Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR weer inelkaar 115:D

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8482 - NSR weer inelkaar 115:D
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2780 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mikey 4-4-2003 1:43 Print reply
Posts: 2392
jah das wel snel voor zo een redelijk normale setup, maby is die cilinder wel wat bijgekietelt?
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Blukaap 4-4-2003 16:49 Print reply

Posts: 10006
Benjamin: ik zeg het nog 1 keer:
Je koppeling slipt

En als ie dat niet doet overdrijven je toerenteller en/of km teller ong 30% .
 
Bastila is lief
NSR-TUNER 4-4-2003 17:22 Print reply
Posts: 128
wou zeggen, mijn ex-NSR reed ook ongeveer 110+ soms welles richting 115 met 70cc malossi, maar dat was 4 bak, en tw 15-40 ofzo, vraag maar es aan blorn (die heb em nu ) maar is geen bullshit, dus met een 6bak moet die benjamin kerel echt wel veel harder kunnen.. en die kan hem weer anders vertanden (dmv die 6bak) zodat het hele zaakie ook nog eens heeeel erg leuk op gaat trekken..
 
2wheels[jurg] 4-4-2003 18:00 Print reply

Posts: 3503
een gozer met een nsr tiger heeft ook een mallosi 70cc met zes-bak en die gaat ook heel vrolijk 120 op auto teller. ik kan het weten want ik ree achter hem nouwja ik ree niet mijn ma en de kans dat mij ma het nu nog goed vind dat ik er 70 onder mag gooien is wel heen klein geworden
 
Blorn 4-4-2003 18:49 Print reply

Posts: 13825
klopt, mijne ging met 4bak 113 digi.. maar trok dan niet echt dat je zegt van jippie..
 
Hans F 4-4-2003 18:58 Print reply
Posts: 4326
die van mij ging ooit eens 110 digi (was 120 teller) met 16-38 en vierbak
 
Rene 4-4-2003 20:33 Print reply
Posts: 2573
ik reed ook altijd met 16:38 op mn nsr 4 bak 70 mal.
Nou lijkt het echt of ik altijd van die lomp zware vertandingen heb, (of de rest vrij lichte)
reed altijd lekker 110 teller, en afentoe 120 teller (heel af en toe)
Maar 110 teller was ook 110 op auto (verschillende)

nou rijd ik met 14:38 met originele mbx80 en 6 bak..
Jammer, hij trekt 15 niet.
Moet toch eens wat aan gedaan worden..
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
jeroen 4-4-2003 21:31 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Benjamin: ik zeg het nog 1 keer:
Je koppeling slipt

En als ie dat niet doet overdrijven je toerenteller en/of km teller ong 30% .


niet..hij is er even geweest vanavond..
ziek geluid btw..en hij ruikt naar bloemetjes olie

maare..koppeling is goed..het was de afstelling..
en te lcihte tandwielen
 
Eef 4-4-2003 21:33 Print reply

Posts: 2351
120 is heel hard.. dat haal je als je nu erop stapt en je gaat een stukkie rijden niet meer. Het was gewoon zo: Als je benzine op/niet snel genoeg aangeleverd/of een ander benzine toevoer probleem is.. gaat ie automatisch iets meet toeren draaien.. en rij je extreem hard voor een paar seconden.. wat bij jou in ze 6 het geval was.
 
aprilia2000 mod... :p
Pistonpen Paultje 4-4-2003 21:40 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamaha DT 125

120 is heel hard.. dat haal je als je nu erop stapt en je gaat een stukkie rijden niet meer. Het was gewoon zo: Als je benzine op/niet snel genoeg aangeleverd/of een ander benzine toevoer probleem is.. gaat ie automatisch iets meet toeren draaien.. en rij je extreem hard voor een paar seconden.. wat bij jou in ze 6 het geval was.


denk er ook ff aan dat ie dan minder power heeft, wat ie zeker nodig heeft @ 120km/pu
 
Eef 4-4-2003 21:41 Print reply

Posts: 2351
hoe bedoel je minder pk/kw? je hebt 6 versnellingen. dan heb je toch juist verdeelde kracht? of ligt dat heel anders?
 
aprilia2000 mod... :p
Superfunk 4-4-2003 21:43 Print reply

Posts: 1442
Volgens mij heeft hij de 115 digi wel gehaald. En opzich wel realistisch, als je leest wie nog meer bijna zo'n top haalde met 70cc malossi.
En op reactie van hierboven:je kunt dankzij 6 bak makelijker door je toeren trekken.
Maar dat wil niet zeggen dat hij daardoor minder vermogen nodig heeft in ze hoogste versnelling dan een 4bak.

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 4-4-2003 21:45
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
Blukaap 4-4-2003 21:45 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen-MTX

[...]


niet..hij is er even geweest vanavond..
ziek geluid btw..en hij ruikt naar bloemetjes olie

maare..koppeling is goed..het was de afstelling..
en te lcihte tandwielen


Dan heeft ie niet 85@13000rpm gereden in z'n 6 met twv 16-47......

En die tandwielverhouding is best aardig, kan wel iets zwaarder, maar is niet ZOOO extreem licht.

Of je hebt een 6 die overeen komt met de 3 van een gewone bak .
 
Bastila is lief
Mr Pain 4-4-2003 22:10 Print reply
Posts: 4966
ik weet zo ongeveer wat het was, koppelings kabel stond te strak, en op de terug weg naar bellingwolde ree er nog iemand mee op een nsr en die zij dat ik soms steekvlammen uit mijn uitlaat kreeg (ontsteking moet dus vroeger), en hij moet nog afgesteld worden, en er moet denk ik toch maar een 17 tand voorwiel op.


ik laat hem trouwens afstellen bij jr tunning bij ons in de buurt en als ie afgesteld is dan komt gelijk op een testbank (dynojet bank geloof ik)


en de ontsteking hoe ver vervroegen, als je die streepje op het carter heb en op de ontsteking staat dat van die ontsteking 1mm voor het streepje van het carter?????
 
jeroen 4-4-2003 22:33 Print reply

Posts: 15066
Uitproberen met die ontsteking..

Ga nou maar wheelies maken als de politie staat te kijken
 

Dit topic is 2780 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved