Hier_ben_ik - Administrator |
3-4-2003 15:15 |
Posts: 8499 |
move TF -> EF
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
3-4-2003 15:17 |
Posts: 8499 |
een mtx-sh cdi gaat wel verder dan 9000 rpm hoor, alleen ligt de vervroegingscurve daar anders dan bij een nsr cdi.. en ik denk ook niet dat je, als je een nsrcdi op een standaard mtx zet dat je ineens 3000 rpm meer kan en gaat maken..
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
3-4-2003 15:18 |
Posts: 5996 |
het licht ook aan je vliegwiel en of hij vervroegt is etc etc, hangt van veel meer factoren af..gewoon uitproberen dus
|
|
ik haat mensen |
|
jeroen |
3-4-2003 15:22 |
Posts: 15066 |
En aan je cil+uitlaat...
ik draai met mn geweldige cil 5800(!) toeren
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
3-4-2003 15:26 |
Posts: 8499 |
haha dan heb je er zeker een mt vliegwiel opzitten Jeroen.. had ik eerst ook (6500 rpm)
check maar is ff (of je brommer moet zo gaar zijn dat hij niet meer wil....)
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
jeroen |
3-4-2003 15:33 |
Posts: 15066 |
Nee, is mn Senda.
Die heeft gewoon zo'n brakke poorttiming.
En een uitlaatpoort zo groot als mn middelvinger.
Klein dus..
Ik denk dat ik er ook maar een MK cil opzet van de zomer..
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
3-4-2003 15:37 |
Posts: 8499 |
maar bij mijn maakte het iig wel heel wat uit tussen een gewone cdi en een nsr cdi gewoon proberen dus...
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
3-4-2003 15:39 |
Posts: 3697 |
ja wil ik ook wel eens weten, mijn mb wil niet verder dan 12000 best wel zielig. Kan dat niet wat sneller.
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
3-4-2003 15:40 |
Posts: 8499 |
op een mt/mb/mtx-ot werkt het alleen maar averechts emiel..
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
jeroen |
3-4-2003 15:40 |
Posts: 15066 |
12k is vrij veel hoor.
Ligt ook aan je cil enzo..
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
3-4-2003 15:42 |
Posts: 3697 |
hmm wat is averechts . ennem het kan natuurlijk ook zijn dat de cdi begrenst is fzo tot de 12000. Mss moet ik eens aan een binnerotor gaan denken. Nu ik die *** scooter heb verkocht.
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
3-4-2003 15:42 |
Posts: 5996 |
wees blij DAT je er 12k maakt met een mb5...
|
|
ik haat mensen |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
3-4-2003 15:47 |
Posts: 3697 |
Ben ik ook wel. En dat doet hij zonder moeite. Maar ja, zal eens aan een binnenrotor gaan denken. Zal daar wel verandering in gaan brengen hoop ik.
en mijn gare chrome powerfilter eraf slopen, en er een normale opzetten.
hmm sorry trouwens nu heb ik van dit topic mijn topic gemaakt. Maar dit was vraagje tussendoor, heeft pauluspietsema mss wat aan.
Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 3-4-2003 15:49
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
3-4-2003 15:47 |
Posts: 5996 |
denk dat dat effectiver is dan cditjes gaan omwisselen ja
|
|
ik haat mensen |
|
Boerke [Mathieu] |
3-4-2003 16:23 |
Posts: 1501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
een mtx-sh cdi gaat wel verder dan 9000 rpm hoor, alleen ligt de vervroegingscurve daar anders dan bij een nsr cdi.. en ik denk ook niet dat je, als je een nsrcdi op een standaard mtx zet dat je ineens 3000 rpm meer kan en gaat maken..
ik draai op mn mtx met mn orginele cdi 11000 toeren, ff wa uitveile en we konde hem zo nog een stukkie verder zette, mzzl
|
|
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!! |
|