Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ongeluk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1090 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8443 - ongeluk
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2602 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

User 927 2-4-2003 21:14 Print reply

Posts: 6405
Wat? Krijg je korting als je nix claimt dan? Hak dat maar eerder geweten
 
Hans F 2-4-2003 21:23 Print reply
Posts: 4326
Wat erg veel uitmaakt hoe ik rij, is of ik rustig ben, of dat ik gestresst ben. Ik rijd veel rustiger (en daardoor netter) als ik een muziekje aan heb.

Verder rijd ik buiten de bebouwde kom altijd te hard (erg vaak het dubbele van de aangegeven snelheid, welke hier 60 is terwijl het compleet lege overzichtelijke wegen zijn, waar geen huizen e.d. aanliggen). Binnen hou ik me netjes aan de aangegeven snelheden.


 
jeroen 2-4-2003 21:25 Print reply

Posts: 15066
Hmm..ja te hard rijden..
Weet niet of jij ook zo'n puntenrijbewijs hebt Hans?
Ik wel volgnd jaar..maar dan is een radardetecotor een goede oplossing..
Vond mn pa ook al

 
Blukaap 2-4-2003 21:27 Print reply

Posts: 10006
Als je een ongeluk maakt wat je schuld is kost dat je no-claim korting bij de verzekering, dus is een bestuurder sneller geneigd om door te gassen.

Ik rijd overigens met de auto en brommer heel anders viel me laatst op.
Met de auto rijd ik in de bebouwde kom vaak wat harder en met de brommer daarbuiten (80 wegen zijn leuk met een brommer ).

Maar denk dat ik met de brommer (over het algemeen ) toch netter rijd.
 
Bastila is lief
MB50TUNED 2-4-2003 21:41 Print reply
Posts: 1054
Maar rijdt je 120 waar je 60 mag ben je je rijbewijs kwijt. Ik rijd bijna nooit harder dan 30 km/h te hard. Dan heb ik enkelt een boete maar niet te veel gezeik.

Verder ben ik ook de gelukkige bezitter van een radar detector. Ik gebruik hem niet om hard te rijden, maar voor sommige stukken is het een extra zekerheid als ik even niet op let. Bijvoorbeeld op een stuk snelweg waar je 70 mag en je 75 rijd, dan kan ik op tijd remmen. Maar ik zou er niet blind op vertrouwen.

Ik rijd met mijn brommer erg voorzichtig omdat ik weet dat ik een groot probleem heb als ik een ongeluk veroorzaak.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Blukaap 2-4-2003 21:46 Print reply

Posts: 10006
Die van jou is niet verzekert, of wel ?
Dan zou ik idd ook een stuk voorzichtiger doen, want dan ben je 100% zeker de lul als je brokken veroorzaakt.

Nou zullen we het maar niet hebben over opgevoerd of niet .

 
Bastila is lief
swiss 2-4-2003 21:51 Print reply
Posts: 672
met die wielrenners kan ik het ook helemaal niet vinden, altijd als ik aan het longboarde nben of op de brom zit, gaa nze vet zeiekn als ze moeten afremmen voor je (krijg je als je met 50+ door de binnestad fietst)
bennescheerders, bah

 
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w
SIWWN 2-4-2003 21:59 Print reply
Posts: 7079
Bij mij hierzo heb je allemaal van die fietspaden naast de 80 km/h weg, met mooi weer erg intrek bij de mensen dus gaan ze de honden uitlaten,ouwe lullen maken een fietstochtje en die homo's op die wielrennersfietsjes en niet te vergeten die fucking rollerschaatsers!! Die gasten hebbben 1,5 baan nodig man, niet meer normaal, Ik zou ze gewoon een klap moeten verkopen als ze niet aan de kant willen alsk ik op me 'toekomstige MB aant cruisne ben
 
User 927 2-4-2003 22:00 Print reply

Posts: 6405
Hey, Ik skate ook ja! Alleen niet op fietspaden, maar gewoon op de weg
 
Blukaap 2-4-2003 22:01 Print reply

Posts: 10006
SIWWN: ooit al eens d'r over nagedacht hoe ze d'r over denken als d'r weer zo'n kutbrommer voorbij komt met >60km/u op 1 meter afstand .
 
Bastila is lief
Hans F 2-4-2003 22:32 Print reply
Posts: 4326
Tja het hangt gewoon puur van de omstandigheden/omgeving e.d. af hoe ik rijd. Ik heb nog nooit een ongeluk (met brommer en auto) gehad, dus blijkbaar rijd ik veilig genoeg....

Wel vaak zat in auto's gezeten waarmee ongelukken gebeurden (keer of 5/6 ofzo), maar toen reed ik niet.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 2-4-2003 22:33
 
PlaceR 2-4-2003 22:46 Print reply
Posts: 1588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RensB

Hahaha, eej, neem van mij aan, als je ze ??n keer goed laat schrikken, heb je er nooit last meer van!!!=D Vooral met een schakel helpt het als je net erachter even je koppeling laat slippen.... =D


das toch de toeter en daarna MOEt je toch in 2 verderrijde
 
Neonlampje 2-4-2003 22:51 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Tja het hangt gewoon puur van de omstandigheden/omgeving e.d. af hoe ik rijd. Ik heb nog nooit een ongeluk (met brommer en auto) gehad, dus blijkbaar rijd ik veilig genoeg....

Sjah ik rijd ook relatief veilig, nooit harder dan de situatie toestaat, zolang ik overzicht maar kan houden...
TOT een weekje nadat ik mn motor kocht.. een auto me van voren tegemoet kwam en ineens dacht een parkeerplaats in te duiken zonder richting aan te geven.. met 70km/h overheen geklapt

ongelukje zit in een klein hoekje..
(en de expert wilde maar 70 euro geven voor de schade! ga ik zeker bezwaar op aantekenen, stelletje uitmelkers!)
 
rebuild nsr 2-4-2003 22:55 Print reply
Posts: 494
daarom rij ik nooit op het fietspad
 
nothing beats a cubic inch
dimitry-de-hondafreak 3-4-2003 0:11 Print reply
Posts: 33
ja mensen

zo hebben wel allemaal wel wat
ik rijd bijna altijd over zo'n betonnen fietspad, kom aanroppen met een gangetje van 80 of zo, als ze niet opzij gaan (meestal wel, heb namelijk nogal pokkelawaai) dan stamp ik vol op me achterrem, effect: PIIIEEEEEEEEEPPPPPPPPP, zwarte streep op het fiestpad, fietsers schrikken zich rot en ik kan doorrijden.


 
DT

Dit topic is 2602 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved