Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Remvloeistof

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 909 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8524 - Remvloeistof
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3259 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroen 4-4-2003 22:40 Print reply

Posts: 15066
Kan wel..ik moet dot 4 hebben
staat op het dekseltje
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-4-2003 22:41 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

ik heb ook ff vraagie over mn remschijf,

bij mn MB is het zo dat als ik een bocht maak dat de schijf aanloopt, best hevig zelfs...wat kan dit zijn? ontluchten heb ik al een poging naar gewaagd!


misschien ontluchten omdat er misschien druk op de leiding zit ofzo
 
Mr Pain 4-4-2003 22:50 Print reply
Posts: 4966
ik heb er ook dot 4 in en het werkt goe
 
Hans F 5-4-2003 9:32 Print reply
Posts: 4326
dot 3 en dot 4 en volgens mij ook dot 5.1 mag je gewoon mengen. Dot heeft dacht ik alleen iets te maken met het kookpunt. Dot 5 mag je niet mengen met de rest (deze is ook bijna nergens te koop, alleen bij kartzaken).
 
vinnie 5-4-2003 18:08 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

ik heb ook ff vraagie over mn remschijf,

bij mn MB is het zo dat als ik een bocht maak dat de schijf aanloopt, best hevig zelfs...wat kan dit zijn? ontluchten heb ik al een poging naar gewaagd!


IS er niet iets met je wielas dat je hele wiel een beetje kantelt waardoor ook de schijf en dat ie dus aanloopt aan je klauw
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Neonlampje 5-4-2003 18:12 Print reply

Posts: 14825
kookpunt.. hmm.. maar wat is dan het nadeel? waarom gooit met niet gewoon standaard een dot erin met het hoogste kookpunt?

hmm aan andere kant, wanneer je je remvloeistof op temperatuur brengt.. zal het logischerwijs uitzetten, krijg je een hogere druk.. rem je harder...
 
da-buskens 5-4-2003 18:24 Print reply
Posts: 24
verschillende DOTS mengen geeft idd een chemische reactie die je leiding gaan aantasten...

je moet ze dus neit mengen.
dot 5.1 is echt zonde van je geld
hou t gewoon op dot 4 , 3 kan natuurlijk ook

t verschil is idd de dichtheden, en zoals men weet, hoe dichter de stof is, des te hoger t kookpunt
 
SIWWN 5-4-2003 19:20 Print reply
Posts: 7079
En als je het mengt hou het dan tenminste bij de zelfde soort 'dot' dat kan volgens mij wel, staat d8 ik gewoon op de fles.
 
Robert_S 5-4-2003 19:21 Print reply
Posts: 513
Maar waar vind ik een nieuwe leiding? En zijn die er al op maat voor de NSR of moet je dat zelluf doen
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
marcel 5-4-2003 19:40 Print reply

Posts: 1533
zet er een RVS remleiding op . die heb ik ook @ de mb en het remt nog vele malen beter ook. die leiding is overigens van een piaggio scooter.
 
Neonlampje 5-4-2003 19:43 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: da-buskens

verschillende DOTS mengen geeft idd een chemische reactie die je leiding gaan aantasten...

je moet ze dus neit mengen.
dot 5.1 is echt zonde van je geld
hou t gewoon op dot 4 , 3 kan natuurlijk ook

t verschil is idd de dichtheden, en zoals men weet, hoe dichter de stof is, des te hoger t kookpunt
juist, dat dacht ik dus ook...

ja RVS remleidingen scheelt echt veeeeeel!! ik ga het ook op mn motor zetten, ik vrees echter dat schijven nogal af zijn, maar stoppies moeten wel lukken dan
 
Robert_S 5-4-2003 20:04 Print reply
Posts: 513
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
juist, dat dacht ik dus ook...

ja RVS remleidingen scheelt echt veeeeeel!! ik ga het ook op mn motor zetten, ik vrees echter dat schijven nogal af zijn, maar stoppies moeten wel lukken dan


Maar waar haal ik die dan?? En wat kosten ze, en kun je ze zelf op maat maken? Of zijn ze er ook al op maat voor de NSR? Gebruik je je oude remzuiger nog wel?
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
mikey 5-4-2003 20:13 Print reply
Posts: 2392
ja dat vraag ik me ook af want die originele MB remleidingen zijn niet veel waard, als ik me rem inknijp zie ik me leiding verbreden maja, RVS leiding, hoeveel ongeveer bij een motorzaak? is dat easy te monteren op een gewone brommerklauw en pomp??

@ marcel, kun je maby wat meer info inboxen over hoeveel et je gekost heeft en hoe je het monteerde?
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
SIWWN 5-4-2003 20:16 Print reply
Posts: 7079
Misschien dat e het effe op maat moeten maken..

Beetje buigen enzo en dan een moer en zo'n kraagje buigen.. denk ik...
 
Robert_S 5-4-2003 20:19 Print reply
Posts: 513
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mickey

@ marcel, kun je maby wat meer info inboxen over hoeveel et je gekost heeft en hoe je het monteerde?


Niets inboxen... Gewoon posten
Er is kennelijk veel interesse naar
 
Dr. Hans fanclub voorzitter

Dit topic is 3259 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved