Neonlampje |
2-4-2003 12:11 |
Posts: 14825 |
kijken of klepjes wel open kunnen.. meer valt er niet aan te sjecken...
verder ff je carb eraf, alles los schroeven wat los kan, en de compressor erop zetten.. wil vaak ook wel helpen, tis nl een carb-probleem..
pakkingen van spruitstuk ff nalopen of dat goed zit, de pakking tussen je carb en je spruitstuk..
als je dat gedaan hebt moettie lopen..
|
|
|
|
Mini |
2-4-2003 12:15 |
Posts: 86 |
k weet niet of dat moet maar dit zat er al bij; tussen mn spruitstuk en carb zit een dik (4 a 5 cm) zwart opvulstuk!
Zou t helpen als ik die dr af sloop?
|
|
|
|
Mol! |
2-4-2003 12:23 |
Posts: 1594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: FireStorm
Misschien een rare opmerking maar vonkt je bougie wel???
Anders ff wat bezine door het bougie gat erin gooien nie veel dan snel bougie erop en dan als een gek :-0 kicken. kijken of ie dan wel eventjes loopt anders is het denk je membraan
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frank1985
Staat je ontsteking wel goed. De grondplaat maakt niet uit, die doet het op elke stand. Maar als je vliegwiel niet goed op de krukas zit (werkt met een spie), dan komt de vonk veel te laat of veel te vroeg.
...en ???k DAN, is de bougie nat.. dat is nu NIET het geval (!)
je bedoeld 4/5 mm? cm lijkt me stug... Maakt naar mijn weten vrij weinig uit, of hoe heb ik het?
Sloop je lucht filter eens van je carburateur af, en hou je hand op de inlaat. Dan zuigt ie geen lucht meer, maar alleen benzine... dan zou die het tog wel moeten doen (althans, een klap moeten geven)
EDIT: Wat FireStorm ook al zei: je zou je bougie een beetje nat (met benzine!) kunnen maken, en kijken of ie dan in de ronte gaat... Zo niet, legt et dus aan je bougie/ontsteking e.d.
Dit bericht is ge-edit door Mol! op 2-4-2003 12:30
|
|
|
|
Mini |
2-4-2003 12:28 |
Posts: 86 |
neej ik bedoel echt 4 a 5 CM, en denk niet dat t aan mn ontsteking ligt als de bougie niet nat wordt
Dit bericht is ge-edit door Mini op 2-4-2003 12:29
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
2-4-2003 12:31 |
Posts: 3697 |
ach dat 4/5 cm ding zal denk ik wel mm bedoelt zijn ja. Dat is een opvulstukje, anders past je mebraam niet in je cilinder.
En zal ook je vliegwiel kant keerring eens nakijken.(Had ik pas ook last van bij me mt).
Maak anders eens een foto van dat opvul "stuk"
Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 2-4-2003 12:32
|
|
|
|
Mol! |
2-4-2003 12:33 |
Posts: 1594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mini
neej ik bedoel echt 4 a 5 CM, en denk niet dat t aan mn ontsteking ligt als de bougie niet nat wordt
Dit bericht is ge-edit door Mini op 2-4-2003 12:29
Laat dat vulstuuk maar ff zitte... probeer wat ik al eerder zei, even je filter eraf te halen, je hand voor de inlaat houden, en dan kijken wat ie doet.... Je kunt dus ook even proberen wat (een beetje) benzine in je kop te gieten en dan kijken wat ie doet...
Het ligt niet aan je ontsteking als je bougie niet nat word, als je die indruk kreeg...
|
|
|
|
Mol! |
2-4-2003 12:34 |
Posts: 1594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss
ach dat 4/5 cm ding zal denk ik wel mm bedoelt zijn ja. Dat is een opvulstukje, anders past je mebraam niet in je cilinder.
En zal ook je vliegwiel kant keerring eens nakijken.(Had ik pas ook last van bij me mt).
Maak anders eens een foto van dat opvul "stuk"
Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 2-4-2003 12:32
Hij bedoelde tussen zijn carburateur en zijn spruitstuk... heeft niets met membraan te maken, EMIEL!
|
|
|
|
Mini |
2-4-2003 12:51 |
Posts: 86 |
ok heb net mn hand op mn luchtinlaat gehouden, en mn hand wordt zeiknat van de benzine dus ligt het aan t memebraam!
maar waar moet ik nou op letten?!?! wat kan er verkeed zitten??
|
|
|
|
bart de schakelgek |
2-4-2003 14:36 |
Posts: 5987 |
dat de klepjes open blijven staan, je haalt het membraam eruit, en je zuigt aan de achterkant en je mag geen lucht kunnen zuigen erdoor, kan je dit wel dan is het klepjes vervangen
|
|
Limburger |
|
Mini |
2-4-2003 15:50 |
Posts: 86 |
heb mn membraam nagekeken, was niks mis mee.
dus ik denk laat ik dat tussenstuk er is uit laten, ik gedaan ik kick een paar keer en hij loopt!!!!!!
Dus bedankt voor alle moeite!!
|
|
|
|
Mol! |
2-4-2003 15:54 |
Posts: 1594 |
Post eens een pic van dat welbekende tussenstuk van 4/5 CM ?! Ik zou me god niet weten waar je het over zou moeten hebben, ben benieuwd...
|
|
|
|
FireStorm |
2-4-2003 16:11 |
Posts: 30 |
Dat tussenstuk tussen carb en spruitstuk is gewoon zon dikke pakking zodat je luchtslang je wel op je lucht filter aansluit.
Zal ff ff een pic ervan maken al is de mijn ong 0.8 mm en zzal 4/5 cm wel overdreven zijn
|
|
Live Fast , Ride Hard and Die Young |
|
greatvin |
2-4-2003 16:18 |
Posts: 137 |
ik heb het ook gehad.. dan zit waarschijnlijk de pin waar je sproeier inzit verstopt. of die ernaast (is iets met luchtverhouding). dus is wel een cab.probleem!
|
|
|
|
huh |
2-4-2003 16:19 |
Posts: 1755 |
Hmm als het toch is opgelost...dan wil ik wel ff dit topic lenen . Ik vind het nou een nieuw topic nie waard.
Mn TSX heeft zo'n zelfde probleem. Start niet en de bougie wordt niet nat. Maar TSX is zuiger- ?n membraangestuurd. Dus ligt het hier ook aan het membraan, of is het misschien iets anders?
|
|
|
|
SuzukiZR |
27-9-2004 22:45 |
Posts: 36 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: huh
Hmm als het toch is opgelost...dan wil ik wel ff dit topic lenen . Ik vind het nou een nieuw topic nie waard.
Mn TSX heeft zo'n zelfde probleem. Start niet en de bougie wordt niet nat. Maar TSX is zuiger- ?n membraangestuurd. Dus ligt het hier ook aan het membraan, of is het misschien iets anders?
Hee ong zelfde prob heb ik ook
|
|
|
|