Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 3 maal is scheepsrecht, toch?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8548 - 3 maal is scheepsrecht, toch?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5093 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

User 927 5-4-2003 23:05 Print reply

Posts: 6405
Word er zo streng op die 25kw regel gecontroleerd dan?
 
Rick 5-4-2003 23:05 Print reply

Posts: 3788
nee maar als je een ongeluk/aanrijding of tog controle krijgt ben je zwaar de lul als je op zwaardere motor rijdt
 
Ride like your ass is on fire!!!
Neonlampje 5-4-2003 23:52 Print reply

Posts: 14825
klopt, krijg je echt veeel gezeik mee..
en je rijdt met een motor ook eerder iemand dood dan met brommer (Alhoewel, als ik sommige van jullie zo zie rijden, he anton )

maargoed mag je eindelijk legaal hard rijden, dan ga je toch niet ook daar weer opvoeren, brommermentaliteit moet je op gegeven moment imho wel achter je laten
 
Mr Pain 5-4-2003 23:54 Print reply
Posts: 4966
waarom?, ach ik snap het al een paar jaartjes wachten en dan begint het grote werk
 
Neonlampje 6-4-2003 0:03 Print reply

Posts: 14825
psies, dan maakt het echt niet uit!!
enne ik begrijp de 25kw regeling ook wel, tis moeilijk om jezelf in bedwang te houden met zoveel vermogen onder je kont!
 
Nick - Administrator 6-4-2003 0:05 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

psies, dan maakt het echt niet uit!!
enne ik begrijp de 25kw regeling ook wel, tis moeilijk om jezelf in bedwang te houden met zoveel vermogen onder je kont!

Ja maar als je 30 bent en je begint met motorrijden dan mag je wel meteen op een R6 stappen als je wil...
Lekker logisch. Alsof je dan opeens wel zonder ervaring zo'n ding in bedwang kan houden. Ik snap wel dat jongeren een extra risicofactor vormen, maar ik vind de 21 jaar regel nergens op slaan. Zo pats boem, je bent 21, dus stap maar meteen op een 100 kW motor...
 
Martijn 6-4-2003 1:21 Print reply
Posts: 10000
ja idd...dacht er vanavond ook nog aan..maja..als je 21 bent ben je wel nog verantwoordelijker dan 18 jaar denk ik...iig beter dan op je 18e meteen 100 kw

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Neonlampje 6-4-2003 1:46 Print reply

Posts: 14825
18 tot 21 is in ieder geval risico factor, daarboven valt het mee...

imho zou het ook voor elke leeftijd vastgesteld moeten worden dat je rond de 2 jaar licht moet rijden...

je hebt ze er ook tussen, halen op hun 18e rijbewijs, op hun 20e dikke racemotor, op hun 20e en 1 week tegen een boom...
 
Kouwe Arie 6-4-2003 3:58 Print reply
Posts: 2065
Het gaat ook niet om het kunnen rijden Nick, het gaat om dat mensen tot de 21 nog niet echt verantwoordelijk zijn, nemen teveel risico's(drank, etc.). De regering heeft echtwel goed doordacht waar ze de grens zouden leggen.


(O ja, uitzonderingen bevestigen de regel )
 
User 927 6-4-2003 11:50 Print reply

Posts: 6405
Geef mij een 100kw, en je kunt meteen m'n begrafenis regelen

Waarschijnlijk gaat ut bij ut wegtrekken al fout, ben gewend ut gas vol open te trekken
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 6-4-2003 15:50 Print reply

Posts: 7007
LEIP
vette dingen zijn dat man!!! ik ga gewoon zo?n cheap ass crosser halen en dan beetje customizen...totdat het na een tijdje ook een SuperMotard is die dingen zijn echt VEEETTTTTT !!!!!!
 
nobody fuck with us!!
Junkie XR 6-4-2003 23:04 Print reply

Posts: 5753
Ff update: foto's komen als het goed is morgen, als m'n liefje ze tenminste mailt.

De motor heeft nu iets van 45 pk ofzo. Ik wil er dit seizoen ff een simpele supermotard van bouwen, niet veel uiterlijk. Dat komt van de winter. Dan wil ik 'm meteen laten opboren, flowen, andere nokkenas, demper etc. Dan heeft ie ook met een beetje mazzel ergens in de buurt van de 60 pk.

Qua verzekeren: ja, ik moet nog 25kw rijden, maar dat is heel simpel. Ik laat 'm beetje terugvoeren. Ff een vermogensbank run en dan kan ik 'm gewoon verzekeren bij 1 of 2 maatschappijen. Iig bij London kan het.

De reden dat ik persee voor een XR wou gaan is omdat het degelijke motoren zijn die best een stukje snelweg aankunnen en het is niet geheel onmogelijk om met iemand achterop te rijden. Dat vind ik ook belangerijk!
 
rebuild nsr 6-4-2003 23:10 Print reply
Posts: 494
supermotards zijn echt helemaal te gek vooral als je in de tsad woont zoals ik
 
nothing beats a cubic inch
Neonlampje 6-4-2003 23:16 Print reply

Posts: 14825
zeker degenlijk!!

Btw andere nokkenassen, kan je niet beter je huidige berekenen en laten bijvrezen?

Verder ff uitlaatsysteem berekenen, hier kan je best wel veel pk's uit winnen!!!

Carb lijkt me wel goed die erop zit, mayb een vlakschuif?

Weet je trouwens nog meer namen van verzekeringsmaatschapij?n die zo'n uitdraai goedkeuren, paar op op terug te vallen is nooit verkeerd natuurlijk
 
Frank1985 6-4-2003 23:18 Print reply
Posts: 92
Een maatje van mij heeft een Cagiva Mito. Die heeft 125cc en 7 versnellingen en rijd toch op top 180 km/h met 25kw. Die trekt trouwens ook nog super goed hoor. Heeft natuurlijk wat minder windvang maar hij is wel bruut.

Ik zou ook eerder voor zo'n XR gaan, die dingen zijn echt BRUUUUUUUUUUT!!!!
 
Puch Maxi. 65cc polini met getunde koppeling. Proma circuit met top van 90 km/h => Minibike zelfbouw. Puchblok met 70cc eurokit, 15 bing en een proma circuit met een top van 70km/h.

Dit topic is 5093 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved