Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wie heeft er een puike oplossing?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 666 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8427 - Wie heeft er een puike oplossing?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hannes 1-4-2003 19:12 Print topicpost

Posts: 4530
Ik wil een nsr kopen, alleen er ligt dus 80cc onder. Dat hoef ik dus niet ik wil gewoon max 70-75 rijden dus dat gaat niet echt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze brommer "motor" gewoon dan weer normaal kan krijgen want volgens de eigenaar kon je er niet gewoon 50cc opzetten en dan liep ie weer gewoon.

Jullie zullen dit plaatje vast wel van Marktplaats kennen.


EDIT: Domme typfout :P


Dit bericht is ge-edit door mr_chombo op 1-4-2003 19:13
 
Supermotard, seperates the men from the boys

Steve_ZHC 1-4-2003 19:28 Print reply

Posts: 2716
Dan moet je op zoek naar een 50cc NSR blok.
Daarop passen 50cc t/m '70cc' cilinders.

Als je die koopt, dan zou ik je 80 blok houden.
Hierin zit een handige 6 versnellingsbak die je zo over kan zetten, een 4 plaats koppeling die je over kan zetten, en op een gegeven moment wil je wel eens sneller rijden en trekken, dus leg je blok maar gewoon op zolder
 
jeroen 1-4-2003 19:28 Print reply

Posts: 15066
Emm..je kan er gewoon een 50 blok onder doen..
 
Blorn 1-4-2003 19:29 Print reply

Posts: 13825
lang leve de ns-1
 
Hannes 1-4-2003 19:30 Print reply

Posts: 4530
Naais, dus die past er gewoon zo onder. aan zo'n 80cc blok hecht ik toch geen waarde dus dan zoek ik wel iemand die wil ruilen ofzo.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Hier_ben_ik - Administrator 1-4-2003 19:31 Print reply

Posts: 8499


is dat geen ns1? volgensmij zijn dat gewoon motoren of niet? (ook gekeurd als motor)

correct me if i'm wrong
 
Members zijn vervelend :-|
Bullet 1-4-2003 19:34 Print reply

Posts: 12150
de NS1 was toch niet ingevoerd in nederland, en had toch standaard 80cc
 
**My BungHole Will Speak Now**
Blorn 1-4-2003 19:35 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

lang leve de ns-1
voor de wat minder snuggere onder ons:

ik bedoel daar dus mee dat het VERDOMD veel op een ns-1 lijkt......... (of anders nieuw type nsr maar dat betwijfel ik en weet ook niet of die WEL goedkeuring hebben voor nederland..)
 
Hannes 1-4-2003 19:35 Print reply

Posts: 4530
Ja dat dacht ik dus ook al als je kijkt hoe dik dat frame is maar het was een advertentie bij brommers.

Ns 1 80 REPSOL
Leuke honda ns1
in zeldzame kleuren.blokje loopt perfect,verlichting ect ook goed in orde.
voor en achterschijfrem.
zeer zeldzame racer

Dus zoals je ziet....


Dit bericht is ge-edit door mr_chombo op 1-4-2003 19:36
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Steve_ZHC 1-4-2003 19:36 Print reply

Posts: 2716
Owjah, nou zie ik het ook!
Schijfrem voor & achter, andere velgen, breder etc...

Hieronder past wel een 50 blok, alleen;
* je zult aan je frame moeten lassen om het blok vast te krijgen,
* het ding is gekeurd als motor, niet als brommer, dus al heb je alles origineel 50cc (Nederlands origineel) ben je hem toch kwijt bij een controle,
* het ding is NIET vooruit te branden met 50cc, deze MOTOR is veel zwaarder,
* ja zal de ontsteking van dit blok op je 50 blok moeten zetten, anders moet je op zoek naar NSR-50 spul, zoals de bobine, CDI etc.

Ik zou hem niet kopen als ik jou was, gewoon een andere zoeken.
 
Hannes 1-4-2003 19:38 Print reply

Posts: 4530
Ja, zo'n techneut ben ik niet:P maar ja duur was hij opzich niet ~700 euro maar ja al dat gepruts eraan dat hoef ik niet deze is dus out of the question.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
wipe-out 1-4-2003 19:40 Print reply

Posts: 7672
50 blok past er gewoon onder zonder te lassen of iets te veranderen.

symen rijd ook met een mbx80 blok onder zijn ns1 (vanwege pen13 van ns1 blok geloof ik), en aangezien een mbx80 blok dezelfde ophangpunten als een lc50 blok heeft past dat dus gewoon.

een ns1 is niet ingevoerd en nederland en heeft geen typegoedkeuring; dwz dat wanneer je aangehouden word, en de politie controleerd of dat je een typegoedkeuring hebt en ze die niet kunnen vinden, je ns1 permanent in beslag genomen word.
 
Ronald 1-4-2003 19:45 Print reply
Posts: 956
is dat ding niet van ruud? Die gast handelt ook wat af volgens mij.
 
jeroen 1-4-2003 19:47 Print reply

Posts: 15066
Met controle heb je et voordeel dat er NSR opstaat..
maar als ze ook echt de frame nummers gaan controleren heb je de lul
 
Hannes 1-4-2003 19:48 Print reply

Posts: 4530
Ja klopt van een ene ruud in omg Breda. Heeft echt veel brommers op marktplaats staan maar echt alles is 80cc
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Steve_ZHC 1-4-2003 19:49 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

50 blok past er gewoon onder zonder te lassen of iets te veranderen.

symen rijd ook met een mbx80 blok onder zijn ns1 (vanwege pen13 van ns1 blok geloof ik), en aangezien een mbx80 blok dezelfde ophangpunten als een lc50 blok heeft past dat dus gewoon.



Ow dat wist ik niet, sorry, sorry!!!!!!!

Maar topic-starter;
Zoek maar gewoon een NSR ofsow, dat is het veiligste.

Zou je ook de onderdelen van zo'n NS-1 op je 'gewone' brommer kunnen zetten?

Zodat je dus een NSR met schijfrem achter hebt ensow...
 

Dit topic is 1003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved