ik zal ff een paar dingen de wereld uit helpen.
je hoeft de uitlaat niet open te zagen, gewoon zorgen dat je van die begrenzing in het mondstuk af bent en je bent klaar want in de uitlaat zelf zit niks in.
ik denk dat het makkelijker is om die ring er gewoon af te zagen aan het begin en ergens een stuk buis met dezelfde diameter te zoeken die je erop kan lassen, die ring is namelijk een verschrikkelijk massief ding.
int luchtfilter zit niks...
alleen de membraan is ook nog begrenst met een soort van prop maar die hoef je er niet uit te halen als je er geen grotere carb op gaat zetten.
en gsm betekent dus gewoon grand supermotard en geen gilera supermotard.
met andere uitlaat rij je inderdaad 110 @ teller en zon 100 digi met de juiste twv.
bewijs hier:
dit is gehaald met gianelli aka conti uitlaat en ori twv (12-46)
metrakit presteerd niet veel anders kwa top maar rijdt niet zo fijn, kortere powerband enzo.
er zijn in totaal zon 12 uitlaten voor gsm, keuze zat.
sproeier 72 in je carb stoppen nadat je die begrenzing eruit gehaalt hebt, dan rij je 80 en als je 2 tandjes groter voor neemt 90 (@teller)
edit: vet dat je ook een gsm hebt
Dit bericht is ge-edit door -[inferno]- op 3-4-2003 10:38
|