Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50 charmoo voor nsr?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1390 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8444 - 50 charmoo voor nsr?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

REPSOL_MIKE 2-4-2003 14:50 Print topicpost

Posts: 2238
ik wil waarschijnlijk een 50 snel halen voor mn nsr maar is da wa zo'n charmoo?iemand ervaring?of ist gewoon troep..en nee ik wil nog ff geen 70 cc....iemand advies?



 

MBBBBBB 2-4-2003 16:04 Print reply
Posts: 2340
Ik heb die gekocht voor 60 euro

imitatie in principe.. gaat wel redelijk snel...
bijv
met 16 mm en homoet 90 km/h
getuned met 12 mm en leovincie 100 km/h

opzich redelijk snelle cilinders.. ik vind alleen de afwerking erg klote.. spoelpoorten zien er niet uit.. rare figuurtjes.. maar tege die prijs en die snelheid wel redelijke cilinders
 
spaanplaat 2-4-2003 16:06 Print reply
Posts: 691
hier is toch pas een topic over geweest ?

edit: sorry dat was een 70cc

http://www.brommerforum.nl/showtopic/8346

Dit bericht is ge-edit door spaanplaat op 2-4-2003 16:07
 
REPSOL_MIKE 2-4-2003 16:33 Print reply

Posts: 2238
dus ik kan beter een nieuwe charmoo halen dan bijvoorbeeld een tweedehandse fast arrow?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-4-2003 16:33 Print reply

Posts: 7007
ja idd dan heb je zeg maar een nieuwe fast arrow

maar charmo is wel OK..70iig
als je zelf een beetje kunt afwerken zou ik dat gewoon gelijk ff doen of je vraagt het aan een vriend/kennis ... dan is het nog net iets relaxter

Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 2-4-2003 16:34
 
nobody fuck with us!!
REPSOL_MIKE 2-4-2003 16:41 Print reply

Posts: 2238
mag je me gelijk uitleggen wat je bedoeltmet afwerken...ik denk dat je de poorten bedoelt..maar wa valt er zelf aan af te werken?....dus fast arrow en charmo schilt nie veel?

 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-4-2003 16:50 Print reply

Posts: 7007
ja afwerken kijk...in de spoelpoorten zitten soms gewoon echt van die stukjes gietijzer enzow...dus gewoon dat de randjes van de poorten niet mooi zijn...die moeten gewoon netjes zijn en geen `troep` erin

en koop nou maar gewoon charmo nieuw...zijn prima dingen hoor!
 
nobody fuck with us!!
REPSOL_MIKE 2-4-2003 17:00 Print reply

Posts: 2238
jah oke das dan een ding wa cker is.....en verdere set up???16 mm carb zal wel genoeg zijn denk mischien ander luchtfilter...powerbox ofzoiets..en ander uitlaat..jah advies word cker weer proma...alleen die dingen vink zo superlelijk..kheb er wel een maaar is nie mooi...ander ideetje?metrakit of techno may-b?


 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-4-2003 17:03 Print reply

Posts: 7007
metrakit is prima...16mm ook
luchtfilter ja ach..je moet de DUNNE slangen eruit halen..wijst zich vanzelf moet je maar ff kijken

en je tandwielverhouding doe maar 14-45 ofsow helpt ook wel
 
nobody fuck with us!!
REPSOL_MIKE 2-4-2003 17:10 Print reply

Posts: 2238
ach ja als ik dadelijk 80 kan rijde vink het al prima maar wat ik eigenlijk veel belangrijker vind is dat ie een bietje trekt want sta nu dus echt wel voor lul met mn nsr als ik naast een appie rs sta!daar mischiennog tips voor?
 
MBBBBBB 2-4-2003 17:59 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: repsol_nsr

ach ja als ik dadelijk 80 kan rijde vink het al prima maar wat ik eigenlijk veel belangrijker vind is dat ie een bietje trekt want sta nu dus echt wel voor lul met mn nsr als ik naast een appie rs sta!daar mischiennog tips voor?


das een beetje loze reden vind ik.. als je het alleen daarvoor doet

maarre.. als je nu std bent.. met een 12 mm loopt ie ook gewoon hoor.. 16 mm is als je hem nieuw koopt ook weer zo duur! en 12 mm is dan ook iets zuiniger.. en loopt best
metrakitje is ook errug duur.. maar net wat je zelf wilt.. tecno schijnt ook nog top te lopen op 50 snel.. en in prijsverhouding zal IK die dan kiezen
 
REPSOL_MIKE 2-4-2003 18:12 Print reply

Posts: 2238
nee tuurlijk doe ik het daar nie voor...maar als ik met een aantal vrienden ga rijden zijn ze altyd sneller weg etc...en moeten ze op mijn wachten zou ik ook nie echt cool vinden...en het is gewoon vet om een bietje flink op te trekken..snapte...maar ja bedankt voor je advies
 
REPSOL_MIKE 2-4-2003 21:50 Print reply

Posts: 2238
ik doe het egt nie voor wedstrijd ofzo iets...
 
Muerte aka Ozzy 9-1-2004 15:28 Print reply

Posts: 3255
welke is kwa prijs en kwaliteit beter? een charmoo 50 cc of een eurocilinder 50 cc?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
brutus 9-1-2004 15:33 Print reply

Posts: 7934
eurocilindro is 50 euro duurder en denk ik ook beter
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Muerte aka Ozzy 9-1-2004 15:34 Print reply

Posts: 3255
k weet dat ie duurder is maar.. is ie voor dat geld ook veel beter? of valt ut wel meej?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748

Dit topic is 1643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved