Maar ik heb nou een MTX met dus een 110 Autisa, 24mm, powerfilter, 4 kleps membraam...
Als ik daar nou eens een uitlaat op gooi van een crosser met een slag van tussen de 50 en 51mm, heeft dat nut?
Want het wordt dan wel een 80cc uitlaat.
En moet ik dan zoeken naar een Gianelli (HGS) of andere snelle, of gewoon een originele omdat een crosser meer toeren draait ensow...
Uiteraard komt er dan ook een crossmotor demper op, lekker kabaal dus
En als ik nou alleen iets kan krijgen van een motor met een slag van 48mm of 55mm ofsow, is dat heel erg nadelig voor de prestaties?
EN (het houdt niet op met die vragen) als ik er nou een 125cc pijp op gooi, van een crosser, met ongeveer mijn slag; wil dit lopen op een 110cc, of heb ik dan geen kracht in lage toeren.
En uiteraard: heb ik met een 80cc pijp nog kracht in HOGE toeren?
Als ik dikke cash had dan belde ik ff met Homoet of Jolly Moto, of ze een enduro pijp willen maken voor m'n MTX...
|