110 mallossie dus neem aan AC.

Dan nog is 130 wel haalbaar hoor,
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
spaanplaat 7-4-2003 17:40 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

Hijspreekt over een 125 Euro en een 110 mallossie dus neem aan AC.

Dan nog is 130 wel haalbaar hoor,


ahum ....

Quote:
het is een mtx-r80 waterkoeling 6-bak past max. een 125cc op .


ik zeg ook niet dat 130 niet haalbaar is, maar het zal niet zo zijn van , ik heb een 110 malossi nu gaatie 130 , want dan heb je een snoetermentaliteit... (mijn snoeter loopt 150 ,,, o, wat heb je veranderd ? ,,,, nou , ik heb een andere uitlaat ,,,)
 
speedfreak125 7-4-2003 17:52 Print reply
Posts: 116
het is een waterkoeling mtx-r 80
ik heb nu een ac blok gekocht met een 125 mallosie en 26 mikunie dit past niet op deze brommer dus ga ik nog op zoek naar een mb5
 
de enige goede agent is een dode of half-dode
spaanplaat 7-4-2003 17:53 Print reply
Posts: 691
ik d8 dat malossi alleen 110 cilinders had gemaakt of vergis ik me nou ?
 
Erik_N 7-4-2003 18:08 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat

ik d8 dat malossi alleen 110 cilinders had gemaakt of vergis ik me nou ?


Ja, klopt, hij kan geen 125 malossie hebben...


edit: Sterker nog, alleen athena heeft 125,


Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 7-4-2003 18:09
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
spaanplaat 7-4-2003 19:15 Print reply
Posts: 691
d8 ik al

edit : athena .. eurocilindro, mja .. das utzelfde natt

Dit bericht is ge-edit door spaanplaat op 7-4-2003 19:15
 
NSR RULEZZ 7-4-2003 22:21 Print reply

Posts: 4934
blaaat die kerel weet zelf niet waar i over lult ja



 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
speedfreak125 7-4-2003 22:33 Print reply
Posts: 116
ik heb dat blok zo gekocht met een mallosie en of het nou een 123.8 cc of een 120cc is , het is een mallosie en zal best wel hard gaan ...
 
de enige goede agent is een dode of half-dode
Prince of Darkness 7-4-2003 22:45 Print reply
Posts: 3
ach iedereen met zn cctjes brommers zijn gemaakt voor 50 cc en max 70 dus hou het dan ook binnen die maten. Want het laatste wat je wilt is een frame waarvan het stuur in je kruis zit . Het wereldrecord met een 50 cc is 180 km/h hehe dan vraag ik me wel af wie of wat die cilinder heeft getuned
 
Blukaap 7-4-2003 22:46 Print reply

Posts: 10006
230km/h....
 
Bastila is lief

Dit topic is 3699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved