Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nsr probleempjes.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 923 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8487 - Nsr probleempjes.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 608 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

glenn007 3-4-2003 18:20 Print topicpost
Posts: 255
Hoi,

1)gisteren begon opeens me toerenteller zo te schokken dus die wijzer! Ik gekeken naar de kabel die is nog oke, dat pinnetje in het blok draait ook nog maar moet dat hard draaien? Als ik gewoon eens kick dan draait het een half toertje ofzo. En me teller die moet ook nog goed zijn wat met boormachine gaat ie niet ineens zo schudden die wijzer. Dus weet iemand wat het is?.


2) ik heb ook last dat dus uit da koelingsbakje acheteraan dus water uitkomt terwijl ik rijd. Ik heb al eens warmloper gehad door koelingsprobleem. deuh dus wie weet waar het aan ligt?


3)men koppelingskabel knakt elke 2weken ofzo. En dat is nu al de 3e kabel dat erin steekt die juist over is en dat steekt mij echt TEGEN.

Dit bericht is ge-edit door glenn007 op 3-4-2003 18:21
 
www.geocities.com/teammagic71

MBBBBBB 3-4-2003 18:41 Print reply
Posts: 2340

1. jah dat ding moet flink draaien.. als je kickt maakt ie toch ook maar paar slagen.. als ie loopt zijn dat er 10000 meer! dus dat ding draait ontiegelijk hard. wat het kan zijn.. naja.. misschien is dat binnenkabel niet perfect meer.. nieuwe doet ie het misschien weer goed

2. weet ik niet echt, niet gewoon te veel vloeistof erin zitte? maar dat zal wel niet denk ik...

3. steekt tegen? ... naja.. wat zit daar verkeerd dan?
 
glenn007 3-4-2003 18:44 Print reply
Posts: 255
1/ ik ga me koppelingsplaat er eens vanhalen want die kabel is nog perfect.

2/ blijt me nogaltijd een raadsel. idem voor 3/
 
www.geocities.com/teammagic71
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 3-4-2003 18:44 Print reply

Posts: 7007
sjah die kabel moet je denk ik gewoon vernieuwen dat helpt vaak wel in dat soort gevallen

die kvs kan ik ook niet zo zeggen...wat ik wel weet is dat dat het overloopbakje is en dat dus schijnbaar helemaal volzit :s wat je moet doen is dat bakje leegmaken totdat hij weer tussen Maximum en Minimum inzit...(staat erop) en dan kijken of er nog koelvloeistof in de radiateur bijkan...dan weet je iig dus al iets meer wat dat betreft..als die radiateur een beetje leeg is is dat ook niet goed natuurlijk!

en die koppelingskabel, kun je die altijd soepel intrekken? of gaat dat heel zwaar?
 
nobody fuck with us!!
glenn007 3-4-2003 19:10 Print reply
Posts: 255
Tegenover apprillia rs gaat de koppeling echt vrij zwaar vind ik zelf. Ik kan hem makkelijk intrekken daar niet van. maar tegenover rs is het wel redelijk wat stroever.
 
www.geocities.com/teammagic71
Saknet 3-4-2003 19:46 Print reply

Posts: 10355
heb je al eens gekeken of de bocht die je kabels maken niet een beetje te extreem hoekig is.

en die radiateur moet je die niet bijvullen wanneer je motor draait zodat er geen lucht in blijft zitten of zo iets?

Dit bericht is ge-edit door barteld op 3-4-2003 19:47
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
S.B. Driver 3-4-2003 19:48 Print reply
Posts: 254
let dus ff op of er scherpe bochten in zitten , en of er aan de buiten kabel aan het begin of eind braampjes zitten ...

Edit: vet hem goed in

Dit bericht is ge-edit door S.B. Driver op 3-4-2003 19:48
 
Mr Pain 3-4-2003 20:32 Print reply
Posts: 4966
antwoord op vraag 1 weet ik heeeel zeker heb ik gister gehad, je pakt een flex met lammelen schijf (wel fijne) en je maakt dat schroefdraad achter op je tt korter tot aan dat draaiende gedeelte (dat stukje waar je je kabel op schroeft), dan je kabel er weer op en het is zeker weten klaar.
 
glenn007 3-4-2003 20:49 Print reply
Posts: 255
Ik heb daarnet mijn carterkap eraf genomen en daar heb ik dus gezien dat die aandrijving van die toerenteller stuk is. Die is gewoon versleten, dus. Maar wat kun je doen dat je koppeling nu minder stroef word ik heb het ooit eens ergens gelezen. En er zijn dus geen hoekige bochten.
 
www.geocities.com/teammagic71
Saknet 4-4-2003 2:35 Print reply

Posts: 10355
dunnere olie?
andere veertjes?
nieuwe platen?
van 3 naar 4 platen? (niet noodzakelijk als je brom niet heel erg opgevoerd is)
nwe koppelingskabel kopen en voor je hem monteerd helemaal invetten?

Dit bericht is ge-edit door barteld op 4-4-2003 2:38
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Hans F 4-4-2003 9:40 Print reply
Posts: 4326
koelsysteem ontluchten
 
Schuimpie 4-4-2003 10:56 Print reply
Posts: 376
K zou met je kabel ff alles vervangen... nieuwe buiten en binnenkabel... denk dat t daar aan ligt...
 
Don't be drunk and drive... if you can be stoned and fly...
Rene 4-4-2003 11:02 Print reply
Posts: 2573
Ik zou je koppelingskabel eerst invetten voordat je hem erop zet, dan gaat het al een stuk minder moeilijk
(dus vet aan de binnenkabel smeren)

en van koelvloeistof daarlangs eruit had ik ook als de koppakking niet goed was, of de kop niet goed aangedraaid was
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals

Dit topic is 608 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved